תקשורת ומדיה

אולמרט: "עבריין מין", מגל: "אובססיבי, תעשה חשבון נפש" |האזינו:

עימות חריף בין ראש הממשלה לשעבר למגיש התוכנית ב-103FM שעלה לשידור כדי להגיב לטענות של מגל: "אתה אדם גס רוח, שטחי, חלול וחצוף" מגל: "אתה פשוט שקרן, קשקשן. אתה אידיוט"
מערכת ice |  8
אהוד אולמרט וינון מגל (צילום משה שי פלאש 90, גיא גלעד עבור 103fm)
קרב מילולי קשה נרשם בין אהוד אולמרט לינון מגל ב103FM. בפתח השעה השנייה של ראש הממשלה לשעבר עלה לריאיון בפתח השעה השנייה בתכניתם של מגל ובן כספית, כדי להגיב לטענה שהועלתה על ידי מגל, ולפיה גם לו לקח זמן ושבועות ארוכים לפנות את מעון ראש הממשלה בבלפור. 
אולמרט נשאל לשלומו עם פתיחת הריאיון וישר חימם מנועים "שלומי בסדר ושלומו של ינון לא בסדר", והמשיך: "הגיע הזמן שהדובר של משפחת נתניהו יופיע במדים של המשפחה ויפסיק ללכלך ולזרוע שקרים, רמאויות ונבזויות. אני, כשסיימתי את תפקידי כרה"מ, במהלך של פחות משבוע פיניתי את בית ראש הממשלה בבלפור. לא עניין אותי להיות שם יום אחד מיותר, עברתי לבית שבו התגוררתי במשך הרבה שנים. כל הפרסומים האחרים הם דברי נבזות והונאה ומי שעושה את זה, ינון מגל, יש לזה חומרה יתרה - שבערך פעם בשבוע מפיץ שקרים מתוך תשוקה שלא ניתנת לשליטה להגן על השקרן והנוכל, שאי אפשר יהיה לומר יותר בעתיד הקרוב שהוא הנוכל מבלפור".
מגל השיב "בוא, בינתיים מי שהורשע בבית משפט זה לא נתניהו".
אולמרט: "תסלח לי אדוני, אני עכשיו לא מתווכח איתך, אני מדבר על העניין" 
מגל: "אתה ישבת בכלא על עבירות שוחד".
אולמרט: "אתה נותן לו יד להפצת שקרים. אתה מפיץ שקרים, אתה לא עיתונאי, לא מתקרב להיות עיתונאי, ואני לא רוצה להגיד לך במה הואשמת, אז שם בשקט".
מגל התפוצץ: "בניגוד אליך אדוני, אני לא הורשעתי בבית משפט  ולא ישבתי בכלא, אתה עבריין מורשע. אולי קצת צניעות? תעשה חשבון נפש על העבירות שעשית. אתה איש מושחת שישב בכלא על עבריינות, אז טיפה צניעות כשאתה אומר על אחרים 'מושחת'. ישבת במדים בכלא, טיפת צניעות לפני שאתה קורא לנתניהו מושחת."
אולמרט: "אתה עבריין מין, אל תטיף לי מוסר".
מגל: "אני יכול לתבוע אותך על זה."
אולמרט: "תתבע".
בנקודה הזו כשהריאיון יצא מכלל שליטה שותפו של מגל, בן כספית ניסה להתערב ואמר: "פשוט תתנצלו זה בפני זה", ואף אמר לינון "אל תלך לשם, חבל". אך הוא לא הצליח להפסיק מהשניים להמשיך להטיח עלבונות אחד בשני.
מגל תקף את אולמרט: "אתה פשוט שקרן, קשקשן. אתה אידיוט וזה הכול. זה מה שאפשר להגיד עליך."
אולמרט: "אני אשמח להיפגש איתך בבית משפט".
מגל: "מי רוצה להיפגש איתך? אתה אדם אובססיבי וקנאתך לנתניהו העבירה אותך על דעתך, לא בדקת במה טעית, לא בדקת את עצמך, ואתה רק מלכלך ומטנף במקום לשבת בבית, לעשות חשבון נפש ולהיות קצת בשקט, טיפה צניעות לא תזיק לך"
אולמרט: "היחידי שמטנף ומלכלך ועושה את זה בשירותה של משפחה אומללה של ראש ממשלה שסולק מתפקידו זה אתה. אתה לא עיתונאי, לא מתקרב להיות עיתונאי, אתה אדם גס רוח, שטחי, חלול וחצוף ואני לא התכוונתי לא לדבר איתך, ולא להחליף איתך שום מילה משום שאינך ראוי לזה".
מגל: "אז למה התקשרת?
בשלב זה ניתק אולמרט את השיחה, ובן כספית ניסה בדרכו להרגיע את הרוחות. "הצלחת להשיג את זה?", עקץ את שותפו להגשה, ואמר: "לא צריך לרדת לתהומות האלה".
ינון הגיב: "אתה לא מתבייש? אני? שאני לא ארד לתהומות האלה? אתם חושבים שמותר להגיד הכול וכשעונים לכם אתה אומר 'אל תרד לתהומות האלה'? איש חוצפן. עם כל הכבוד אתה יודע שבדרך כלל אני לא מדבר אל ראשי ממשלה ככה אבל באמת יש גבול לחוצפה, האדם ישב בכלא".
כספית ענה: "אתה יודע שזה לא יחזיר את נתניהו לבלפור"
מגל: "זה לא קשור בכלל לנתניהו. בניגוד אליך לא הכל נגמר ומתחיל אצלי בנתניהו. ממש לא", ועבר להתייחס לטענותיו של ראש הממשלה לשעבר: "תסתכל בתיק 4000, מה התפקיד שלי ואיך התנהגתי ב'וואלה'. הוא יגיד לי אם אני עיתונאי או לא? אתם חבורה של דמיקולואים".
בהמשך הדיון מגל הגיב גם לטענת האחרת של אולמרט, שאמר לו כי הוא עבריין מין במהלך הריאיון ואמר: "כשהוא אמר עליי 'עבריין מין' זה שקר ועלילה, כי זה שאמרתי למישהי במסיבה שאני חרמן עליה זה עדיין לא הופך אותי לעבריין מין, למרות שעשיתם מזה, בעוול שאתם רגילים לעשות לאנשי ימין, בעליהום שעשיתם עליי - שלא נותרה לי שום ברורה כי אתם רשעים ארורים, מה לעשות? זו האמת. זו האמת. בסוף אתה מסתכל מה נטען ומה היה באמת עליי ומה נטען ומה היה באמת על אולמרט - ואתה מבין מי צודק ומי משקר".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    ינון מגל
    אבי ממן 06/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ינון המלך
    סגור
  • 7.
    שיחת אד הומינם
    גל 06/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין מילה אחת לעניין. כל אחד תוקף את השני על עברו, במקום לדבר לעניין ובהקשר לפואנטה. זו עיתונות?
    סגור
  • 6.
    אולמרט עבריין מורשע שמככב בתקשורת הבזויה
    גרוס 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עבריין עלוב
    סגור
  • 5.
    כרמיה
    י 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הגנב אולמרט ברחוב שלו הוא הראשון ששופץ לאחר שהוא סיים תפרידו כראש עיר...תבדקו זה הגנב מספר 1 אולמרט..... שיעביר מעטפה למישהו גנב נוכל... והוא התחיל בגידופים אדון אולמרט.... אז קצת כבוד כבל ממנו מי מבקש.... זבל של בן אדם
    סגור
  • 4.
    ינון הוא לא עבריין. סתם סוטה. כמו שמו (ל"ת)
    יובל אורן 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 3.
    שקט את בכלל,אומלט.יש לך מעטפה בשבילי?גם אני רוצה. (ל"ת)
    גם אני רוצה מעטפה 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    לא נשכח את עדויות העובדות לצד יינון מגל בוואלה
    חיים ציטרין 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם יש משהו שאסור להשלים איתו, זה הטרדות מיניות והתנהלות בלתי הולמת בכלל במקום העבודה.
    סגור
  • 1.
    אולמרט, זחל לחור שממנו הגחת לאחרונה. בדיוק כמו קצב-העלם (ל"ת)
    שי 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור