חדשות

ה-FDA אישר לחסן בני 12 עד 15 בחיסון של פייזר

מנהל המזון והתרופות אישר באישור חירום לחסן בני 12 עד 15 בחיסון של פייזר לאחר שזה הראה רמת בטיחות גבוהה ויעילות גבוהה
ניצן כהן | 
חיסון לקורונה (צילום Magma Images)
פייזר קיבלה אישור חירום מה-FDA לחסן בני 12 עד 15 בחיסונים מתוצרתה. האישור ניתן כאישור חירום, כלומר בהליכי ניסוי מהירים יותר, לאחר שפייזר הצליחה להראות רמת בטיחות גבוהה ורמת יעילות גבוהה.
עד כה ניתן היה להשתמש בחיסונים של פייזר מבני 16 ומעלה כשבישראל הותר השימוש בחיסון של החברה בבני 12 ומעלה אם הם משתייכים לקבוצות סיכון.
בישראל נערך משרד הבריאות לחיסון מגיל 12 ומעלה ונראה כי לאחר שסבב הלחימה בדרום יסתיים יתחילו במשרד הבריאות לתכנן את מבצע החיסונים.
כאן המקום לציין כי עד כה, באוכלוסייה הבוגרת נצפתה רמת יעילות גבוהה מאוד לחיסון של פייזר ואף רמת בטיחות גבוהה מה שמעודד את ראשי מערכות הבריאות ברחבי העולם. ישראל הייתה מעיין שדה ניסויים עבור העולם מאחר ומדובר באוכלוסייה קטנה יחסית שמרוכזת באזור גיאוגרפי קטן וכמעט כולה מנוטרת על ידי קופות החולים כך שניתן לגזור מסקנות באופן מהיר ואיכותי מתוצאות החיסונים.
על פי פרסומים שונים, פייזר הסכימה להעמיד את ישראל בראש התור למבצע החיסונים לא רק בגלל היקפי התשלום הנדיבים שהסכימה הממשלה לשלם אלא גם בשל העובדה כי ניתן לנטר את תוצאות השפעות החיסון באופן מהיר, יעיל ואמין ולבצע בו שינויים ככל שיהיה ורך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה