תקשורת ומדיה

רק אל תשכחו את הילד באוטו: חשיפה עולמית לקמפיין 'בטרם' בכיכובו של חיים כהן

כמעט מיליון צפיות, סיקור בעשרות כלי תקשורת, ובלי לשים שקל על רכש מדיה. קמפיין "הפיצה במכונית" שיזם משרד בן חורין אלכסנדרוביץ, רואה עולם
אלכסנדר כץ |  1
חיים כהן (צילום יח"צ)
סרטון של ארגון בטרם בכיכובו של השף חיים כהן, הנלחם בתופעת השארת ילדים במכוניות בחודשי הקיץ, זוכה לחשיפה גדולה בכלי תקשורת ברחבי העולם, לצד צפיות רבות ברשתות החברתיות וביוטיוב.
הסיבה לקמפיין היא החדשות שאנחנו נחשפים אליהן מדי קיץ: הורים ששוכחים את ילדיהם במכוניות. בין 2008 ל-2015 נשכחו 349 ילדים ברכבים לוהטים, עשרות מהם נפטרו. לפני 3 שבועות יצא 'בטרם' לבטיחות ילדים בקמפיין לקראת הקיץ הישראלי החם, שמטרתו העלאת המודעות לתופעה. את הקמפיין יזם משרד היח"צ בן חורין אלכסנדרוביץ'.
  
במרכז הקמפיין סרטון בו נראה כהן מכין פיצה בחוץ. בהמשך, מראה כהן מה קורה לפיצה לאחר 30 דקות בתוך רכב סגור בשמש הלוהטת – פיצה שרופה, ומתריע בפני הצופים מפני שכיחת ילדים ברכב.
עם פרסומו זכה הסרט לצפיות רבות, ובסך הכל לכמעט מיליון צפיות ברחבי העולם. הוויראליות שלו גם הניבה פרסום רחב בתקשורת הממוסדת במדינות רבות, בהן BBC הבריטי , לה-פיגארו הצרפתי, וגם בגרמניה, סין, ספרד, נורבגיה, שבדיה, קנדה, ארה"ב פרו וצ'ילה. הסרטון הוצג גם ב-CNN וביום שבת האחרון ב-RTL הגרמנית - כאחד הסרטונים הנצפים ביותר ברשת. כל החשיפה הזאת, ובלי רכש מדיה. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי שוכח ילד ברכב ?
    אלדד 06/2015/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלוהים אדירים
    סגור