תקשורת ומדיה

ידיעות אחרונות תוקפים את "הצל": "בגללך המדינה בוערת"

העיתון תקף את הראפר ופעיל הימין יואב אליאסי לאחר שהעלה לאינסטגרם את תמונת שער העיתון מהבוקר, שרובו הוקדש ללינץ' נגד אזרח ערבי בעוד ההרוגים והפצועים היהודים זוכים להתייחסויות קטנות בלבד
מערכת ice |  10
הצל
"ידיעות אחרונות" מאמץ את הסיסמא של בנט מבחירות 2012 ו-2015, ולא רק שלא מתנצל על עמוד השער שלו הבוקר - אלא גם תוקף את מי שמעז לבקר אותו.
זה מה שקרה ליואב "הצל" אליאסי, ששיתף את תמונת השער באינסטגרם, וכתב: "אמרתי או לא אמרתי? הזהרתי או לא הזהרתי? אמרתי לכם שהם ינצלו את הסיפור בבת ים כנגדנו. הנה, ככה נראית הנדסת המוחות של ידיעות אחרונות: תמונה ענקית של הבחור הערבי שנפצע בבת ים, ותמונות קטנות של הילד בן ה-6 שחמאס רצחו ושל הלוחם שנפל בהגנה על המולדת מירי הנ"ט. ועוד, ברוב חוצפתם ושנאתם, הם כותבים 'ערבי נפצע בלינץ'', ויהודי בסך הכל 'הוכה'. פשוט תקשורת בשירות האויב!".
 

למרבה הפתעתו, בין המגיבים הרבים לפוסט היה החשבון הרשמי של העיתון, שבתגובתו נכתב: "אתה מסית שמחפש להבעיר אש היכן שהיא איננה קיימת. בגלל טיפוסים כמוך המדינה בוערת. לך תטפס על מישהו אחר". התגובה זכתה לכמה עשרות לייקים, ולעומת זאת עוררה מאות תגובות נזעמות על גישתו של "העיתון של המדינה" ובחירתו להצדיק את ההקבלה שיצר בין האלימות הערבית כלפי יהודים לבין האלימות היהודית כלפי ערבים.
אליאסי לא נשאר חייב ופרסם סטטוס נוסף עם צילום מסך של התגובה וכתב: "ידיעות אחרונות, מהנדסי מוחות קטנים, מסיתים ואומללים שכמוכם. במקום להתנצל ולהגיד 'טעינו' אתם תוקפים אותי?! אתם אשמים בכל מה שקורה כאן. רק אתם!!! תתביישו לכם. אם לא תיתנצלו בפני המשפחות השכולות, אני אדאג שלא ישאר לכם מנוי אחד, חוצפנים!!!".
 

כפי שדיווחנו מוקדם יותר, השער, שרובו הוקדש ללינץ' המזעזע נגד האזרח הערבי בבת ים אמש כאשר ההרוגים הישראלים זוכים לתיבות קטנות בלבד והתקיפות הרבות של יהודים על ידי ערבים בקושי זוכות לאזכור כלל, עורר תגובות רבות מצד אנשי תקשורת מהצד הימני של המפה הפוליטית.
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    ידיעות אחרונות נגד הצל
    סמי בן טובים 05/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאן צודק הצל.אתם עיתון דרייק. אפילו לנגב את התחת שלי אי אפשר איתו. הלוואי שירד לכם מקבץ טילים על כל בתי הדפוס שלכם. העיתון הזה פאסה מן העולם . כן וגם אני נמאס לי ממנו וטוב שעה אחת קודם שביטלתי את המנוי אצלכם.
    סגור
  • 6.
    כל התקשורת ימנית ומגוייסת
    שומר חוק 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    4 4
    פעם אחת מראים משהו שלקהל הימני לא מתאים וכבר קופצים!
    סגור
  • 5.
    כולנו לבטל את המנויים בידיעות (ל"ת)
    ניא 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • אין לך מינוי אידיוט (ל"ת)
    דוד 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • לישראל היום אפילו אי אפשר לבטל כי זה "חינם"
    שומר חוק 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    4 3
    לא נמאס לשמוע רק קולות של ימנים? כל היום שומעים ואתי וחבריו. כבר 15 שנה!
    סגור
  • 4.
    יואב אליאסי
    קרדאי 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    4 3
    צודק הצל בכל מילה שיחליפו את השם של העתון לאל גזירה כל מי שפוגע בנפש יהודי אחד לא יהיה לא שקט אף רגע בחיים פדוט עיתון קטן עם אנשים קטנים שינסו להתסיס ולפגוע באוהבי הארץ
    סגור
  • 3.
    מסיתים
    שמשון 05/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מהפכים בזכותו של מסית להזכיר בתפלה ולקטרג
    סגור
  • 2.
    יותר מדי קרדיט ל-0 (ל"ת)
    לילך 05/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 1.
    צריך מדיה יהודית. כל הקיימות הן אנטישמיות.
    SPiRiT 05/2021/13
    הגב לתגובה זו
    8 4
    הבנתי את זה אחרי שעות של צפיה בערוץ 11, בזמן שאני מתעלם מאישה מחבלת שלא מפסיקה להגן על הערבים. הם חזרו ב-LOOP על הלינץ' הארור בבת ים. רק אחרי שעות ראיתי במקומות אחרים שיש תיעוד מהלינצ'ים שנעשו כנגד יהודים - והם לא שידרו את זה בכלל! מיד הבנתי שמשהו רקוב מהיסוד. התקשורת אכן מסריחה. וצריך אלטרנטיבה. תקשורת חופשית, ויהודית.
    סגור
  • יש ערוץ 20 ויש את סגל ויש את ריקלין ויש ויש
    שומר חוק 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בכל כלי התקשורת יש בעיקר קולות ימניים ודתיים. זה לא חסר. חסרים קולות שפויים
    סגור