השוק

ענקית התוכנה SAP משיקה את הרשת העסקית הגדולה בעולם

החברה הכריזה על חזון חדשני ליצירת קהילות עסקיות חדשות שישפרו את התוצאות העסקיות, ינווטו טוב יותר את התנאים הכלכליים והגיאופוליטיים המשתנים, ויגדילו את הפעילות בנושא הקיימות. למעלה מ-5 מיליון חברות יוכלו ליהנות מחבורתם בקהילה
כפיר אדר | 
מנכל SAP כריסטיאן קליין (צילום יחצ)
בכנס 2021 SAPPHIRE NOW העולמי השנתי שלה, הכריזה SAP על חזון חדשני ליצירת קהילות עסקיות חדשות שישפרו את התוצאות העסקיות, ינווטו טוב יותר את התנאים הכלכליים והגיאופוליטיים המשתנים, ויגדילו את הפעילות בנושא הקיימות.
הצעד הראשון של SAP לקראת יצירת הרשת העסקית הגדולה בעולם יהיה חיבור הרשת העסקית של SAP עם רשת Ariba, רשתSAP Logistics Business  ורשת- SAP Asset Intelligence. למעלה מ -5.5 מיליון ארגונים ייהנו מחברותם בקהילה זו.
על מנת לתמוך בהכרזה זו, SAP מכריזה גם על חידושים חדשים שנועדו לסייע לחברות במודרניזציה ודיגיטציה של התהליכים העסקיים שלהם בדרכם להפוך לארגונים חכמים. לקוחות יוכלו ליהנות ממערך פתרונות חדש של יישומים עסקיים ייעודיים לתחום הקיימות המספקים יכולות שקיפות ומדידה נרחבים ברחבי שרשרת האספקה.
"במהלך השנה חסרת התקדים הזו, חשיבותן של הקהילות שאנחנו חלק מהן מעולם לא הייתה ברורה יותר", אמר כריסטיאן קליין, מנכ"ל SAP. "החזון החדש שלנו יבנה את הקהילה העסקית הגדולה בעולם, יאפשר ללקוחות ליצור קשר עם חברות אחרות ברחבי שרשרת האספקה וליצור רשת של כלכלות בכל הענפים".
"למרות שכולנו ראינו את העוצמה של רשתות בחיינו האישיים, האקוסיסטם המרושתת הזו 'לעסקים שעושים עסקים יחדיו' היא ייחודית. חברי הרשת העסקית החדשה של SAP יוכלו לגשת לפורטל אחד ומאוחד כדי לקבל מבט הוליסטי על האקוסיסטם שלהם בשרשרת האספקה, הלוגיסטיקה והעקיבות, וניהול ותחזוקת ציוד".
כדי לאפשר לכל ארגון להפוך לארגון חכם, SAP הכריזה על חבילות שירותי הטרנספורמציה RISE with SAP למגזרים ספציפיים. חבילות ה- RISE with SAP למגזרים השונים מספקות טרנספורמציה עסקית כשירות עם חמש פתרונות ענן ייעודיים לתעשיות הקמעונאות, מוצרי הצריכה, אוטומוטיב, ומכונות ורכיבים תעשייתיים.
בנוסף, הכריזה SAP על מערך פתרונות ספציפיים לקיימות. מערך זה כולל את פתרון SAP Responsible Design and Production על מנת להבטיח שמעצבי מוצר יוכלו לעשות בחירות בנות-קיימא משלבי מוצר ראשוניים ועד לייצור; הפתרון של SAP Product Management Footprint Management למעקב אחר קיימות באמצעות מחזור חיים של מוצר; ופתרון SAP Sustainability Control Tower שמספק נראות מקצה לקצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה