תקשורת ומדיה

דרמה פוליטית: בנט נכנע ופירק את ממשלת השינוי

עמית סגל פירסם על כך שבנט פוסל את האפשרות להקים ממשלת שינוי ומסביר מה הסיבה שעמדה מאחורי זה. מיקי זוהר בירך, עבאס סיפר כי הוא קיבל את העדכון מבנט. האם יתמוך בבחירות ישירות?
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו ונפתלי בנט (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
עמית סגל פירסם הערב (חמישי) כי יו"ר ימינה ככל הנראה ירד מהאפשרות להקים ממשלת שינוי הנתמכת על ידי הרשימה המשותפת והחליט לחזור למו"מ עם הליכוד, סגל הסביר גם מה הלך מאחורי הקלעים של המהלך המפתיע. וגם: מה הפרשנות למהלך של בנט בתקופת המנדט של יאיר לפיד להרכבת הממשלה. 
עמית סגל הסביר: "בנט מוריד את ממשלת השינוי מהפרק. כל הלחץ עכשיו על סער. בנט קרס תחת הלחץ. רצה מאוד בממשלה הזו, שלא יטעו אתכם. כשהבין שהמפלגה שלו מתפרקת נבהל וברח. הדיל הוא בחירות ישירות בתמיכת רע"מ, בנט ושקד יקבלו שיריון בליכוד ותיק החוץ והביטחון. כל הקרדיט על הלחץ על בנט הולך לסמוטריץ. פירק לבנט את המפלגה".
דבר נוסף שאישר את המהלך הוא החגיגות החגיגות של ח"כ ניר אורבך מימינה עם המפגינים מחוץ לביתו  על החזרה לאפשרות של הקמת ממשלת ימין. מיקי זוהר דאג לברך: "מברך את נפתלי בנט על הורדת האופציה של ממשלת שמאל מסוכנת מהשולחן. הוא גילה אחריות ומנהיגות. זה הזמן של כל מחנה הימין להתאחד ולהקים ממשלה לאומית שתשמור על אזרחי ישראל וחיילי צה״ל. אני קורא לך גדעון סער - בוא להקים ממשלת ימין. עוד היום".
 
טל שניידר הוסיפה: "יו״ר ימינה נפתלי בנט אומר ביממה האחרונה בשיחות סגורות כי הוא מבטל את התכנית להקים ממשלת שינוי בשותפות פוליטית בינו לבין יאיר לפיד. בסביבתו סבורים שכאשר יש גל פרעות של ערבים ברחבי המדינה, וכאשר צריך להכניס כוחות צה"ל 'זה ארוע משנה מציאות. ממשלת השינוי בהרכבה לא תוכל להתמודד עם זה'".
כתב ישראל היום, יהודה שלזינגר עקץ בטוויטר: "בשבועות האחרונים הייתה הצעה של הליכוד לימינה: שמונה שיריונים בארבעים המקומות. האם עדיין רלוונטי? לא בטוח. המחיר ירד".
אראל סג"ל הוסיף: "יש אדם אחד שעומד מאחורי ההתקפלות של בנט. איילת שקד, שמהרגע הראשון לא רצתה את המהלך של הקמת ממשלת שינוי ונלחמה מבפנים עד לתוצאה של היום".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ושוב פצה האטד את פיו ללהג דברי איוולת
    מפוכח 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מכונת הסיסמאות הנבובות הבלתי נלאית של לפיד ממשיכה לנפק שטויות חסרות ערך בקצב קבוע. יעלו עשבים בלחייך לפיד האטד, ומלוך לא תמלוך עלינו. כי אפס מאופס אתה, ואין חפצנו בך ולא נלך אחריך לעולם, ריקא. בור ועם הארץ. איסטרא בלגינא.
    סגור
  • 1.
    אדם חסר שכל
    גולני 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בנט זה הסוף שלך ‏פוליטיקה לחפש לך עבודה אחרת אולי תן לך להיות דייג בים המלח יותר מתאים לך ממש אדם נטול על אף אחד מבחר בך יותר בוגד שכמוך ילד שלא גדל
    סגור