תקשורת ומדיה

"סם השנאה הופך אנשי שמאל לסמוטריץ׳ בצד המדיני - כי רק לא ביבי"

שי גולדן בביקורת חריפה על אנשי שמאל: "השנאה לנתניהו הופכת אותם לתומכי בן-גביר, רק כדי שיוכלו להגיד משהו רע, ואנחנו שופרות. ואנחנו עיוורים. ואנחנו כת". על לפיד ובנט: "אשמח לשמוע כיצד בכוונת שני אבות האומה החדשים להתמודד עם חמאס בממשלתם"
כפיר אדר |  7
שי גולדן (צילום ויקיפדיה)

אחרי שורה של פוסטים על האפשרות שתקום ממשלה בראשות יאיר לפיד/נפתלי בנט בתמיכת המפלגות הערביות, איש התקשורת שי גולדן כתב הבוקר (שלישי) פוסט נוקב במיוחד בפייסבוק נגד מחזיק המנדט להרכבת הממשלה ושותפו ליוזמה וגם נגד אלו שביקרו את הליכוד ובנימין נתניהו על שמירת השקט בדרום באמצעות תשלום לחמאס.

גולדן כתב תחילה: "תכנית לפיד לסיום הסכסוך הישראלי-פלסטיני מאד מעניינת אותי, וגם לסיום האירוע האלים הזה. גם תכנית בנט מול החמאס. אני מאד רוצה לשמוע את ראש הממשלה המיועד שלי מתראיין בקולו ומשמיע את עמדתו בסוגיה הזאת, וגם כיצד בכוונתו לנהל - ביחד עם בנט - את האירועים בגזרה הזאת. בכל זאת: שני ראשי הממשלה שלי, בעוד שבוע מהיום, אז האם מותר לי לשמוע את שניהם מסבירים כיצד יתמודדו בחזית הפלסטינית/חמאסית?".
"כי, בכל זאת, הם יהיו אחראים על אשקלון ועוטף עזה וילדי שדרות. לא בטוויטר. בעולם האמיתי. בו יש אנשים אמיתיים. אז אשמח לשמוע כיצד בכוונת שני אבות האומה החדשים להתמודד עם חמאס בממשלתם. בכל זאת, הם גם ראשי הממשלה שלי, ומופקדים על חיי וחיי משפחתי".
בפוסט נוסף כתב: "כשאנשי שמאל אומרים לך ברצינות: ״אבל ביבי מעביר מזוודות של דולרים לחמאס. אלה היו 12 שנים של רפיסות מול החמאס״, ולא מבינים שהם מצטטים את איתמר בן-גביר - אתה מבין שהשנאה לנתניהו הופכת אותם לתומכי בן-גביר, רק כדי שיוכלו להגיד משהו רע על נתניהו. הם מאגפים אותו מימין וקיצון לימין, אנשי השמאל, והם עושים זאת בטבעיות גמורה ובפנים רציניות".
לסיום ציין: "אלה באמת ימים הזויים מאד. ימים של עיוורון מוחלט. ימים בהם סם השנאה הופך אנשי שמאל לבצלאל סמוטריץ׳ בצד המדיני - כי רק לא ביבי. ואנחנו שופרות. ואנחנו עיוורים. ואנחנו כת. אה הא".
 

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    Esti un prost (ל"ת)
    רז 05/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    ואותי מעניין מה ביבי ייעשה בנושא
    גל 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הוא נכשל, ההסתה שלו הובילה לעימותים. הוא גרם לרפיסות של הצבא וחוסר הרתעה מול עזה וחמאס. וכן, אפשר להגיד משהו, גם אם בן גביר גם אמר את זה. זה לא ציטוט שלו והוא לא הראשון שאמר את זה. אז מה, נתניהו ציטט את גולדה מאיר ("אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה עוד מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה לא תהיה עוד ישראל."), אז צריך לייחס אותו לשמאל או את הציטוט לימין בגלל זה? אם מה שנאמר תואם את עמדתי, למה שלא אגיד זאת? מחלת ה"אד הומינם" השתלטה על הימין. הכל אישי, מעניין מי אמר ולא מה אמר.
    סגור
  • 4.
    כמה טוב לשמוע את הקול השפוי של גולדן - זה מחזיר לי את ה
    טל 05/2021/13
    הגב לתגובה זו
    4 3
    את האמון בבני האדם!
    סגור
  • 3.
    כותרת
    שם 05/2021/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אתה רציני? "סם השנאה"? אחרי שבעים שנה שהימין המלא אור ואהבה מתנקש במנהיגים מהשמאל, משליך רימוני יד להפגנות שמאל (ואף אל תוך הכנסת), מתייג את השמאל כבוגדים, מטפטף שנאה כמו חיתול מלא קקה. *עכשיו* השמאל מלא שנאה? עכשיו אנשי השמאל הם סמוטריצ'ים? אז לא, מתוק שלי, סמוטריצ'ים יש רק בצד *שלך*, ועם כל הכבוד, אם דווקא את שמו בחרת בתור דוגמה, החבר שלך, השותף הטבעי שלך, אולי היה עדיף שתסתום את הפה המטומטם שלך שילמנו בדם. שנאת חינם זה לא
    סגור
  • 2.
    שי גולדן כנראה עישן משהו ממש ממש טוב
    יאללה יאלה 05/2021/11
    הגב לתגובה זו
    2 7
    אחרת לא ברור העיוורון שלו. הרתיעה מביבי אינה אישית, אדם שקרן שלא עומד במילה, בהסכמים ובהתחיבויות הוא הגורם. גם לבת שלך לא תירצה בעל כזה. אז הוא מסית נגד השמאל, וכל מוסדות הדמוקרטיה, משפחתו שחיה על חשבון הציבור בזבזנית וראוותנית, ואינה שומרת על כבודם של עובדיה. הבן הולך לחשפניות ברכב שרד של המדינה. אז זה לא אישי, לא רוצים אדם כזה כראש ממשלה, או בכל תפקיד ציבורי. מת לדעת מי הגילר שלך, אין ספק חומר טוב. לכאורה כמובן.
    סגור
  • הטימטום חוגג
    ,דור 05/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיבור מקלדת תאכלו את הלב ירשתם לשפל חסר תקדים, גרמתם לערבים לצאת נגדנו.חלאות אדם השמאל הוא רוע כל העולם.ימח שמך...
    סגור
  • 1.
    קרנף
    שופרי 05/2021/11
    הגב לתגובה זו
    4 4
    הכותב אינו סתם קרנף,מאלא קרנף טיפש, שעלה על רכבת הקיסר מתי שהוא נבעט מבלפור. כמי שנבעט נכל כלי התיקשורת, הקרנף שם יהבו על הקיסר, וקיבל מקום בתחנה עלובה המשדרת למתנחלים. מקומו העכשווי יעה לו.
    סגור