השוק

ארמון חדש בלונדון: המיליאדר הסיני שיגור על ההייד פארק

מיליארדר סיני לא טועה במיקום של הבית שלו, ועומד לבנות ארמון לא רחוק מארמון בית המלוכה הבריטי. מדובר בבית היקר ביותר שנמכר בבריטניה ויאכלס בין היתר את אוסף מכוניות היוקרה שלו
מערכת ice | 
ארמון צאונג לונדון (צילום גוגל מפות)
המיליארדר הסיני צ'אונג צ'ונג-קיו מהונג קונג שהונו מוערך בכמיליארד וחצי פאונד עתיד לבנות במרכז לונדון ארמון פרטי במיקום נחשק עם עמדת תצפית להייד פארק. הארמון יכלול לא פחות מ-8 קומות פאר על שטח של 5,760 מטר רבוע. מועצת ווסמיניסטר נתנה לטייקון הסיני להרוס מבנים בשכונת נייטסברידג' כדי לבנות את ארמון הפאר המתוכנן.
לפי דיווח של הגרדיאן, האישור לבניית ארמון בסדר גודל כזה במרכז לונדון ניתן באילוץ, וזאת בשל חוקי התכנון המקומיים שמאפשרים את הריסת המבנים ובניה חדשה על גביהם. נוסף על האישור המקל, טייקון הנדל"ן לא יצטרך לתרום לבניית דיור בר השגה באיזור כמו שמקובל בדרך כלל בבניה של בתים פרטיים בסדר גודל כזה.
הנכס שנבנה בשנות ה-30 של המאה ה-19, היה בבעלותו של יורש העצר הסעודי סולטאן בן עבדול עזיז ונמכר לטייקון הסיני תמורת 205 מיליון פאונד. עסקת המכירה של הנכס העמידה אותו כנכס היקר ביותר שנכמר בבריטניה. הבנייה ושיפוץ המבנים שיכללו כמה טונות של שיש יעלו לפי הערכות מעלה 200 מיליון פאונד נוספים.

הנכס עתיד לכלול מרתף בן שתי קומות בו ייאצר אוסף מכוניות היוקרה של צ'אונג, וכן אולם נשפים בעיצוב קלאסי עם תקרה גבוה, כיאה לארמון בלב בריטניה. צ'אונג משמש כיו"ר חברת הבניה CC  לנד שעומדת מאחורי רכישת גורד השחקים הלונדוני "פומפייה" בשנת 2017. הנכס הנבנה בלונדון ששבר שיא בעסקת הרכישה שלו, הוא הנכס היחיד שנרשם כשיא של המיליארדר. צ'אונג שילם ב-2015 656 מיליון דולר על בית נוסף שברשותו בשכונת יוקרה בעיר מוצאו, הונג קונג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה