השוק

לאחר שנרכשה בסכום עתק, כך מניית זינגה זינקה

מניית זינגה זינקה ב-40% לאחר ההכרזה על השתלטות של המותג 2K של 12.7 מיליארד דולר בדרך להפוך לאחת החברות הגדולות ביותר למשחקים, וגם: בכמה קפץ הונו של מייסד החברה הנרכשת?
מערכת ice | 
זינגה (צילום ויקיפדיה)
חברת משחקי הווידאו  Take-Two Interactive, הידועה ב"Grand Theft Auto", "NBA" ו-"Red Dead Redemption", הודיעה אמש (שני) כי היא רוכשת את חברת המשחקים בנייד זינגה בעסקה שוברת קופות של 12.7 מיליארד דולר, אחת מהעסקאות הגדולות של התעשייה.
במסגרת העסקה, Take-Two הודיעה כי תרכוש את כל המניות הקיימות של זינגה תמורת 9.86 דולר למניה בעסקת מזומן ומניות, פרמיה של יותר מ-60% ממחיר הסגירה של זינגה ביום שישי האחרון. בשל כך, מניית זינגה זינקה ב-40%, בעוד שמניית Take-Two ירדה בכמעט 14%.

זינגה, שירדה ב-35% ב-2021, ידועה בזכות משחקי הנייד הפופולריים שלה, כולל "Farmville", "CSR Racing" ו-"Words With Friends". המהלך שובר הקופות של 12.7 מיליארד דולר הוא מהלך הגיוני עבור Take-Two, שמחפשת להמשיך ולהתבסס על מעמדה בפלח המשחקים הניידים הצומח במהירות, שבו הוצאות הצרכנים בהיקף גדול נמצאות במגמת עלייה בהשוואה לקונסולות ומשחקי מחשב בשנים האחרונות.
המייסד המשותף של זינגה, מארק פינקוס, ראה את השווי הנקי שלו קופץ ליותר מ-150 מיליון דולר ביום שני החדשות, מה שהביא את הונו הכולל לכ-1.5 מיליארד דולר, לפי הערכות של פורבס. העסקה, שעדיין תצטרך לקבל אישורים רגולטוריים ובעלי המניות, צפויה להיסגר עד ה-30 ביוני 2022.
החברה המשולבת תהיה אחת מחברות המשחקים הגדולות בסך הכל, עם מכירות צפויות של 6.1 מיליארד דולר וכמעט 800 מיליון דולר בתזרים מזומנים תפעולי, על פי ההודעה לעיתונות. Take-Two גם אמרה ש-Zynga תעזור להתאים כמה מזכיונות משחקי הקונסולות הפופולריים שלה למובייל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה