השוק

מועדון הכדורגל הוותיק באיטליה נמכר לבעלות אמריקאית בסכום מטורף

מועדון הכדורגל הוותיק באיטליה, גנואה מהסרייה A עברה כמו קבוצות רבות באיטליה לבעלות אמריקאית לאחר שנרכשה בתמורה למיליוני דולרים על ידי 777 פארטנרס
מערכת ice |  1
הבעלים החדשים של גנואה (צילום אינסטגרם)
על פי הדיווחים מעבר לים, מועדון הכדורגל הוותיק באיטליה, גנואה, מהסרייה A חתמה ביום חמישי האחרון על עסקת רכישה בשווי מוערך של 175 מיליון דולר עם 777 Partners האמריקאית.
כזכור, בשנת 2003 הקבוצה הוותיקה ביותר בכדורגל האיטלקי הייתה על סף פשיטת רגל אלא שאז הגיע איש העסקים האיטלקי אנריקו פרזיוצי והצליח להציל את הקבוצה שרכש בתמורה ל-23 מיליון דולר. בחמישי האחרון, חברת ההון ממיאמי רכשה את הקבוצה מידיו של פרזיוצי. 
כחלק מהעסקה, החברה ממיאמי מבטיחה להזרים כספים בכדי לשקם את המועדון לאחר שהקבוצה ספגה הפסדים של 38 מיליון דולר ב-2020, עם פרוץ מגיפת הקורונה והתפרצות הנגיף ברחבי איטליה. כמו כן, החברה מנסה לשים דגש על אפשרויות השיווק והמסחר במועדון.
הרכישה של גנואה היא ההשקעה השנייה של 777 בטופ של הכדורגל העולמי. החברה מחזיקה בבעלות של 15% מקבוצת הפאר הספפרדית, סביליה, המוערך בשווי של 436.5 מיליון דולר. כמו כן, החברה מנהלת נכסים בשווי של יותר מ-3 מיליארד דולר. 
גנואה מצטרפת לקבוצות איטלקיות נוספות שעברו לבעלות אמריקאית. כמו מילאן, פיורטינה, ספציה, רומה וונציה. החברה האמריקאית מחפשת הזדמנויות נוספות להשקעה בכדורגל באירופה ובדרום אמריקה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אמת
    אורן 09/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בואו תשקיעו בבאר שבע עיר אברהם שם הכול התחיל ושם זה יגמר
    סגור