השוק
מנכ"ל פרטנר נפרד ברבעון שובר שיאים
פרטנר חוגגת את הרבעון הטוב ביותר שלה בשנים האחרונות, עם ה-EBITDA המתואם והרווח הנקי הגבוהים ב-4 שנים וקצב ההצטרפות הגבוה בהיסטוריה לסיבים האופטיים. בטלוויזיה היא דווקא נשארת מאחור
רגע לפני שאבי גבאי, הרוכש הטרי של פרטנר, מחליף את אבי צבי כמנכ"ל החברה, יכול צבי לרשום לזכותו הישג משמעותי, בזכות רבעון שיא לחברה ברבים ממדדי הפעילות שלה.
הכנסות החברה ברבעון הראשון עמדו על 854 מיליון שקל, עלייה של 3% לעומת הרבעון המקביל ב-2021; ה-EBITDA המתואם הגיע ל-257 מיליון שקל, עלייה של 23% לעומת לפני שנה ושיא של 4 שנים; גם הרווח הנקי רשם שיא של 4 שנים עם נתון של 39 מיליון שקל – יותר מפי שלושה מאשר בתחילת 2021.
החברה ציינה כי פעילות הסיבים האופטיים שלה רשמה גם היא שיא ברבעון הזה, כאשר 21,000 משקי בית התחברו לשירות – קצב שיא מאז תחילת פרישת הסיבים של החברה ב-2016. סה"כ היו מחוברים לשירות נכון לסוף הרבעון 233,000 מנויים. מספר משקי הבית אליהם מגיעים הסיבים של החברה עומד על 770,000, כך שיש לה עוד פוטנציאל צמיחה משמעותי. כלל מנויי האינטרנט של החברה, כולל אלה המתבססים על תשתיות צד שלישי, עומד על 387,000.
הישג נוסף שציינה החברה הוא מספר מנויי הסלולר שלה, שעלה ב-40,000 ברבעון – הנתון הגבוה ביותר בתעשייה – והגיע ל-3.06 מיליון. מצד שני, הרווח למנוי (ARPU) נשאר 48 שקל לחודש זה הרבעון החמישי ברצף.
התחום שבו החברה רושם מכה הוא הטלוויזיה, כאשר מספר מנויי פרטנר טיוי יורד פעם נוספת, ל-225,000 (כאלף מנויים פחות מאשר בסוף 2021), בעוד המתחרה הגדולה והוותיקה, יס, מדלגת מעליה ומעל סלקום ועולה למקום הראשון בשוק הטלוויזיה האינטרנטי (במצבת המנויים הכללית בשוק הטלוויזיה יס כמובן נשארת במקום השני, אחרי הוט).
עוד ב-
צבי, שזה כאמור הרבעון האחרון שלו כמנכ"ל החברה, ציין כי "פרטנר ממשיכה במומנטום הפיננסי החיובי שלה ופותחת את שנת 2022 עם תוצאות מצוינות, על אף השוק התחרותי בו החברה פועלת. השיפור במדדים הפיננסיים והתפעוליים הינו הודות לעשייה וההירתמות של עובדי החברה המסורים ולאסטרטגיה הברורה אותה התוותה ההנהלה בשנה האחרונה". לדבריו, התוצאות "משקפות את ההשקעה הרבה שלנו בלקוחות ובתהליכי ההוגנות והפשטות שאנו מובילים. בטלוויזיה, חזרנו לאסטרטגיה המקורית, 'סופר אגרגטור' (כלומר הצעת חיבור לכמה שיותר שירותים חיצוניים במקום השקעה בתכנים בשירות הממותג של החברה; י"מ), ואנו מציעים כיום לצרכן מוצר ממוקד וגמיש שנותן את החופש לבחור במה לצפות ועל מה לשלם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה