תקשורת ומדיה

התיק נגד שמרון וצ'ייני נסגר, ריקלין נגד דרוקר: "איזה תועמלן"

אחרי 4 שנים, עו"ד והאלוף במילואים קיבלו הודעה כי לא ייחקרו עוד בתיק 3,000. בעוד גליקמן שיבח את דרוקר על התחקיר: "פרשת שחיתות ענקית", ריקלין תקף: "עדיף להיות ישר", ציפורי: "קבלן של תפירת תיקים", גם פתחי השתתף בחגיגה. מיקי גנור כן הורשע
כפיר אדר |  7
שמעון ריקלין ורביב דרוקר (צילום מתוך פרופיל הפייסבוק של שמעון ריקלין, אלדד רפאלי)

פרשת הצוללות, או בשם המוכר יותר תיק 3,000 הגיעה היום (שני) להכרעה, לפחות מצד עו"ד דוד שמרון ואלוף במילואים אליעזר צ'ייני מרום, כאשר התיקים נגדם נסגרו, 4 שנים לאחר שהחלה החקירה הארוכה. במקביל, כתבי אישום נגד אבריאל בר יוסף ומיקי גנור על בקשת ומתן שוחד.

אביעד גליקמן החמיא לקולגה מחדשות 13: "כבוד ענק לרביב דרוקר על התחקיר המצויין שלו בפרשת הצוללות. בזכות התחקיר שלו הוגשו היום כתבי אישום נגד בכירי חיל הים, ראש לשכתו לשעבר של נתניהו, שר לשעבר ועוד ועוד. פרשת שחיתות ענקית. מי שקורא את כתב האישום מבין עד לאן השחיתות מגיעה... תותח רביב".

דרוקר עצמו ניסה להסביר את פסק הדין: "מפקד חיל הים לשעבר לא יואשם, אבל גנור מואשם במה שהציע לו ומרום, לפי הפסקה הזאת בכתב האישום, רחוק מלהיות צדיק". מנחם טוקר ושמעון ריקלין ביקשו ממנו: "תפסיק לתרץ ותתנצל".
ריקלין גם כתב: "״פרשת״ הצוללות: התיק נגד מפקד חיל הים לשעבר אליעזר צ'ייני נסגר. גם נגד שימרון התיק צפוי להיסגר בקרוב. כתבתי פה במשך שנים שאין פרשה כזו חוץ מעלילת דם ענקית של רביב דרוקר שניפח ויכוח על משרה במשרד הבטחון לממדים של ״הפרשיה הבטחונית החמורה ביותר״ כדי לערבב את נתניהו. איזה תועמלן. עדיף להיות ישר ולספר את המציאות מאשר לקרוא לעצמך עיתונאי ואז לקבל רישיון לשקר. כמו דרוקר".
 


נועם פתחי הוסיף: "וואיי וואיי למי יש כח עכשיו להתנצלויות וההסברים של דרוקר וגליקמן וגיא פלג על זה שאין בעצם פרשת צוללות שקשורה לנתניהו וסימנתם ראש ממשלה כבוגד.. בואו נתקדם!". ינון מגל כתב: "בעקבות סגירת התיקים של צ'ייני ושימרון הודיעה הפרקליטות: ברגע שנתניהו יעזוב את בלפור כל התיקים יסגרו אין צורך יותר".
אלי ציפורי גם עקץ: "לא להאמין! מכל הטררם של פייק רביב דרוקר על פרשת הצוללות לא נשאר כמעט דבר: התיקים נגד אליעזר מרום ועו״ד שמרון - נסגרו. ולחשוב שדרוקר ניסה להדביק בכוח את הפרשה לנתניהו. שוב הוכחה לכך שדרוקר הוא כבר מזמן לא עיתונאי, אלא קבלן של תפירת תיקים".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    דרוקר וגיקמן
    ענמ 05/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שני חלאות
    סגור
  • 6.
    שום תיק לא נסגר תפעילו
    משה 05/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הסירחון יצא לאור לאט לאט אם שתי החשודים ימצאו אשמים לא פריירים ימשכו את היתר לא לשכוח בהגיעך לארץ מלמדים אותך סבלנות סבלנו.חחחחחח
    סגור
  • 5.
    אין גבול
    יחזקאל טלקר 05/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דרוקר גליקמן כספית ליצני החצר של השמאל, המשטרה, בית המשפט העליון, הפרקליטות, עיתונאים בשקל.לא שווים את הנייר שכותבים עליו,הורדתם את המקצוע נמוך יותר מים המלח, תתביישו לכם
    סגור
  • 4.
    יאיר גולן צודק ועוד איך. (ל"ת)
    נעם 05/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    דרוקר הוא נוכל ורמאי,כנסו!
    שמעון 05/2021/10
    הגב לתגובה זו
    3 2
    רביב דרוקר הוא נוכל ורמאי שמעיד על עצמו שחקר האמת לא בראש מעייניו ושהרצון שלו להשפיע על הציבור גם אם זה על ידי שקרים,הכפשות שווא,תפירת תיקים ורמיה-גדול יותר מהרצון שלו לקיים את האתיקה העיתונאית וגדול יותר מגילוי הצדק והאמת! כלומר-כל מה שמעניין אותו זה רק לפגוע בימין ולעזור לשמאל ובעבור זה הוא יושב באולפנים ולא מפסיק לשקר ולרמות את הציבור במיתכוון,רק כדי להנדס את התודעה של חלקים בציבור שהם "קצת" פחות חכמים מהאדם הממוצע.
    סגור
  • 2.
    רגע. בתי המשפט מה איתם?
    עמית 05/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אז אפשר לסמוך עליהם או שלא? שופרות מה אומרים?
    סגור
  • 1.
    גולן-שרץ.
    ליאור רפי. 05/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד לאיפה ירד גולן ומסכים איתו אלדד יניב. איזה בושה. גאווה ושמחה . מצעד עם דגלים לבטל כדי לא להרגיז את הערבים.נפלתם על הראש איבדתם כל כבוד מינימאלי. עוד מעט יתחילו המוסלמים לשרוף בתי כנסת כמו כנסיות בצרפת ואתם בשמאל תבינו אותם ותגבו אותם. אתם עם אחר.קטן אומנם אבל לא שיכים לעם היהודי ישראלי.
    סגור