רכילות עסקית

מאסק מפרק את החבילה בפעם החמישית, ומה עם הילד?

אילון מאסק האיש העשיר בעולם ומי שעומד מאחורי טסלה מפריד כוחות מבת זוגו ואם בנו הצעיר בן השנה וחצי ששמו עמד מאחורי סוגיית רישום האוכלוסין המוזרה בעולם
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום dmoberhaus, Daniel Oberhaus (2018))

ממציא הטסלה ובעלי חברת החלל האזרחית 'spaceX אילון מאסק שוב מפרק זוגיות אחרי שלוש שנים לצד הזמרת הקנדית גריימס. השניים הביאו לפני שנה וחצי את בנם המשותף והיחיד מקשר זה שזכה לשם הייחודי מאוד X AE A XII  והצליח לאתגר את משרד הפנים בקליפורניה שלא הסכימו לרשום את שמו המקורי שנבחר X Æ A-12, מכיוון שכלל ספרות וסימנים שלפי חוקי הרישום במדינה לא יכולים להיכלל בשם רשום.

השמועות על הפרידה כבר החלו לפני מספר שבועות ואתמול הודה מאסק שבמקביל עקף שוב את בזוס והפך לעשיר בעולם, וסיפר לניו יורק פוסט כי הם אכן נפרדו ואמר, "אנחנו 'חצי-פרודים' ועדיין אוהבים אחד את השני, נפגשים לעתים קרובות וביחסים טובים". מאסק הסביר את הסיבות מאחורי הפרידה וטען כי, "הבעיה העיקרית היא שהעבודה שלי ב-SpaceX ובטסלה מחייבת אותי לבלות את רוב הזמן שלי בטקסס ובטיסות, והעבודה שלה היא בעיקר בלוס אנג'לס". עם זאת מאסק סיפק הוכחות שאכן הפרידה נעשית ברוח טובה ואמר, "היא נמצאת אצלי עכשיו ובייבי X בחדר הסמוך".

עם הבן X Æ A-12, מתוך הטוויטר של מאסק

מאסק מחזיק בהיסטוריה ענפה של קשרים שהתפרקו, כשהארוך ביותר היה נישואיו לסופרת הקנדית ג'סטין ווילסון, אם חמשת ילדיו הגדולים שנולדו בזוג (בני 17) ובשלישייה (בני 15). מאז הספיק המיליארדר להינשא פעמיים לשחקנית טלולה ריילי וכמו כן להיות בזוגיות קצרה עם גרושתו של ג'וני דפ – אמבר הרד. כעת הוא נפרד מבת זוגו האחרונה גריימס, שלנצח תמשיך להיות אם לבנו בן השנה וחצי.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה