משפט

שכנעו גרמנים להשקיע וגנבו מיליוני שקלים: חקירה בינלאומית חדשה

גורמים הקימו בישראל ובמדינות נוספות בעולם מוקדי call center באמצעותם שכנעו אזרחים בגרמניה להשקיע כספים רבים במניות, מטבעות זרים וסחורות וכד'. כעבור זמן מה גילו המשקיעים כי לא בוצעו עסקאות בכלל וכל כספם נעלם
כפיר אדר | 
הונאת המנכ"ל (צילום pexels)
אחרי הפרשה בה היו מעורבים עשרות ישראלים בניסיון הונאת אמריקאים, ביחידת ההונאה במחוז מרכז התקבלה בקשה לסיוע מטעם משטרת גרמניה בחקירת פרשייה בינלאומית העוסקת בהונאה במיליוני יורו על ידי גורמים ישראלים. 
עפ"י החשד אותם גורמים הקימו בישראל ובמדינות נוספות בעולם מוקדי call center באמצעותם שכנעו אזרחים בגרמניה להשקיע כספים רבים במניות, מטבעות זרים וסחורות וכד'. כעבור זמן מה גילו המשקיעים כי לא בוצעו עסקאות בכלל וכל כספם נעלם. 
הבוקר עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עיכבו חוקרי יחידת ההונאה במחוז מרכז, 15 חשודים לחקירה, 11 מהם שוחררו בסיום חקירתם ו-4 נעצרו ויובאו בהמשך היום לבית משפט השלום בירושלים לדיון בבקשה להאריך את מעצרם.
בחיפוש במשרדי חברה בפתח תקווה אשר מהווה את המוקד לביצוע ההונאות בארץ, נתפסו מחשבים, טלפונים ניידים, מסמכים שונים וכסף מזומן. כמו כן, בוצעה הקפאת כספים מחשבונות שונים בסך כ-4 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה