תקשורת ומדיה

הכריש תפס דג גדול: החברה הקטנה שגייסה השקעת עתק ממארק קיובן

איש העסקים השקיע 300 אלף דולר עבור 20% מהחברה Hug Sleep של מאט מונדט ואנג'י קופר שהצליחו לגעת בליבו עם המוצר שיצרו כדי לעזור לאלה הנאבקים בחרדה וחוסר שינה
כפיר אדר | 
מארק קיובן (צילום ויקיפדיה/Gage Skidmore)
מאט מונדט ואנג'י קופר, המייסדים של Hug Sleep, עמדו בפני חמשת המשקיעים של "הכרישים" בגרסה האמריקאית וגרמו למלחמת הצעות במהלך פרק התוכנית האחרון. הבעל והאישה ממילווקי הקימו את החברה שמוכרת את מעטפת השינה למבוגרים בשם Sleep Pod, עם 2,500 דולר שהיו להם בחיסכון. בתוך 16 חודשים בלבד הם ייצרו מכירות של 490,000 דולר. 
"Sleep Pod משתמש בחומר מתיחה בעל ארבעה כיוונים שעוטף את כל הגוף", אמר מונדט לכרישים. "כאשר הבד הזה נמתח, הוא רוצה לדחוס, לספק לחץ עדין ומרגיע, עוזר לך להירגע ולהירדם. זה באמת מדמה את תחושת החיבוק". מונדט וקופר ביקשו מהכרישים השקעה של 150 אלף דולר בתמורה ל-10% מחברתם. "אכן התחלנו את החברה הזו עם 2,500 דולר. זה כל מה שהשקענו, והיינו רווחיים בשבוע-שבועיים הראשונים למכירה", אמרה קופר. הרווח הנקי שלהם הוא "בדרך כלל כ -41% ממכירות הרמה", הוסיף מונדט.
המכירות של חיבוק סליפ הן בעיקר ישירות לצרכן דרך האתר של החברה ואמזון. כל הכרישים התרשמו וכל אחד מהם החל להציג בפני מונדט וקופר הצעות השקעה. אך לפני שבני הזוג קיבלו הצעות כלשהן, קופר הבהיר שהיא רוצה לשתף פעולה עם כריש שבאמת רוצה לעזור לאלה הנאבקים בחרדה וחוסר שינה. "אני באופן אישי מרוויח מ-Pod Pod כי אחד הזיכרונות הטובים ביותר שלי מילדות היה תחוב על ידי אמי כל לילה", אמרה קופר.
"הסיבה שנכנסתי לפסיכולוגיה הייתה בגלל שאיבדתי את אמי בהתאבדות כשהייתי בת 17. דרך כל הכאב הזה, מצאתי תשוקה לעזור לאנשים אחרים, ואני מסורה לעזור לילדים. אבל יש שם מבוגרים שזקוקים לעזרה", סיפורה של קופר פגע בנקודה רגישה אצל מארק קיובן.
"יש לי אנשים בבית שלי, במשפחה שלי, שיש להם בעיות חושיות. בגלל זה זה מאוד קרוב אליי", הסביר איש העסקים שהוא גם הבעלים של דאלאס מה-NBA. "אני אציע לך שתי הצעות: האחת תהיה בדיוק מה שביקשת, 150,000$ עבור 10%. וזה שאני מעדיף הוא 300,000$ עבור 20%, אז ככה, אנחנו שותפים קרובים יותר".
כאן החלה מלחמת הצעות מחיר. הכרישים ניסו להשיג את העסקה, מונדט שאל אם מישהו מהם יציע יחד הצעה. קיובן ביקש מיד מגריינר להצטרף אליו, ובני הזוג קיבלו את הצעתם בסך 300,000 דולר בתמורה להון עצמי של 20%. "שנת 2020 הייתה תקופה מפחידה, ואני חושב ש-Sleep Pod יעזור להרבה אנשים", אמר מונדט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה