תקשורת ומדיה

הקריפטו היומי: הביטקוין יורד ב-5%, הדוג'קוין מתרסק

סוף השבוע הנורא של הקריפטו ממשיך גם במהלך היממה האחרונה. הביטקוין שהראה סימני יציבות יורד לשער של 34 אלף דולר, האת'ריום מתקרב לרדת למתחת לשער של 2,000 דולר ושפל של כמה חודשים | כל הנתונים
מערכת ice | 
ביטקוין (צילום pixbay)
מה עובר על מטבעות הקריפטו? סוף השבוע האחרון שבר את מגמת ההתאוששות שהייתה בימים האחרונים, וכלל המטבעות הדיגיטליים ממשיכים בהתרסקות לשפל של כמה חודשים וחזרה אחורה.
הביטקוין, מטבע הקריפטו הגדול, שכבר הראה ניצנים של חזרה לכיוון שער של 40 אלף דולר, צלל בסוףה שבוע האחרון והגיע היום לשער 34 אלף דולר וחזרה לשער שהגיע אליו לפני הזינוק, אי שם בתחילת 2021. הביטקוין שכבר הגיע לשיא במחצית אפריל לשער של 64 אלף דולר, מתרחק הרבה משיאו וסוחף אחריו את שאר המטבעות.
המטבע השני בגודלו, האת'ריום, כבר חצה את הקידומת 4, ומאז הוא ממשיך לצלול לשפל של 3 חודשים, ומתקרב לקידומת 1 כאשר הגיע לשער של 2,084 דולר וירידה של כמעט 7%. גם שאר המטבעות במגמת ירידה - הביננס קוין יורד בשער של מעל 6% לשער של 317 דולר בלבד, והריפל רחוק משיאו, אז חצה את שער הדולר, ומתרסק בלמעלה מ-10% לשער של 0.71 דולר בלבד.
הדוג'קוין חוזר אחורה בזמן שלושה חודשים ויורד בכמעט 10% לשער של 0.26 דולר בלבד. אנליסטים ברשת מנבאים שחורות למטבע הקריפטו וצופים לו סוף עגום: התרסקות של 67% עד לשער אפסי, והיו כאלה שחוזים כי יגווע במהלך השנה עד מותו האיטי לשער של 0 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה