השוק

ביקושים של 320 מיליון שקל לאג"ח של אפי קפיטל

אפי קפטיל היא אחת מחברות הנדל"ן הוותיקות; לחברה יש כיום פרויקטים בביצוע שכוללים 2,500 יחידות דיור וצפי לרווח גולמי של 470 מיליון שקל; החברה לקחה 105 מיליון שקל
ניצן כהן | 
אפי שקדי (צילום טל גבעוני)
ביקושים של 320 מיליון שקל נרשמו אתמול בהנפקת האג"ח של אפי קפיטל שבחרה לקחת 105 מיליון שקל "בלבד". הריבית שנקבעה בהנפקה עומדת על 3.8 מה שמשקף לסדרה תשואה אפקטיבית שקלית של קצת יותר מ-4%.
אפי קפיטל היא אחת מחברות הנדל"ן הוותיקות בישראל. לחברה יש כיום פרויקטים בתכנון וביצוע שכוללים 5,000 יחידות דיור מהם 2,500 יחידות דיור כבר נמצאות בביצוע. 
אפי קפיטל נדל"ן הוקמה בשנת 2007 ופועלת היום ב-17 ערים ברחבי הארץ ופועלת באזורי ביקוש כמו ירושלים, רמלה, אשקלון, חדרה, בית שמש, קריית גת, גדרה, אור עקיבא חדרה ועוד. בעתיד מתוכננים לקום פרויקטים נוספים בירושלים, בת ים, בית שמש, אשדוד, נהריה, נוף הגליל ועמנואל.
לפי התשקיף שהציגה החברה, הרווח הגולמי הצפוי מכלל הפרויקטים העתידיים עומד על כ-470 מיליון שקל. עד היום איכלסה אפי קפיטל למעלה מ-1,800 יחידות דיור. בנוסף לחברה בעלות על עשרות אלפי מטרים של מסחר, אחסנה ומשרדים.
את ההנפקה הובילה חברת דיסקונט קפיטל וברק קפיטל חיתום.
אפי שקדי בעל השליטה, מנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל מציין: "הגיוס המוצלח הינו ההכרה ביכולות החברה, בהיקף פעילותה וביכולותיה. המהלך, יאפשר לנו לעמוד באתגרים שהצבנו לעצמנו ונוגעים לכניסה לתחומים נוספים כדוגמת הקמת מרלו"גים, גידול היקף הפעילות, חתימת עסקאות רכישה וזכיה במכרזים. אנו מודים לגופים המוסדיים הגדולים שנתנו בנו אמון."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה