השוק

חברת החשמל תתקין 300 מערכות של סייבר וואן במשאיות שלה

סייברוואן השלימה פיילוט עם חברת החשמל שבסופו הזמינה חברת החשמל את המערכות; המערכת של סייברוואן מנטרלת את הטלפון הסלולרי מאפשרות לקבל הודעות תוך כדי נהיגה
ניצן כהן | 
חברת החשמל סופה סערה (צילום דוברות חברת החשמל)
חברת החשמל תתקיחן 300 מערכות של סייברוואן במשאיות שלה. ההסכם עם חברת החשמל מצטרף להסכמים נוספים עליהם חתמה החברה לא מכבר שכוללים התקנה של 250 מערכות בחברת פלקס ישראל, 250 מערכות ע"י קבוצת מילניום ו-51 מערכות ע"י פרונרי ישראל. 
נזכיר כי סייברוואן פיתחה מערכת שמונעת מהטלפון הסלולרי לקבל הודעות במהלך נהיגה אולם היא מאפשר להמשיך לקבל שיחות טלפון ובכך למעשה היא מסייעת להפחתת תאונות דרכים שנגרמות בשל היסח דעת שנגרם משימוש בטלפון הסולולרי. 
אורי גלבוע, מנכ"ל סייברוואן מסר כי: "בהתאם לאסטרטגיה של החברה, במסגרתה השוק הישראלי מהווה בטא סייט גדול לקראת הפצה של המערכת בעולם, אנחנו ממשיכים לחתום על עוד הסכמים מסחריים גדולים והפעם עם אחת החברות החשובות במשק הישראלי. אני שמח שעוד פיילוט שביצענו הוכיח את עצמו והבשיל לעסקה ואני מאמין שפיילוטים אחרים שיסתיימו בקרוב יובילו גם הם לעסקאות גדולות".
מערכת סייברוואן נועדה לתת מענה לבעיית היסח הדעת של נהגים העושים שימוש באפליקציות שונות במכשיר הנייד במהלך נהיגה ומסכנים את משתמשי הכביש. על פי מחקרים, העלות השנתית של תאונות דרכים בארה"ב בלבד עומדת על כ- 300 מיליארד דולר, כש- 25% מהתאונות קשורות לשימוש במכשיר הנייד בזמן נהיגה. טכנולוגיית החברה מונעת היסח הדעת על ידי מניעת גישה ליישומים שונים במכשיר ואינה מצריכה שיתוף פעולה של הנהג תוך שהיא מייצרת סביבת נהיגה שקטה ובטוחה.
שוק היעד הראשוני של החברה כולל ציי רכב מסחריים ופרטיים בהם תותקן מערכת החברה במטרה להפחית סיכונים ולהוריד עלויות בשל תאונות דרכים בהן מעורבים נהגיהם. לחברות ביטוח וליסינג וכן לחברות המנהלות ציי רכב יש עניין רב בהפחתת נזקים ועלויות כתוצאה מתאונות דרכים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה