רכילות עסקית

רוני מאנה ראה את בתו יולי בטלוויזיה והתרגש עד דמעות, מה גרם לכך?

בתם הבכורה של איש העסקים וניקול הלפרין סיפרה בתכנית "פאולה וליאון" בקשת 12 על החיים במשפחה עם הורים מפורסמים ועל רצונה להיות אמא צעירה. מה הייתה תגובתו של האבא?
מערכת ice |  3
רוני מאנה (צילום צילום מסך קשת 12)
אשת הטיפוח והקוסמטיקה יולי מאנה, בתם הבכורה של איש העסקים רוני מאנה ומלכת היופי לשעבר ניקול הלפרין, התראיינה אתמול (רביעי) בבוקר בתכנית של פאולה וליאון רוזנברג "פאולה וליאון" וסיפרה כי היא מצפה לילד שלישי.
בריאיון שיתפה יולי על ההתמודדות שלה עם הגירושים המכוערים של הוריה ועל היחסים המורכבים  איתם וכן גם על הפרעות האכילה מהן סבלה בילדות והדיכאון אחרי לידת בנה הראשון. ליולי זהו ההיריון השלישי בגיל 26  בלבד אך היא סיפרה כי תמיד רצתה להיות אמא צעירה למשפחה גדולה. בנוסף הכריזה שמבחינה זה לא ההיריון האחרון. 
אביה, איש העסקים המפורסם רוני מאנה תיעד את הריאיון בסטורי ושיתף כי הוא מתרגש עד דמעות לראות ולשמוע את דבריה של יולי עליו "מחמם את הלב. ריגש אותי מאוד לשמוע מה הילדה הבכורה שלך אומרת עליך. מרגש עד דמעות".
עבור רוני מאנה, איש העסקים המוכר, יהיה זה נכד שלישי כשבנוסף ליולי יש לו בן נוסף מניקול, סער ועוד שני ילדים מאשתו השנייה ג'ני צ'ארנווי איתה הוא מצוי כיום בהליך גירושין סוער. 

צפו:
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    marriage solution
    isabella 05/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני נשוי שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה בזמן האחרון וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי עצוב מאוד ואבדתי בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת יאמל את חיי. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על DR ALABA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שאני עובר, אז יצרתי איתו קשר בכתובת: dralaba3000@gmail.com והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הכישוף להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריכה לומר באמצע הלילה בזמן שהוא מטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות אחר כך בעלי היחיד חזר אלי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לגמרי לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי במהירות ל- ALABA וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאמרה שהיא תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויות שמונעות ממני להרות ואז הורה לי על כך. איך להשתמש בזה לפני שפוגשים את בעלי. זאת לאחר השימוש בעשב ובשורש הילידים הזה, כעבור כמה שבועות התחלתי להרגיש סימני הריון בכל מקום, אני ממש בהריון, רק ילדתי ??ילד ב -1 לחודש זה.
    סגור
  • 2.
    לרוני
    אכפת לי 05/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור רוני כשמדברים טוב זה מרגש נו זה לא חדש, שתהייה לך בריאה היא וכל ילדך אמן הייתר בונוס
    סגור
  • 1.
    אפילו שערות המטאטא סמרו..... (ל"ת)
    טל 05/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור