נבחרת אייס

זו מלחמה על המדינה היהודית שלנו | יאיר נתניהו

גם אם מחר תקרה מהפכה באיראן והיא תהפוך לידידה של ישראל ותחדל מפרויקט הגרעין שלה - ישראל עדיין תימצא בסכנה קיומית בעקבות הריקון מתוכן שהממשלה הנוכחית ובג״צ מבצעים בחוק השבות. אי לכך אני סבור שהעברת ״חוק יסוד ההגירה״ הוא צורך קיומי של מדינת ישראל
יאיר נתניהו
יאיר נתניהו |  197
מנסור עבאס וראש הממשלה, נפתלי בנט (צילום אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
זהו הטור הראשון אותו אני כותב לכלי תקשורת ישראלי. אני כותב יום יום את דעתי ברשתות החברתיות, ותפיסת עולמי ידועה לכל, אבל אני מקווה שבטורים שאכתוב כאן בהמשך, אוכל להיכנס יותר לעומקם של הדברים ואוכל גם להגיע לקהלים חדשים.
בטור זה ארצה להרחיב על הסכנה הקיומית לישראל, הטמונה במדיניות הממשלה הנוכחית למתן אישור ל״איחוד משפחות״ פלסטיניות.
הממשלה שהוקמה כאן לאחרונה במרמה וקומבינה, מהווה לדעתי סכנה חמורה לעתיד המדינה, הן כמדינה יהודית והן כמדינה דמוקרטית, מסיבות רבות. את הטור הראשון שלי אקדיש לנושא שלדעתי הוא הסכנה הגדולה מכולם - ביטול מדינת ישראל כמדינה היהודית.
במשך עשרות שנים כולנו מתווכחים על מה המשמעות של המושג ״מדינה יהודית״. לדתיים ולחילונים יש תפיסות שונות, והמחלוקת על הפן הדתי של היהדות מועצמת על ידי התקשורת. אך לפעמים נדמה שאנו שוכחים שיהדות היא גם (ובעיקר) לאום, ולא רק דת. זהו דבר ייחודי. אדם יכול להיות אתאיסט ועדיין להישאר יהודי, אך אדם לא יכול להיות אתאיסט ולהישאר נוצרי או מוסלמי. אם כן, המשמעות הבסיסית למושג ״מדינה יהודית״, עליה כולם מסכימים, היא - מדינה עם רוב יהודי!
השמאל מנסה שנים רבות להראות כאילו ישנה סתירה בין מדינה יהודית לדמוקרטית, אבל אם המדינה לא תהיה יהודית - היא גם לא תהיה דמוקרטית. אנו נמצאים במזרח התיכון, ואין מסביבנו אף מדינה בעלת רוב ערבי-מוסלמי עם משטר דמוקרטי, ולכן ברור מה יהיה גורלנו אם הרוב היהודי יאבד, בפן הדמוקרטי ובנושא של זכויות אדם וחירות.
החוק המרכזי ששומר על הרוב היהודי במדינה הוא ״חוק השבות״. החוק אומר שרק יהודים זכאים להגר למדינת ישראל. כבר עכשיו הרוב היהודי בישראל הוא שברירי ביותר כ-74%, בעוד האוכלוסייה הערבית מהווה כ-21%. בלעדי חוק זה, הרוב היהודי יאבד תוך זמן קצר, ישראל תחדל מלהתקיים כמדינה יהודית ולמעשה כמדינה בכלל.
בשנים האחרונות ראינו כולנו מה גורל המיעוטים במזרח התיכון האסלאמי. המיעוט היזידי בסוריה ועירק לדוגמא, עבר רצח עם בעשור האחרון, כאשר הגברים מוצאים להורג והנשים והילדים נלקחים כעבדים ושפחות. לבנון הייתה מדינה בעלת רוב נוצרי, ונחשבה ל״שוויץ של המזרח התיכון״. היא הייתה מדינה דמוקרטית, חילונית ומערבית. בעקבות מלחמת האזרחים והמעורבות הסורית, איראנית ופלסטינית במדינה, נוצרים רבים היגרו, והנוצרים הפכו למיעוט בארצם. כיום לבנון היא מדינה כושלת, ענייה ונשלטת ע״י ארגון טרור אסלאמי - חיזבאללה. אין להניח שגורלנו יהיה שונה אם נהפוך למיעוט בארצנו.
כבר שנים רבות שחוק השבות, הוא לצנינים בעיני השמאל, בג״צ, האקדמיה והתקשורת הישראלית, הרואים בו ״חוק גזעני״. הם מכרסמים בו שוב ושוב, ולאט לאט מרוקנים אותו מתוכן באמצעות נושא המסתננים האפריקנים ובאמצעות נושא ״איחוד משפחות״.
״איחוד משפחות״ הוא שם יפה ליבוא של פלסטינים וערבים ממדינות האזור, ואזרוחם בישראל. למעשה, לאחר הסכמי אוסלו, נוספו בתירוץ זה מאות אלפי אזרחים ״ערבים ישראלים״. אפילו האחיות של מנהיג חמאס עיסמאיל הנייה, הפכו לאזרחיות ישראליות כך, וחיות כיום בנגב. בדואים רבים מייבאים כך נשים פלסטיניות ומתחתנים עם כמה וכמה נשים פלסטיניות, וזאת בניגוד לחוק שאוסר על פוליגמיה.  
כמובן שאיחוד המשפחות בין בני זוג שאחד מהם ערבי ישראלי ואחד פלסטיני או ממדינת ערב תמיד יקרה בישראל. משום מה הם אף פעם לא רוצים להתאחד בעזה, הרשות הפלסטינית או ירדן, למרות ששם אין ״שלטון אפרטהייד״ וגזענות״ יהודי, אלא שלטון ערבי אסלאמי כמותם.

יו"ר רע"מ מנסור עבאס. צילום: יונתן זינדל פלאש 90
תנועת האחים המוסלמים היא תנועת גלובאלית שמתמחה בהשתלטות על מדינות בכסות של השתתפות במשחק הדמוקרטי. זאת בדיוק הדרך בה הם השתלטו על טורקיה, ולתקופה קצרה על מצרים. בשטחי יו״ש ועזה התנועה מיוצגת על ידי המפלגה המקומית ששמה חמאס, ובישראל היא מיוצגת ע״י מפלגה מקומית ששמה רע״מ.  
למרבה הזוועה, כדי לסלק את נתניהו - בנט, איילת שקד, סער, ליברמן ולפיד הפקידו את גורל המדינה היהודית בידי אותה תנועה אסלאמית, בממשלה בה גם בלעדיה יש רוב למפלגות שמאל קיצוניות כמו מרצ והעבודה, בהן גורמים רבים אנטי ציוניים (ח״כ זועבי והשר פריג׳ ממרצ, וח״כ אבתיסאם מראענה מהעבודה לדוגמא). ח"כ אחמד טיבי ניסח זאת באופן מדויק בנאומו בכנסת באומרו כי ״זאת הממשלה הישראלית-פלסטינית הראשונה״.

צילום: ערוץ הכנסת
לפני זמן לא רב, יאיר לפיד הבטיח שהשענות על מפלגות ערביות אנטי ציוניות ותומכות טרור זה ״רק הצבעה אחת וגמרנו״. אבל כפי שאנחנו נוכחים לדעת, במשטר פרלמנטרי, ההישרדות של הממשלה תלויה כל יום מחדש בחסדיה של התנועה האסלאמית (רע״מ), והרשימה המשותפת.
רע״מ והמשותפת יודעים, שחברי הכנסת ממפלגותיהם של סער ובנט יודעים, שאם יש בחירות הם מתרסקים - בעקבות הפרות הבטחות הבחירות שלהם ומכירת החיסול של הציונות שביצעו בהקמת הממשלה - ולכן הם סוחטים אותם כל יום מחדש.
המפלגות הערביות יודעות שהדרך הבטוחה להגיע למטרתן האמתית - השמדת מדינת ישראל והקמת ״פלסטין״ על חורבותיה - היא באמצעות מחיקת הרוב היהודי שקיים היום בין הירדן לים (איני כולל את רצועת עזה, שהיא כיום בפועל מדינה עצמאית ונפרדת מאתנו).
לכן אנו מתבשרים בשבועות האחרונים על מימוש ״זכות השיבה הפלסטינית״ בפועל ע״י הממשלה. עוד לא עברו כמה חודשים מהקמת הממשלה, וכבר היא אישרה ״איחוד משפחות״ פלסטיניות לתוך ישראל, והגירה של אלפי ערבים מעזה וממדינות ערב ליהודה ושומרון.
בנושא המסתננים ישנה סכנה אחרת וגדולה לא פחות. ישראל היא המדינה המערבית היחידה שניתן להגיע אליה ברגל מאפריקה. מיליוני מהגרים אפריקנים ממדינות עניות ונחשלות מסכנים את חייהם, וחוצים את הים התיכון ברפסודות רעועות בכדי להגיע לאירופה. בתקופת ממשלת אולמרט החלה הסתננות מסיבית דרך גבול מצרים של אפריקנים לישראל. בהתחלה צה״ל היה פשוט מחזיר את המסתננים חזרה לצד המצרי של הגבול, אך בג״צ אסר זאת - כרגיל בחוסר סמכות - ובכך נפרצו שערי המדינה לכל אפריקה.
ראש הממשלה נתניהו זיהה את הסכנה הדמוגרפית הקיומית והקים תוך זמן קצר גדר לאורך כל גבול מצרים, אשר עצרה לחלוטין את ההסתננות.
אך הגדר לבדה לא תגן עלינו לתמיד. בג״צ כבר פסל - בחוסר סמכות -  ארבעה חוקים שהכנסת העבירה כדי לטפל בבעיית המסתננים. לפני שנה וחצי בג״צ נתן פסק דין תקדימי ומסוכן ביותר שאומר שמהגר המגיע ממדינה בה נהוגה ״מילת נשים״, יכול לקבל מעמד של פליט בישראל. המנהג הנוראי של ״מילת נשים״ נהוג לצערנו במדינות באפריקה ואסיה המונות כמיליארד איש! לכן בג״צ בעצם פתח את שערי המדינה להגירה לישראל לרוב אוכלוסיית העולם השלישי.
ישראל היא בין המדינות העשירות בעולם, ב-20 העשירות לפי מדד בלומברג, ובתקופת נתניהו התמ״ג לנפש של ישראל עקף את זה של יפן, בריטניה וצרפת. רוב תושבי אפריקה חיים במדינות עניות ביותר והתמריץ להגר לישראל הוא אדיר. אם רק חלקיק מגל ההגירה מאפריקה ששוטף את אירופה בשנים האחרונות יגיע גם לישראל, אנו נוצף במיליוני מסתננים אשר יחסלו תוך שנים מועטות את הרוב היהודי.
השבוע עלתה להצבעה הצעת ״חוק יסוד ההגירה״ של חבר הכנסת שמחה רוטמן ממפלגת ״הציונות הדתית״.  ההבטחה לחוקק  חוק זה הייתה הבטחה מרכזית במערכות הבחירות של בנט ושקד. החוק נועד לפתור מן השורש את הסכנה של הצפת ישראל בפלסטינים ומהגרים מאפריקה. חברי הכנסת של ״ימינה״ ו-״תקווה חדשה״ הפילו את החוק והשאירו את שערי המדינה פתוחים להצפה, בגלל שפחדו להרגיז את רע״מ, המשותפת, מרצ והעבודה.
גם אם מחר תקרה מהפכה באיראן והיא תהפוך לידידה של ישראל ותחדל מפרויקט הגרעין שלה - ישראל עדיין תימצא בסכנה קיומית בעקבות הריקון מתוכן שהממשלה הנוכחית ובג״צ מבצעים בחוק השבות. אי לכך אני סבור שהעברת ״חוק יסוד ההגירה״ הוא צורך קיומי של מדינת ישראל. אני בטוח שגם איילת שקד, סער, בנט, ליברמן, וכל חברי סיעותיהם מבינים זאת. אני גם בטוח שלמרות זאת, הם לא יתנו לחוק לעבור בכדי לשמר את כסאותיהם. איך אמר אריאל שרון ״זה טוב להיות שר!״.
מה אפשר לעשות אתם בטח שואלים? לא לתת לנושא הזה של ״איחוד משפחות״ של פלסטינים ומסתננים לעבור לסדר היום! לזעוק על הסכנה בכל מקום אפשרי ברשתות החברתיות ובהפגנות, ולא לתת לבג״צ ולחברי סיעות ״ימינה״, ״תקווה חדשה״ ו״ישראל ביתנו״  למכור את עתיד המדינה היהודית בשקט וללא מחאה.
תגובות לכתבה(197):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 158.
    מדינה של נוכלים
    מדינה של נוכלים 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינה של נוכלים
    סגור
  • 157.
    כל הכבוד יאיר. טור נפלא ומאוד חשוב. (ל"ת)
    איילה 10/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • מדינה של נוכלים
    מדינה של נוכלים 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינה של נוכלים
    סגור
  • 156.
    מדויק. חשוב לקרוא (ל"ת)
    גורי 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 155.
    עוד יצור טיפש שפותח את הפה, לך לגן קודם
    צער בעלי חיים 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מה למדת בגן היום ילד אידיוט של משפחה מטורפת ?
    סגור
  • טען עוד
  • 154.
    בנתיים אבא שלך מצביע עם המשותפת ומוכר את המדינה. (ל"ת)
    יא ליצן 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 153.
    החייל האמיץ ששירת בדובר צה"ל מעולם לא ביחידה קרבית
    תולדה של 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מישהו שאל באמת רוצים לדעת למה יאיר נתניהו לא שירת כחייל קרבי? הרי בנים של רמטכלים בנים של קצינים טייסים אלופים נכדים של ראשי ממשלה שירתו בקרבי מה התירוץ של יאיר נתניהו מה הפרופיל שלו נמוך ? מה בדיוק ? זה שכל הזמן דואג שישראל בסכנה קיומית? מתי בדיוק הלכת לקרב?
    סגור
  • 152.
    ובזאת סיימתי עם אייס. (ל"ת)
    הביוב 10/2021/19
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • סגור את הראש שטוף מוח שכמותך (ל"ת)
    מהה 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 151.
    לקבל הטפת מוסר ממישהו שחייב מיליונים בתביעות דיבה (ל"ת)
    רונן 10/2021/18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 150.
    מה עשה אבא שלך בכל שנות שלטונו לביצור חוק השבות?
    ישראלי אוהב ארצו 10/2021/18
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מהי התרומה של אביך למכשלת המשפטיזציה?
    סגור
  • 149.
    לפחות כאן לא תוכל למנוע תגובותתתתת
    אליה 10/2021/18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בן אדם מרושע ואכזרי
    סגור
  • 148.
    מי אתה פאקינג חושב שאתה, ג'ופרי (ל"ת)
    אלי 10/2021/18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 147.
    מה כן לעשות
    שולה 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מדוע לא קמה תנועת מרד בממשלה המזעזעת שלנו. מדוע כולם רק מקטרים אבל לא עושים כלום. איפה המנהיג שיעמוד בראש מרד כזה ויסחוף אחריו את כולנו?
    סגור
  • 146.
    כמו לקרוא חיבור של תיכוניסט לבגרות בהבעה (ל"ת)
    ערן 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 145.
    קשקשן סדרתי
    יפר 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בהחלט למד היטב את רזי הנדסת התודעה
    סגור
  • 144.
    הפרדת הלאום,מהדת היהודית.
    אסנת גינת 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל מילה שלך יאיר היקר בסלע,אסור לנו להסכים להפרדת הדת מהמדינה,אסור לנו להרשות שיהיה חוק השבות של משפחות פלסטיניות,דבר שישנה את הטופוגרפיה בישראל,לטובת הערבים. ויהיה רוב ערבי בארץ,דבר שיהפוך את מדינתנו למדינה מוסלמית
    סגור
  • 143.
    מאמר מעולה
    דסי 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    5 11
    מאמר מעולה.כל הכבוד.
    סגור
  • 142.
    מה עושים ?
    אברהם טייבלום 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך אני מסלק את הדואר זבל הזה ? לא סובל ריח של גויאבה רקובה בטלפון שלי . מספיק לי עם מה שאני קורא מזה שטוען שהוא אביו של הזויאבה , וכידוע , הגויאבה נופלת לא רחוק מהעץ , ולהיפך .
    סגור
  • 141.
    איפה היה החוק זה עד היום?
    גל 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מי מנע מהימין מלהעבירו בממשלות קודמות? הכל פרופגנדה. כבר דנו כמה קריטי ומותי זה, וזה לא כל כך, כי שרת הפנים יכולה לא לאשר כניסה, בטח מטריטוריה בריבונות של אויב עוין. ואותו טיעון קיים והתבדה בקשר לאירופה וארהב. כמובן שעדיף שאירופה לא תתן מחסה לכל הפליטים ממדינות נחשלות, ולערבים לא חסרות מדינות שאינן בקריסה מוסרית ויכולים להגר אליהן. גם מאפריקה, לא אחריותם לטפל. אם כי יש קשר כלשהו גם לתעשיות שנמצאות שם גם במצב הרעוע שלהם.
    סגור
  • * ומהותי (ל"ת)
    גל 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 140.
    בן עלוב של פוליטיקאי בפנסיה. אתה עוזר מאד לציבור
    ק 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    9 4
    לשלוח את ביבי לפנסיה. עם ההבלים שלך הליכוד לעולם לא יהיה בשלטון. הבנת את זה? תפנים. הציעו לך לעבור לציור למה אתה לא מנסה? מר פוסיקט.
    סגור
  • 139.
    צודק בכל מילה. זו ממשלה מסוכנת ומסכנת. (ל"ת)
    רונה 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    6 9
    סגור
  • 138.
    מתפרסמות רק תגובות המתאימות לשיקולי המערכת (ל"ת)
    ג'קלין כריסטופר 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 137.
    אביך לא באמת מעוניין ביהדות המדינה. ר' החל מהדקה ה26
    ג'קלין כריסטופר 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מר נתניהו בבקשה הבהר לציבור את דבריך בהרצאה באנגלית שנחזות להיראות כנגד מצוות התורה !!! ראש הממשלה נתניהו נחזה להיראות כמגחך על מצוות התורה. ובשים לב לדברי נתניהו החל מהדקה 26 https://youtu.be/K7HmKW7gy88 החל מהדקה 26. בכדי להבין באופן יותר ברור מדוע צריך יותר כח לגוש התורני משני צידי נתניהו. שיחזיקו אותו חזק בשני מרפקיו ולא יתנו לו להתנהל באופן שכזה ולהוביל את מדינת ישראל להיות מדינה כעין נוכרית
    סגור
  • 136.
    כל צד שומר עלסדר היום שלו מעבר לכל מה שנאמר בכתבה העולם
    אליעזר 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הכל נכון מה שנאמר בכתבה העולם הופך לצפוף מאוד. החיים קשים ולכל מי שיש לו אפשרות לחוקק חוקים על מנת לקדם את נוחיות החיים שהוא מייצג, ברור המשימה קשה ועוד קשה לעמוד בפרץ עם האצבע.סופו של דבר נצטרך לעמוד חזק על המשמר.
    סגור
  • 135.
    גם נתניהו אישר איחוד משפחות.
    דן שלמה 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    6 1
    גם הגן על ראשי החמס ועד כאשר אף אחד לא התעסק איתו אפילו תמך בפרקליטות המדינה ודאג שלא תהיה משטרה, לא העביר תקציב.
    סגור
  • 134.
    צודק
    יעקב 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    5 3
    עם לא יחליפו אותם הם יהרסו את כול המדינה כבר עכשיו זה לא מדינה יהודית
    סגור
  • 133.
    הישראלי הראשון בעולם= ישראל(יעקב) אבינו. התימני הראשון
    ג'קלין כריסטופר 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הישראלי הראשון בעולם= ישראל(יעקב) אבינו. התימני הראשון בעולם=תימן הנכד של עשו. האשכנזי הראשון בעולם =אשכנז הנכד של יפת בן נח.
    סגור
  • 132.
    ליהודי אסור להתחתן עם אשה אשכנזיה. ליהודי אסור להתחתן ע
    ג'קלין כריסטופר 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליהודי אסור להתחתן עם אשה אשכנזיה. ליהודי אסור להתחתן עם תימניה. ליהודי אסור להתחתן עם ספרדיה. בקיצור: ליהודי אסור להתחתן עם נוכריה
    סגור
  • 131.
    האשכנזים והתימנים והספרדים והרוסים והאתיופים והערבים וה
    ג'קלין כריסטופר 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האשכנזים והתימנים והספרדים והרוסים והאתיופים והערבים והאריתראים והסודנים לא יהודים
    סגור
  • 130.
    ציוני = רק מי שמייחל לשובה של השכינה לציון. ציון =ה
    ג'קלין כריסטופר 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ציוני = רק מי שמייחל לשובה של השכינה לציון. ציון =המשכן/קודש הקודשים בבית המקדש
    סגור
  • 129.
    ציוני = רק מי שמייחל לשובה של השכינה לציון. ציון =ה
    ג'קלין כריסטופר 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ציוני = רק מי שמייחל לשובה של השכינה לציון. ציון =המשכן/קודש הקודשים בבית המקדש
    סגור
  • 128.
    יהודי רק מי שמשני הוריו הוא מצאצאי אנשי מלכות יהודה, לר
    ג'קלין כריסטופר 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהודי רק מי שמשני הוריו הוא מצאצאי אנשי מלכות יהודה, לרבות גרי צדק שגיורם במסגרת גורם מוסמך ממלכות יהודה
    סגור
  • 127.
    ישראלי = רק מי שמזרע ישראל (משני הוריו), ללא תלות במקום
    ג'קלין כריסטופר 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישראלי = רק מי שמזרע ישראל (משני הוריו), ללא תלות במקום המגורים, הלידה וסוג האזרחות. לא רק מצד האמא או רק מצד האבא.
    סגור
  • 126.
    יהודי רק מי שמשני הוריו יהודים מצאצאי אנשי מלכות יהודה,
    ג'קלין כריסטופר 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהודי רק מי שמשני הוריו יהודים מצאצאי אנשי מלכות יהודה, לרבות גרי צדק שגיורם נעשה על ידי גורם מוסמך ממלכות יהודה
    סגור
  • 125.
    יהודי בלי תורה זה דבר צולע וחלשלוש. כמו עוף בלי כנפיים. (ל"ת)
    ג'קלין כריסטופר 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 124.
    קח הכל לת....ת
    חג'ג אמיר 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עכשיו תיקח את כל מה שרשמת ! תוסיף לזה פסיק ! ולך תדחוף את זה לתחת שלך ושל המשפחה שלך יא אפס בן אדם בזוי מה אתה עדיין מנסה לשסע את העם ולפלג יאללה תזדיינו לנו מההיסטוריה
    סגור
  • 123.
    לא תיהייה דרך חזרה.. (ל"ת)
    דודי 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 122.
    גיבוב שטויות של אדם חלול מח. (ל"ת)
    אורן 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 121.
    If not your father made promises
    Batadam 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Everything would have been better if not your father was the first to make promises to Machamud Abas
    סגור
  • 120.
    אופי של עקרב רצחני - לא מסוגל לא לעקוץ
    ארנון תל-אביבי 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ב 70 ק"מ בין חוף ים התיכון לגדת נהר הירדן - זה או הם או אנחנו . ההבדל - לנו אין ארץ אחרת. ניסינו את הזיית "שלום-אוסלו" שהתפוצץ לכולנו בפנים. כאן ארצנו הקטנטונת היחידה . ניסינו נסיגה חד-צדדית מרצועת עזה - "התנתקות" ועקירת 8,500 תושבי גוש-קטיף. אחרי חצי שנה קבלנו את הטיל הראשון לאשקלון. כל מסירת שטחים לאויב הערבי - יוצרת טרור , טילים ואיום יותר חזק עלינו. מי שלא לומד מטעויות של עצמו - הוא או טיפש או מזוכיסט.
    סגור
  • 119.
    מבחיל לראות את כל אשפת האדם שמגיבה פה לדברים החשובים
    אפרת 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    2 15
    שמעביר כאן יאיר נתניהו. אנשים ריקים שהשנאה והטמטום מעוורים אותם.
    סגור
  • 118.
    יאיר -כותב מעולה
    מינה 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    8 14
    קראתי בעיון ומעריכה את ידיעותיך ודעתך עלה והצלח איש יקר
    סגור
  • 117.
    מותר לדייק
    רובי 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    9 2
    כבר במשפטים הראשונים שלך אינך מדייק ומיטיל צל על שיטת הדמוקרטיה בישראל קואליציה נבנית משיתוף בין אינטרסנט של כמה מפלגות ומאושר בכנסת קואליציה עם מפלגות חרדיות שאינן ציוניות וכל מה שמעניין אותם זה כסף גרוע ופוגם בחוסן הלאומי לכן אין כאן הונאה אין קומבינה תכניס את זה לראש
    סגור
  • 116.
    צודק לגמרי
    דני 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    8 8
    למעט העניין שהיהדות היא בעיקר לאום ולא דת. היהדות היא לא זה ולא זה, אלא משהו מיוחד הנוצר מהסינתזה ביניהם
    סגור
  • 115.
    דברים חשובים !
    יואב 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    7 10
    וחשוב גם לקדם כלי תקשורת אחרים.
    סגור
  • 114.
    למה לתת במה למרעיל הבארות העלוב הזה
    Ss 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    15 10
    אמנם אייס זה סוג של פח אשפה,שגם קודם פרסם את דברי ההבל של האדון, כמו שהוא מפרסם קומוניסטים של יחצ"נים למיניהם.
    סגור
  • 113.
    יופי יאירי תמשיך לכתוב לעצמך תגובות מפרגנות
    אמא שרה פרטי 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    14 8
    כי חוץ ממני כולם שונאים אותך.
    סגור
  • 112.
    יאיר, אם אתה מדבר על "פלישתים", מה טעם במאמר? (ל"ת)
    לא טוב 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • הוא מתכוון לערבים שגרים ביהודה ושומרון. (ל"ת)
    מיכאל 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 111.
    אם היה כל כך חשוב היית הולך לקרבי (ל"ת)
    cris 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • 110.
    נתניהו הבן צודק בכל מילה
    שמשון 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    10 14
    אנחנו תומכי ליכוד בראשות בנימין נתניהו אך הרבה פעמים התנגדתי לציוצים של יאיר בטוויטר ובפייסבוק. אך קראתי את המאמר בעיון ואין שום דבר שהוא לא נכון. יש אומרים שביבי הכשיר את השרץ עבאס והרשימה המשותפת. אך זה היתה סחיטה של בנט(לצערי הכניס את ביבי כמו קודמו דוברמן לכיס הקטן) שעבד על כולם כדי שיקים ממשלת שמאל עם תומכי הטרור. כל מילה של יאיר נכונה. נקווה יחד שהממשלה הרעה הזאת לא תמשיך להתקיים לאחר העברת התקציב. יאיר מתאים לך יותר לכתוב מאמרים מאשר ציוצים. עלה והצלח
    סגור
  • אתה ודומיך לעולם לא יחזירו את ביבי לשלטון. תפרגן עד מחר
    ק 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    גם הטיפשים כבר הבינו את הנזקים שעשה ביבי.
    סגור
  • 109.
    יאיר =בריחת מנדטים (ל"ת)
    אפי 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    11 4
    סגור
  • 108.
    לא מעוניינים לשמוע את דברי השנאה שלך
    אחת שיודעת 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    17 13
    ברגע שראינו שזה אתה הבנו שנקבל מנה נוספת של אותה שנאה קטנוניות ,קיטוב ופילוג , זה מה שכנראה ינקת מתברר שרק את זה אתה יודע לתת. ואני ונלא מעוניינים... שיהיו ice a שלתת לך במה מרחיק אנשים שפויים ורציונליים שרוצים ישראל שוויונית ליברלית ולא ישראל גזענית מפולגת שונאת את כל מי שלא חושב כמוהה
    סגור
  • אני בעד שיאירוש ימשיך לכתוב. הוא תורם כל יום...
    ק 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לנפילה של ביבי ומשכנע שלעולם ביבי לא יחזור מהפנסיה שלו לפוליטיקה. משפחה קטנונית.
    סגור
  • אם את לא מעוניינת אז למה קראת את מה שהוא כתב. (ל"ת)
    אריק 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • רוצים מדינה יהודית
    אסף 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    6 3
    שום שיוויון, שום ליברלית
    סגור
  • 107.
    כתבת יפה מאוד, שיכנעת !
    צבי 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    12 14
    ניכר, שפרשני ושדרני התקשורת עושה לך עוול כמו שעושה לאביך, האמת שזילזלתי בך עד לקריאת מאמר זה, עד שהבנתי שאתה כותב ברמה גבוהה ומושכלת, איך אמרה ההיא, אתה בצד הנכון
    סגור
  • 106.
    ראש הממשלה הבא (ל"ת)
    שוקו 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    4 17
    סגור
  • בזמביה. (ל"ת)
    ק 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 105.
    כמה שאתה צודק
    ניר 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    10 13
    יאיר אתה מלך . איך אכפת לך ואביך מהמדינה
    סגור
  • 104.
    אוהבים אותך יאיר
    יוסי גולדשמיד 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    10 13
    ברכות לרגל הטור החדש , רק רציתי לומר לך שתדע שהעם בכללותו אוהב אותך מאד , ואל תתייחס לכמה דבילים חולי נפש לקויים בתסמונת ה"אנטי ביבי" שמה שלא תכתוב הם יכתבו נגד העם מחכה לך בכנסת.....!!!
    סגור
  • 103.
    עוד מאותה הסתה
    לביא 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    16 8
    הבאתם את העילג לשבח את אביו הנאשם ולכזב במצח נחושה את הכזבים שאנו מכירים ומקיאים. לכאורה. הרי יהיו פה תביעות, זה מה שהוא אוהב. ל ה ע י ף
    סגור
  • 102.
    רמה נמוכה מאוד
    ימני ויהודי גאה 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    20 10
    אני ימני גאה, ומשתדל להיות אובייקטיבי - טור כתוב ברמה נמוכה, שטחי, אין קו ברור, אין מסר ברור, זה כתוב כאילו שמת את המחשבות על הכתב בלי מחשבה של התחלה אמצע וסוף. ולעניין - הנסיון לצייר את הממשלה כמסוכנת הוא פתטי ובעיקר מלא שקרים. אין שום שינוי בשום מדיניות. הממשלה ביקשה להאריך את התקנה של איסור איחוד משפחות והליכוד הפיל את זה אז מי מסוכן למדינה?? לך תמצא עבודה אחרת כי בכתיבה אתה גרוע מאוד, טור משעמם.
    סגור
  • 101.
    אפס בור
    מיאו חתולה 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    18 9
    סבא שלו - בן-ציון - פרופסור; אבא שלו - קצין במטכ"ל; שני הדודים שלו קצינים במטכ"ל - אחד (יוני) מפקד היחידה; דוד שלו עדו רופא. הוא - ???. בטלן, ג'ובניק ומופרע כמו אמא שלו.
    סגור
  • 100.
    מדבר לעניין
    דן 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    10 14
    סופסוף אני נהנה לקרוא את דבריך. אך כמובן נשאלת השאלה: מדוע הליכוד שלך חיבל בהצבעה הנדונה בכנסת? זה אתם שמנעתם את אישור החוק. ובנוסף: איך מתיישבת התיאוריה הזאת שלך, הנכונה והנבונה, עם רעיונות הסיפוח של אביך וחבריו? במצב של סיפוח, הרוב היהודי הנוכחי יטבע בין מיליוני פלסטינים. אני מקווה שהתפכחתם מהרעיון המזעזע הזה. וכן, יאיר: גדר ההפרדה אכן יכולה לבדה לשמור עלינו, גם מפני פיגועים, וגם מפני שואה דמוגרפית. צריך פשוט לתקן אותה...
    סגור
  • סיפוח תוך חיסול וגירוש האויב
    אסף 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אף אחד לא חושב לספח ולאזרח ערבים
    סגור
  • 99.
    עברית ירודה של בור ועם הארצות
    מיאו חתולה 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    15 9
    "מה אפשר לעשות אתם בטח שואלים"; צ"ל: אתם וודאי שואלים מה אפשר לעשות; "בעקבות הריקון מתוכן שהממשלה הנוכחית ובג״צ מבצעים בחוק השבות"; צ"ל: בעקבות ריקונו מתוכן של חקו השבות ע"י בג"צ והממשלה הנוכחית.
    סגור
  • 98.
    מדינת היהודים ככספומט ללא תחתית
    כספומט 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    19 4
    נראה שעד היום, הכסף של מדינת היהודים שלנו, עינינו את הכותב ומשפחתו, הרבה יותר ממדינית היהודים שלנו.
    סגור
  • 97.
    לא מסכים הכלל אבל כן ירבו כתבות כאלה
    אמיר 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    4 5
    ראבק יאיר - אתה מתנסח כל כך יפה - תתמקד בביקורת עניינית ופחות הפצת שנאה אני לא מסכים עם מה שכתוב כאן אבל מאוד מעניין הצגת הדברים, והעמדה באופן מאוד ענייני ולא מתלהם - תתמקד הפצת האידיואלוגיה שלך בצורה כזאת
    סגור
  • 96.
    קניג (ל"ת)
    אבי 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 95.
    אתה אדיוט שלא מבין מה הוא כותב בכלל (ל"ת)
    דוד 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    10 13
    סגור
  • 94.
    אתה מביך (ל"ת)
    דני 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    12 9
    סגור
  • 93.
    בחילה
    שמחי תמר 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    15 11
    בחליה זה מה שהמשפחה הזו מעוררת.ועתה הבן..בכללל. להזכירכם..המדינה אינה רכושכם הפרטי...יש שנפלו למענה,כידוע לכם..מקרוב. ולכל אחד יש זכות-רשות להגיב ולהעלות על הכתב מה שעולה בראשו או לשתף בתחושותיו. ואגב.....אינכם היחידים שנלחמתם למען המדינה.
    סגור
  • 92.
    מי הכשיר את עבאס?
    חן 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    14 4
    האם לא ידוע ליאיר?
    סגור
  • 91.
    מי המפגר שנתן לו לכתוב בתור "עיתונאי". זה פשע נגד האנוש (ל"ת)
    צדק 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    13 9
    סגור
  • 90.
    ילד קקה (ל"ת)
    איתי 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    14 11
    סגור
  • דנה ויס ?
    צבי 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    3 5
    לא ידעתי שאת נמצאת גם בטוקבקים ?
    סגור
  • 89.
    איחוד אשכנז לא מתאים לאג'נדה יהודית
    אש 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    2 3
    איחוד משפחות מכל סוג זה ברכה אז למה ממשיכים לפלג לחטוף ולמנוע מידע
    סגור
  • 88.
    כל הכבוד על הטור, ענייני ומדוייק וחשוב לומר את הדברים
    זיו 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    9 14
    בהצלחה עם הטורים בהמשך
    סגור
  • 87.
    יאללה רוץ לכנסת ,חבל על כל יום (ל"ת)
    יובל 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    8 12
    סגור
  • 86.
    מדוייק כל אמת בפרצוף וכל מילה נכונה!!! בנט סער וליברמן
    עדן 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    8 13
    אם הממשלה הזאת תמשיך להתקיים זה הסוף של המדינה היהודית כפי שאנחנו מכירים אותה
    סגור
  • 85.
    כבר סבא שלו ראה את העולם בצורה מעוותת
    אוריה 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    13 7
    אביו ישב עם אנטי ציונים ואנטי דמוקרטים ואף נתן להם אתנן יקר תוך שהוא מפקיר בידם שירותים חיוניים. אלפי חרדים ללא אזרחות הוכנסו לארץ ללא פיקוח בזמן שאזרחי ישראל היו בסגר הראשון, דבר שאף עלה בחיים של אנשים. אם לא תהיה פה דמוקרטיה, אין שום הצדקה לפרוייקט הציוני ואביו ביצע בה מעשים מגונים. ונסיים בציטוט מהשמאלן הזה, ז׳בוטינסקי: "בכל קבינט שבו ישמש יהודי כראש ממשלה, יהיה סגן ראש הממשלה — ערבי, וכן להיפך", ו"השפה העברית והשפה הערבית תהיינה שוות בזכויותיהן ובתוקף החוקי שלהן".
    סגור
  • מדוייק לגמרי (ל"ת)
    המשחק 10/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 84.
    מדהים. הבאתם את הילד והמדמנה נפתחה
    גיא 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    9 4
    למי אכפת מה ילד ללא ניסיון בשוק התעסוקה חושב. גם הוא רוצה לרכב על חרדה קיומית אל הפוליטיקה ?
    סגור
  • 83.
    ילד ז צריך לצאת מהארון
    דני 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    14 8
    ולהניח לנו בשקט. כתיבה בינונית מאוד
    סגור
  • 82.
    טור מצוין. מדויק. וחשוב מאין כמוהו. (ל"ת)
    טל 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    7 13
    סגור
  • 81.
    נו באמת
    איתי 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    6 2
    חבורת עלובים לראיין את הבן של
    סגור
  • 80.
    גירוש אנטיוכוס
    ילדז 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    8 3
    מהרגע שאנטיוכוס גורש מבלפור סוף סוף מצאתי עבודה בזמן שאנשים בגילי כבר הקימו משפחה נלחמים ביוקר המחיה שאבא שלי תרם רבות לקיומה
    סגור
  • 79.
    מי אתה בכלל אפס
    עזרא 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    13 7
    רוץ מתחת לשימצה של אמא אפס קטן, ילד קקה בן 30 שגר אצל ההורים, המלחמה היא נגד אפסים כמוך חסרי תועלת מזיקים
    סגור
  • 78.
    יאיר נתניהו חפש קודם את מה שיש אצלך בבית ההורים שלך
    אני 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    14 8
    ואחר כך תשפוך את הרעל שלך מסביב. הממשלה של אבא שלך השקרן לא הייתה יותר טובה מהממשלה הנוכחית ומה שאבא שלך הרס במדינה במשך 15 שנות שילטונו יצטרכו 40 שנה כדי לתקן. שב בלול ותפסיק לקטר כי אתה ואבא שלך עם שלושה תיקים פליליים ואמא שלך השפוטה לא יותר טובים מאף אחד אתם כולכם רעל. ודבר אחד משמח אותי, אבא שלך לא יחזור יותר לשלטון ואתה יכול להמשיך להרעיל את כך העולם עם הדעות והסיפורים והבדיות של. עד עוד 4 שנים בבחירות הבאות. וגם אז הוא לא יחזור לשלטון.
    סגור
  • 77.
    שוחד. מרמה. הפרת אמונים. (ל"ת)
    אניפה 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    13 7
    סגור
  • 76.
    מדוייק (ל"ת)
    אני 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    4 11
    סגור
  • 75.
    תלמד לכתוב בעברית...אתה עילג (ל"ת)
    מייק 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    14 7
    סגור
  • 74.
    צודק בהכל - בהצלחה תותח! (ל"ת)
    שימי 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    6 14
    סגור
  • 73.
    כתבה מעוותת
    להקיא 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    12 6
    המגלומן היה מת שעבאס יצטרף אליו איזה כיף שהמרמרה שלהם לא פוסקת. שכח לכתוב מי נחשב בין המנהיגים המושחתים בעולם כמה טוב שהרס המדינה נעצר על ידי הממשלה הנוכחית
    סגור
  • 72.
    מי זה הקשקשן הזה? (ל"ת)
    שלומי 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    16 6
    סגור
  • 71.
    אלה
    עמרי 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כתבת את זה לבד? ילד אתה חי על חשבוננו ומחרחר שנאה וריב. לך תמצא לך חיים ועבודה. תרוויח לבד כסף ולא מקומבינות של אבא. אני באמת מרחם עליך.
    סגור
  • 70.
    אתה בדיחה
    המדינה היא שלנו 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    12 4
    מי נותן לחסר כל כישורים לכתוב את הגיגו הירודים?
    סגור
  • 69.
    כתבה מעולה ו ענייני
    דוד 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    7 9
    דבר ראשון שיהיה לך בהצלחה נורא נהנתי המכתבה שלך מאיר עיניים כל הנושאים רשמת כל בן אדם עם טיפה ששכל יכול להבין כמה שאתה צודק אסור לתת לזה לקרות
    סגור
  • 68.
    צביעות
    יוני קאפח 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    7 4
    אבא שלך חתום על הרס המדינה הזו בשנות מלכותו. הממשלה הרעה הזו היא המשך לממשלה הרעה הקודמת שהרסה את מוסד המשפחה. הייל היטלר
    סגור
  • 67.
    לשלוח את המושחת לביתו.
    ישראל 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    10 4
    ישראל יצאה מאזור הסכנה ביום שאתה ואביך יצאתם מבלפור... והרווחה תבוא כשיפרוש ויעלם מהנוף הישראלי. ויפה שעה אחת קודם!!!
    סגור
  • 66.
    כל מלה
    שירה 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    6 7
    אנחנו כמו הטיטניק. לא מבינים שתכף נרד במצולות. אבא שלך לא היה מספיק נחרץ בכל הנוגע להחלטות ביטחוניות בנגב ובגליל ושימור הימין המשפטי. כל מלה שלך בסלע.
    סגור
  • 65.
    בהצלחה
    רותי 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    5 8
    כתבה מצוינת כתיבה רהוטה ומנומקת מחכה לכתבה הבאה
    סגור
  • 64.
    פשוט בחור איכותי !!! כל המלעיזים לא ברמה שלו.. פשוט (ל"ת)
    חכם ורהוט 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    4 12
    סגור
  • 63.
    כל מילה!
    אביב 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    5 9
    כל הכבוד יאיר, רהוט ונפלא.
    סגור
  • 62.
    תפרוש. תודה. (ל"ת)
    עוז 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור
  • 61.
    סורי חבוב, גם את יכולת הביטוי של אבא שלך לא קיבלת.
    בעסה לך 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    9 4
    לא בכתב ולא בעל פה. מה זה החרא הזה? רדוד, שטחי,לא מתפתח, ללא מעוף וללא פואנטה. תנסה להחליף מקצוע, כי פוליטיקה ותקשורת זה פשוט לא בשבילך אתה כבר בן 30, הגיע הזמן שתמצא את הקול שלך בעולם. חבל
    סגור
  • 60.
    אבא שלך אדם מאד מוכשר. אתה ואמא שלך תרמתם להריסתו.
    אבי כהן 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    25 3
    לולא הבחישה האינסופית שלכם בענייני המדינה (כל אחד בדרכו), יש מצב שהיה לו אופק ועתיד. עכשיו אין לו והוא ירד מהבימה הציבורית כשהוא מרוח בזפת ונוצות. המורשת שלו כבר לא תהיה חשובה. ההרשעה בפלילים וההליכה לכלא תצבע את דמותו ההסטורית בצבעים שחורים כהים במיוחד. היה שווה?
    סגור
  • מי שתרם להריסתו אלה אנשי שמאל קנאים שלא בוחלים באף אמצע (ל"ת)
    דני 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 59.
    "אי לכך אני סבור,,,"מי אתה ,מה השכלתך? את מי מעניין
    בן ישי 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    10 4
    מה אתה סבור .ילד כאפות
    סגור
  • 58.
    יאיר נתניהו- הפטריוט הגדול ששירת בצבא בתור עציץ ג'ובניק (ל"ת)
    יוסי 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    17 4
    סגור
  • 57.
    עלה והצלח
    ק 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    5 5
    תותח, חריף ושנון. תצפה להרבה פירנאות שיתקפו בלי קשר למה שתכתוב תעמוד מולם בעוז וגם העורך והבעלים
    סגור
  • 56.
    "הילד"
    דניאל 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    50 9
    איזו בחירה עלובה ושקופה להביא את האיש המטונף הזה לכתוב טור. אממה, השטיק הזה מגיע בתזמון גרוע מאוד, כשהילד כבר לא מעניין אפאחד. פעם, בתקופה האפלה ההיא, זה היה מעורר עניין ורק בגלל שהגיגיו של הנ''ל שיקפו את רוח השלטון. היום כשהשלטון המושחת הזה עבר מהעולם, את מי מעניינים דבריו העלגים של הבן של? רחמיי על העורך שייאלץ לעבוד שעות נוספות בכל שבוע כדי לחמוק מתביעות דיבה
    סגור
  • הילד יאיר נתנהיו מבריק וחכם!
    ילד מבריק 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    3 7
    השנאה שלך כמו שאר השמאל ההזוי העבירה אותך על דעתך והשנאה ושיבוש המערכות לא נותנים לחשוב בצורה נורמלית, הילד המבריק הזה שלומד ועובד ולא כפי שהתקשורת השקרנית מציגה אותו ומנסה לפגוע בו ובמשפחתו עושה פי 100 יותר מכל הילדים של הח"כים מהשמאל, רק להקשיב לדבריו ולהבין כמה חכם ורהוט הוא ואומר דברים כל כך נכונים, ללא המעשים של נתניהו בנושא שהוא מציד אתה כבר היית מתאסלם, בורח מפה או מת! אבל מה אתה מבין אתה בכלל מונע משנאה כמו מי שהצבעת לו!
    סגור
  • רחמים
    צבי 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אתה צריך למצוא חיים, תפרגן אל תתן לשנאה שלך לעוור אותך, כל בן היה מגן על אבא שלו, אלא אם כן הוא טמבל כמוך חסר חיים
    סגור
  • 55.
    בהצלחה
    נסים 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    20 28
    בהצלחה
    סגור
  • 54.
    כל הכבוד! כתבה מצויינת!
    אריאלה 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    23 38
    אין ספק שזו בעיה גדולה! אנחנו לא יכולים לסכן את המדינה היחידה בעולם ליהודים.. להם יש בסביבות ה50 מדינות מוסלמיות! כולן כושלות! להכניס אותם אלינו זו הדרך להכשיל את המדינה היהודית היחידה הדמוקרטית בעולם.
    סגור
  • 53.
    מסכים עם כל מילה
    דניאל סיני 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    20 31
    מה שהכי מצחיק או עצוב תלוי איך מסתכלים על זה. שהשמאל תמיד אומר שצריך לוותר על יהודה ושומרון ולהקים מדינה פלסטינית, בשביל לשמור על הרוב היהודי.אבל מצד שני מאפשר את זכות השיבה.
    סגור
  • 52.
    יפה כתבת ונימקת, יאיר נתניהו (ל"ת)
    לאה 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    19 33
    סגור
  • היורש
    אברהמי סוזי 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אתה בחור חכם, מקווה שתמשיך לכתוב ככה בצורה יפה ובלי ציוצים מיותרים. כי יש לך מה להגיד.. והלוואי וכולם ישמעו.
    סגור
  • 51.
    כל מילה
    גרציה 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    9 21
    מסכימה לחלוטין עם כ ל מילה שכתבת
    סגור
  • 50.
    הבעיה הגדולה היא פרקליטות לאה נקייה
    חייק 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    8 17
    היתר עוד ניתן לסבול...השמאל הורס כח חלקה טובה כולל הגבלות יצוא בגז.
    סגור
  • 49.
    חזק ואמץ ! מדינת ישראל הפכה למדינת עולם רביעי לא שלישי
    יריב 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    12 15
    הפשע שוחט ברחובות ! רק חבל שאבא שלך עזר לחיים פרנקל הבעלים של רשת חדרי הכושר ספייס בזמן שחיים פרנקל מאחל לאבא שלך לשבת בבית הסוהר כל קבוצות בוואטספ !! ומאחל גם לך דברים רעים .. בזמן שהו מתחנן לאבא שלך כפעיל ליכוד שיעזור לו ועל דם אבא שלך והתמונה על אבא שלך הוא התחזק !! באותו זמן שהוא נתן לאסף זמיר לפרסם בחדרי הכושר שלי רשת ספייס את כל העולה על רוחו הפוליטי
    סגור
  • 48.
    כל מילה בסלע, אפשר לכתוב מתון יותר
    בר 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    11 21
    על מנת להעביר את תוכן הכתבה הייתי ממליץ על כתיבה מתונה יותר כלומר פחות נחרצת. מקווה שתמשיך להשפיע! ישר כוח
    סגור
  • 47.
    וואו יאיר תותח אחלה כתבה. לגופו של עניין
    אפי 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    18 29
    חייבים להפיל את ממשלת הבגידה. כן בגידה ולא נוכלים או כל מילה אחרת כי הם בוגדים כל יום במדינה, כל 61 חברי הכנסת של הממשלה הנוכחית.
    סגור
  • 46.
    חחח עכשיו את באייס? פחחח (ל"ת)
    אני 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    17 8
    סגור
  • 45.
    תחזקנה ידיך, יאיר. תמסור גם למשפחה.
    הנריק 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    13 25
    ככל שממשלת הזדון, השקר והרמיה הזו תמשיך לעשות טעויות ולחשוף מדי יום את ערוותה וכמה היא רעה, לא יוצלחה ומסוכנת, קרנו של הימין תעלה.
    סגור
  • 44.
    בהצלחה! אל תתייחס לזבלים ״הנורמלים״ מהצד הנכון. (ל"ת)
    לא נורמלי. 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    18 30
    סגור
  • כל מילה בסלע
    דלית 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    2 4
    יפה כתבתה והסברתה את 2 הנושאים החשובים כישר כח!! אלוף!!
    סגור
  • 43.
    לא הגיע הזמן למצוא עבודה אמיתית ולהפסיק לקחת כסך מחברים
    סקרן 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    44 18
    של אבא
    סגור
  • תתיחס לתוכן
    יש לך פוזיציה 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תתיחס לגוף של התוכן. לכל יהודי ציוני גם משמאל וגם מימין צריך מאוד להפריע איחוד משפחות של ערבים והעלמות רוב היהודי.
    סגור
  • הקינאה חחחח הבחור חכם חתיך והבן של .. (ל"ת)
    מי אתה ? סטלן?!! 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 42.
    אם נתניהו כל כך חרד לגורל המדינה
    גיא 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    29 8
    אז שיפנה את מקומו ויקימו קואליציה עם כל המפלגות הציוניות כולל הליכוד ובלי האחים המוסלמים. המדינה בסכנה קיומית...אבל קודם נדאג שנתניהו יהיה בשלטון ואם לא אז שתלך המדינה לעזעזל ;-)
    סגור
  • 41.
    עלה והצלח
    משה 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    13 21
    מחחמת תרבות וזהות מתנהלת בין השמאל הכולל פרקליטות ובגצ וקר ות זרות ובין ההמסורת היהודית. ראש הממשלה שלי נתניהו
    סגור
  • 40.
    כתבה מצוינת! שם את הזרקור לדברים שהם מנסים להעלים מאתנו
    יהודי 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    19 26
    רק דבר אחד יאיר, יהודי כלאום לא אומר כלום בלי יהודי כדת- הדבר שמקשר אותנו לבורא עולם, לתורה, לערכים של עם ישראל, ואהבת לרעך כמוך וכד'.
    סגור
  • 39.
    כתיבה יפה ועם השקפה ברורה
    אני 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    19 28
    כתבה מעניינת ומלאת נקודות השקפה, עמדה ברורה ונכונה
    סגור
  • 38.
    בהצלחה ! (ל"ת)
    Noga Epstein 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    16 24
    סגור
  • 37.
    כתבה מעולה
    אדי 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    21 26
    כל הכבוד תמשיך להפיץ את האמת
    סגור
  • 36.
    יאיר אלוףףףףף
    צבי 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    19 27
    הכתבה מדימה אני כל-כך שמח שאתה מתחיל לכתוב כאן בהצלחה יא חתיך
    סגור
  • 35.
    תיהיה בריא.. נקווה שלאט לאט תעוף מחינו (ל"ת)
    איל 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    46 22
    סגור
  • תעוף תה
    איל 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    6 16
    אתה תעוף
    סגור
  • 34.
    טור ראשון עם טעות מביכה
    גלית 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    38 14
    כתבת בטעות רוהמ נתניהו. בלבול..הוא חבר כנסת. נא לתקן. אין עורך?
    סגור
  • שום טעות! לקות בהבנת הנקרא של המגיבה.
    אבי 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 3
    נתניהו אכן ראש הממשלה שבנה החומה למניעת מסתננים ממצרים.
    סגור
  • עדיין חושב שהוא רוה״מ . צא מזה .קשה לו להגיד ראש האופוז (ל"ת)
    נעה 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 33.
    יפה כתבת ! אכן המדינה בסכנה ועברה תקדים מסוכן
    אא 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    15 23
    הכנסת אוייבי מדינה לשלטון מסוכנת מאוד וזה בזכות בנט סער ולפיד כולל ליברמן וגנץ .
    סגור
  • 32.
    אם יאיר נתניהו זה המודל למדינת היהודים ולאיך היא צריכה
    ד"ר דאמוניה 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    30 12
    להתקיים - אז מדינת היהודים היא לא מציאה גדולה שצריך להלחם עליה. או שיראה לנו את הפטריוטיות היהודית שלו בגופו, אבל רגע, תזכירו לי איפה הילד ז שירת בצבא?
    סגור
  • הוא מגן על ישראל בדרך שלו.
    אילנה 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 6
    מה עשה רע? הוא מועיל בדרך שלו. מקדיש את חייו למען הסברה ..! יש הרבה דרכים להועיל, אז אולי לא היה לוחם כמו אביו, אך אפשר לשפוט? הוא היה ילד בפרופיל גבוה אני לא בטוחה שאפילו היה אפשר להכיל אותו בצה"ל. הוא אוהב ישראל ונלחם בדרך שלו.
    סגור
  • 31.
    בהצלחה, יישר כח!
    אירית 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    18 27
    בהצלחה יאיר בהמשך, אוהבים אותך ומאחלים שאביך יחזור במהרה לראשות הממשלה ואחרי מה שנעשה פה מאמינה בהרבה יותר בטחון ותעוזה. מבלי לספור את המתנגדים כמו שהם עושים עכשיו.
    סגור
  • 30.
    כתבה מעולה.
    פניאלה 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    17 24
    בהצלחה יאיר נתניהו , כתבה חשובה ועניינית .
    סגור
  • 29.
    בלה בלה בלה
    יניב 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    32 17
    ילד פח אשפה..
    סגור
  • יאיר כתבה דברים נכונים
    מדבר משנאה 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 4
    תתיחס לתוכן הכתבה! מה זה משנה שמאל או ימין? אתה לא יהודי? לא מענין לך גורל המדינה? מה כתה רוצה להשאיר לילדים שלך? חורבן
    סגור
  • למה לדבר בצורה כזו על אדם?
    אילנה 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    4 11
    אללוואי על כולנו ילד כזה שנלחם על זכויותיו. מה עשה לך רע?
    סגור
  • כי אין לו שום דבר בעל משמעות ותוכן להגיד (ל"ת)
    זיו 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 28.
    תמשיך להיות בבתי זונות אולי יצא ממך משהו
    רק הליכוד בלי ביבי 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    38 15
    תמשיך להיות בבתי זונות אולי יצא ממך משהו
    סגור
  • היה צעיר טיפש.תסלחו לו כבר!
    אילנה 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 15
    איזה תגובה שפלה! היה ילד צעיר.. מי מאיתנו לא עשה שטויות שהיה בגיל הזה
    סגור
  • את זה תגיד לשר המשפטים שלך
    נטע 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 12
    למה גידון התפטר ב2014?
    סגור
  • 27.
    ביבי חובר למשותפת בהצבעות כדי להפיל ראש ממשלה מכהן מהימ (ל"ת)
    ורד הלוי 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    26 7
    סגור
  • 26.
    הנוכל נתניהו הקטן
    יוני שי 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    34 14
    אם ביבי כל כך חושש לביטחון המדינה מכך שהממשלה תלויה במנסור עבאס, למה שלא יתן לממשלה רשת ביטחון בנושאים ביטחוניים? אה? הרי המדינה כל כך חשובה לו. הוא מוזמן לתמוך בממשלה בכל נושא בטחוני ולא לחבור למשותפת בכל הצבעה כדי להפיל ראש ממשלה מכהן מהימין
    סגור
  • חבריקו, אתה בעצם מצפה מביבי לעשות עבור קואליציית הזדון
    הנריק 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 12
    הזו את העבודה? אתה רוצה שהוא גם ינהל עבורם את ההצבעות ? ראש הממשלה הזה אכן מכהן, אבל הוא רחוק מהימין כמו המרחק שלך מההגיון.
    סגור
  • טמבל. אני לא מצפה מביבי לשום דבר בוודאי לא שיתמוך במדינ
    יוני שי 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הוא טוען שהממשלה מסוכנת למדינה כי תלויה בעבאס. אז לא. היא תלויה בעבאס בגללו. אם היה תומך בממשלה היא לא היתה תלויה בעבאס
    סגור
  • 25.
    תותח כמו אביו
    נמר 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    18 28
    כל מילה בסלע
    סגור
  • 24.
    בהצלחה רבה (ל"ת)
    נתי 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    11 18
    סגור
  • 23.
    מותק זו הממשלה הראשונה מזה שנים שהיא לא ממשלת הונאה
    יוני שי 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    33 16
    כל הממשלות שהקים אביך הנוכל היו ממשלות הונאה. בכל ממשלותיו הוא נשען מפלגות שמאל שבגדו במצביעיהם. בלי הונאה נתניהו לא היה קיים בפוליטיקה הישראלית. השימוש התכוף במילה הונאה מכיוון הביביסטים מגיע מתאוריית ההשלכה בפסיכולוגיה. מה שהם עצמם עושים הם מניחים שיריביהם מתנהגים באותו אופן. דווקא ראש הממשלה בנט עמד במילתו והמליץ על ביבי לנשיא. בזמן שביבי העביר דולרים במזוודות לחמאס בנט החזיר את הפיקוח על הכסף שמגיע לרצועה. כדאי שתפסיק לקשקש כי נכונו לכם שנים ארוכות באופוזיציה.
    סגור
  • 22.
    כל מילה בסלע .הגיע הזמן לצאת מהתרדמת
    לילי 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    16 23
    כשתתעוררו זה כבר יהיה מאוחר מדי. תחשבו על עתיד ילדכם .לאן הממשלה הזאת מובילה אותנו ואת עתידנו.הם דואגים אך ורק לכיסא שלהם ולא משנה מה המחיר
    סגור
  • 21.
    בהצלחה (ל"ת)
    סיון 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    14 19
    סגור
  • 20.
    יאיר נתניהו תמשיך להאיר ולהעיר אנשים באמת (ל"ת)
    איריס אלון 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    14 23
    סגור
  • 19.
    יאיר הגאון
    כוכבה 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    14 26
    כל כך מדוייק ונכון ... יישר כח יאיר היקר
    סגור
  • 18.
    הייתי יותר רגועה אם הילד הזה היה שר החוץ שלנו .. פשוט (ל"ת)
    יעל 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    15 32
    סגור
  • 17.
    בהצלחה (ל"ת)
    אייל 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    9 18
    סגור
  • 16.
    בושב וחרפה שקיבלת טור
    גל 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    38 20
    פשוט בושה שפאשיסט כמוך, עבריין מקלדת שיש נגדו 8 תביעות פתוחות בגלל פה גדול/ יד קלה על המקלדת, מקבל בכלל טור. אתה הדוגמה הכי טובה איך הליכוד שהיה מפלגה ממלכתית, הפכה למפלגת האם של בן גביר הקיצוני. להקיא ממך...
    סגור
  • בושה וחרפה שאתה מגיב תגובה רדודה
    מישהו 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    12 24
    תתמודד עם מה שכתוב מה לא נכון כאן? כשאי אפשר להתמודד עוברים לפסים אישיים ולא ענייניים.
    סגור
  • צודק, חובה להשתיק את כל מי שלא מתאים לנרטיב (ל"ת)
    לא אנרכיסט 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    5 10
    סגור
  • 15.
    רוב החילוניים רואים במדינה יהודית-משהו שקשור ליהדות
    מאירה 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מה שאומרים העסקניםפ החילוניים בכלל לא מיצג את מה שמרגיש החילוני המצוי.
    סגור
  • 14.
    כל מילה סלע
    שמעון כהן 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    8 23
    כתבת והצגת את הדברים בצורה פשוטה שכולם יבינו איזה צרה הממשלה הנוכחית
    סגור
  • 13.
    הילד חד כתער. יותר מלפיד ושאר ההזויים
    עומר 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    15 33
    כל הכבוד יאיר, אין ספק שהייתי שם אותך שר החוץ הרבה לפני יהיר לפיד. בהיסטוריה ואנגלית אתה עולה עליו בכמה רמות.
    סגור
  • 12.
    יאיר ילד דוחה ומלא שנאה (ל"ת)
    יודע דבר 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    40 14
    סגור
  • 11.
    בהצלחה
    סיגל 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    11 21
    כל הכבוד תמשיך להיות הקול היהודי השפוי בתקופה אפלה. התמדתך נותנת לנו תקווה וכוחות להמשיך במאבק הצודק. תודה
    סגור
  • 10.
    יאיר הטיפש והנצלן לך הביתה וקח את אמא איתך
    אביב 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    42 13
    ילד קקא מפגר עם אמא חולת נפש הרסתם את המדינה
    סגור
  • 9.
    שקרן בן שקרן
    אורח 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    37 13
    אבא שלך היה ממנה את אחמד טיבי לשר הביטחון ואתמנסור עבאס לשר לביטחון פנים אם לא סמוטריץ.
    סגור
  • 8.
    יאיר נתניהו
    מוטי 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    31 7
    פרזיט לך לעבוד ולשטוף את פיך המזוהם!!!!
    סגור
  • 7.
    צודק בכול מילה!!! (ל"ת)
    אסתר 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    16 27
    סגור
  • 6.
    כתבה עמוסה בשקרים והפחדות מבנו של הנוכל המואשם בשוחד (ל"ת)
    פוסיקט 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    44 12
    סגור
  • 5.
    כתבת מצויין
    שמואל 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    17 28
    חותם על כל מילה
    סגור
  • 4.
    נשמה, הכל בגלל שאבא שלך הכשיר את מנסור עבאס
    לואי 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    52 12
    חיזר אחריו.... הזמין אותו לבלפור.... הבטיח צ'ופרים.... בקיצור, בנה אותו ככח לגיטימי בישראל וביטל את מיתוגו כתומך טרור - ובכך שינה את הפוליטיקה הישראלית לדורות. עד היום הליכוד היה בעמדת יתרון אוטומטית בכל הקמת ממשלה - בגלל שייכות הערבים למחנה השמאל. מהרגע שביבי הפך את מנסור עבאס לשותף פוליטי לגיטימי (גם אם לא התכוון כביכול להכניסו לממשלה) - היתרון הזה עובר לשמאל והתודה לאבא.
    סגור
  • 3.
    ביבי מלך ישראל
    בילבי 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    14 34
    אין עלייך יאיר!!!! אלוף!! טור מעניין במיוחד
    סגור
  • 2.
    עזוב פוליטיקה...אולי תספר ממה הכי נהנית בפוסיקט?
    ראובן 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    49 8
    אם אתה רוצה לפתח שיח כן עם הקוראים, בוא תשתף קצת. כמו כן, האם אינך סבור שיש טעם לפגם שבן של ראש ממשלה הוא חלק מלקוחות תעשיית המין בישראל?
    סגור
  • אולי שאחותך עלתה לבמה? (ל"ת)
    אביב 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    4 17
    סגור
  • אתה אדיוט
    יהודי מאמין 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    5 15
    אתה אדיוט ברמה הכי גבוה שיש ממש תת רמה
    סגור
  • שוב שמאלן סטלן על כדורים פסיכיאטריים קופץ בראש.. (ל"ת)
    שמאל בושההה 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    6 16
    סגור
  • אתה מתבלבל
    דן 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כדורים פסיכיאטריים זה שרה נתניהו
    סגור
  • 1.
    זה טור ראשון שלך כאן... לא תרצה להתנצל קודם?
    אחד 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    48 14
    אני פשוט רואה שבחודשים האחרונים אתה בשוונג של התנצלויות, מחיקת ציוצי עבר וחזרה מדברים שכתבת. האם לדעתך לא ראוי לנצל את המומנטום ולהתנצל מראש בפני קוראי ICE על כל מה שאתה עמד לכתוב כאן?
    סגור
  • מה לא נכון במה שכתב? (ל"ת)
    מישהו. 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    5 13
    סגור
  • תאוריית הספינים
    גל 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זו הדרך לעוות את האמת על ידי הצגת עובדות בצורה מגמתית ומסולפת שתוביל למסקנה מעוותת.
    סגור
  • הכל נכון (ל"ת)
    חי 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    4 10
    סגור