חדשות

אורן חזן כועס על המשטרה: "פושעים תרגישו חופשי להתפרע"

בעקבות החלטת המפכ"ל שלא לאפשר כניסת יהודים להר הבית, כתב הח"כ לשעבר: "הערבים בירושלים מתפרעים וזורקים אבנים ובקבוקים וביום ירושלים, לא תותר כניסת יהודים להר הבית", מיכאל בן ארי: "משטרה פח", עמיחי שיקלי: "כניעה לאלימות ולטרור הפלסטיני"
כפיר אדר | 
אורן חזן (צילום פייסבוק/אורן חזן)
לאחר שורה של התייעצויות, מפכ"ל המשטרה החליט שלא לאשר כניסה של מתפללים יהודים להר הבית, מחשש להתלקחות מול המתפללים הערבים שממילא מתפרעים בימים האחרונים במתחם כיפת הזהב ותוקפים שוטרים במקום.
חבר הכנסת מימינה שעמד השבוע בעין הסערה, עמיחי שיקלי, כתב: "החלטת המפכ״ל שלא לאשר היום, יום ירושלים, עליית יהודים להר הבית היא כניעה לאלימות ולטרור הפלסטיני. לא ככה מנצחים".
 
חבר הכנסת לשעבר אורן חזן יצא נגד ההחלטה: "והנה שוב זה קורה, הערבים בירושלים מתפרעים וזורקים אבנים ובקבוקים ואז מחשש לפגיעה ביהודים היום, יום ירושלים, לא תותר כניסת יהודים להר הבית. זהו זה. אין לי מה להוסיף. סה"כ זה מאוד הגיוני שפעם אחר פעם מדינה שלמה מתכופפת בפני אזרחים פושעים. גם המסר מדהים: פושעים תרגישו חופשי להתפרע".
גם חבר הכנסת לשעבר ופעיל עוצמה יהודית מיכאל בן ארי תקף: "אחרי סגירת הר הבית השלב הבא, עוצר ליהודים בירושלים. הנוכחות של יהודים מרגיזה את הרוקחים והרופאים. ריקוד דגלים ייעצר ברחוב קינג ג׳ורג׳. משטרה פח!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה