תקשורת ומדיה

מירי רגב: "עשיתי טקס כדי שעיתונאי השמאל יבואו וישמעו אותי"

מירי רגב התראיינה לעיתון מקור ראשון שפורסם השבוע והתייחסה שם להעברת התפקידים בין הממשלות. בין היתר חשפה את סיבת הטקס שערכה לחילופי השרים במשרדה, "עשיתי אותו בשביל עצמי"
שירה יום טוב | 
מירב מיכאלי ומירי רגב (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)
מירי רגב התראיינה למוסף "יומן" של עיתון סוף השבוע של מקור ראשון. בראיון התייחסה השרה היוצאת לתחושותיה כלפי הממשלה החדשה, התבטאה באופן קשה כלפי הממשלה החדשה, נפתלי בנט ואיילת שקד וחשפה מדוע עשתה טקס החלפת שרים למירב מיכאלי. 
רגב נשאלה על החפיפה הקצרה שערך בנימין נתניהו לבנט ועוררה ביקורת וענתה על כך כי, "הוא עשה לו חפיפה בדיוק על מה שצריך. מי אמר שמי שצמצם את הזמן זה לא בנט? הוא ישב עם ראש הממשלה ועם ראש המל"ל, עם המזכיר הצבאי, עם ראש המוסד".
רגב ניצלה את השאלה לעקוץ את ראש הממשלה הנכנס והוסיפה, "נתניהו נתן לו אתהתפיסה שלו, אבל היא נוגעת לאומץ. ואומץ אי אפשר לחפוף. מי שמכר את הערכים שלו לא יוכל להיות אמיץ. בנט היה שר ביטחון, הוא ישב בקבינט, הוא כתב ספר על קורונה שהוכח כלא נכון. בסדר, ישב איתו, העביר לו את הדברים העיקריים. אז על מה הטענה? זה פייק ניוז, רדיפה. המשך של הדה־לגיטימציה. בדיוק כמו שאמרו שלא נעביר את המשרדים ושתהיה הסתערות על הקפיטול. העברתי חפיפה מסודרת, עשיתי טקס יפה". אמרה רגב.
 
שרת התחבורה היוצאת נשאלה למה נתניהו לא ערך גם הוא טקס והתגובה חשפה את סיבתה שלה והמשיכה בהתבטאויותיה כלפי בנט, "בשביל מה? לעשות כבוד לנוכל? טקס עושים כשדברים עוברים יפה, מסודר". אמרה והוסיפה, "אני עשיתי טקס, ניצלתי אותו בשביל עצמי כי ידעתי שיבואו כל עיתונאי השמאל, אז לפחות שישמעו מה עשיתי. כמה עבדתי למען טיפול נכון בסוגיות התחבורה של מדינת ישראל".
"אחר כך עליתי עם מיכאלי למשרד, ישבתי איתה 45 דקות, נתתי לה ספר מסודר, והיא המשיכה לשבת עם המנכ"ל. סמוטריץ' אגב עשה לי חפיפה קצרה מזו".
אחרי שהתייחסה לטקס הזכירה גם את התקיפה של ליאור שליין על דבריה ואמרה, "אולי באמת בגלל ששליין ישב ושמע את כל ההישגים שלי הוא הרגיש צורך לקחת איזה משפט כדי להגחיך אותי. אבל הוא זה שיצא מגוחך". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה