השוק

משה ברקת לחץ - ויוסי בן ברוך יפרוש מתפקידו

בן ברוך יעזוב את תפקיד סמנכ"ל הכספים במגדל ביטוח כדי שיוכל להתמנות לתפקיד מנכ"ל החברה האם מגדל אחזקות. זאת, בעקבות דיון שהתקיים בדירקטוריון מגדל אחזקות לבקשתו של המפקח על הביטוח

איתמר כהן |  2
יוסי בן ברוך, משה ברקת (צילום Magma Images, מתוך אתר מגדל וgov)
דירקטוריון מגדל אחזקות התכנס היום (רביעי) והחליט כי יוסי בן ברוך ייכנס לתפקיד מנכ"ל החברה ב-1 ביולי. זאת, לאחר שבן ברוך הסכים להתפטר מתפקיד סמנכ"ל הכספים בחברה הבת מגדל ביטוח, בהמשך למכתב ששיגר לדירקטוריון הממונה על הביטוח.
כזכור, בתחילת השבוע שעבר שיגר הממונה על רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון, ד"ר משה ברקת, מכתב לחברי דירקטוריון מגדל אחזקות ביטוח ופיננסים, בהמשך להודעה מלפני כשבועיים על מינויו של בן ברוך למנכ"ל החברה.
במכתב טען ברקת כי המינוי של בן ברוך מעלה חשש לפגיעה משמעותית באפקטיביות של הממשל התאגידי במגדל ביטוח, שכן בן ברוך יהיה גבוה בהיררכיה הניהולית ממנכ"ל מגדל ביטוח, שגיא יוגב, בעוד בן ברוך ממשיך לשמש בתפקיד סמנכ"ל הכספים בחברת הביטוח.
 
בן ברוך (51), שהיה אמור להיכנס לתפקידו ב-1 בינואר במקומו של יפתח רון טל, משמש כיום מנהל חטיבת הפיננסים במגדל ביטוח, תפקיד שבו רצה להמשיך לכהן גם לאחר כניסתו לתפקיד מנכ"ל החברה האם.
לנוכח זאת, חברי דירקטוריון מגדל אחזקות התבקשו על ידי ברקת לדון בהשלכותיו של המינוי של בן ברוך על הממשל התאגידי במגדל ביטוח ועל ניהולה התקין. לבסוף, בן ברוך הביע נכונות לפרוש מתפקיד סמנכ"ל הכספים במגדל ביטוח - והסיר את המכשול למינויו לתפקיד מנכ"ל מגדל אחזקות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כבוד לברקת
    משה 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד למר ברקת.שירבו כמותו רגרלטורים אמיתיים שמבצעים עבודתם ביושר ומתוך דאגה לציבור
    סגור
  • 1.
    אין כמו הים המקום הכי קסום בעולם.
    אפריים 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.facebook.com/groups/207076953190357/?ref=share
    סגור