השוק

תוצאות רבעון ראשון 2021 של ראדא: המשך צמיחה ושיפור ברווחיות

ההכנסות של החברה הסתכמו בכ-25.2 מיליון דולר בסך הכל, רווח נקי של 3.8 מיליון דולר ושיעור רווחיות EBITDA מתואם של 19%. המנכ"ל דב סלע: "אנו גם חוזים צמיחה רבעונית רציפה בהכנסות לאורך השנה"
כפיר אדר | 
דב סלע (צילום סיון פרג')
ראדא דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2021. ההכנסות לרבעון הסתכמו ב- 25.2 מיליון דולר, צמיחה של 67% ביחס לרבעון המקביל אשתקד ושיעור הרווחיות גולמית השתפר והסתכם ב-40% בהשוואה ל- 36% ברבעון המקביל אשתקד.
נרשם רווח נקי של 3.8 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי של 0.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. EBITDA מתואם בהיקף של 4.8 מיליון דולר: שיעור רווחיות ה- EBITDA המתואם השתפר והסתכם ב- 19%, בהשוואה ל- 6% ברבעון המקביל אשתקד;
מצבת המזומנים לסוף הרבעון הסתכמה בכ- 96.2 מיליון דולר. החברה מאשררת את תחזית ההכנסות למעל 120 מיליון דולר לשנת 2021 עם צמיחה רבעונית רציפה.
דב סלע, מנכ"ל ראדא אמר: "התחלנו את שנת 2021 במגמה חיובית של המשך צמיחה ושיפור ברווחיות, בהתאם לציפיות שלנו. המגמות החיוביות בשווקים בהם אנו פועלים, ממשיכות להתפתח במהירות בארה"ב, ולאחרונה גם על בסיס גלובלי. אנו רואים עניין גובר במיוחד בשווקים באירופה ובמזרח התיכון, אשר מתחילים לבוא לידי ביטוי מבחינתנו".
עוד הוסיף: "בהתחשב בביצועים שלנו ותנופת ההזמנות הנמשכת, האמון שלנו בתחזית ההכנסות של מעל ל-120 מיליון דולר לשנת 2021 מקבל משנה תוקף. אנו גם חוזים צמיחה רבעונית רציפה בהכנסות לאורך השנה. שולי הרווח ברבעון הזה מציגים את המינוף במודל שלנו, ואנו מצפים לשמור על שיעורי רווחיות כאלו גם בהמשך. עם התקדמות  התוכניות להן אנו מספקים את המכ"מים שלנו, יחד עם לקוחות מרוצים אשר ממשיכים להזמין מאיתנו בכמויות גדולות יותר ובשילוב עם ההזמנות הצפויות מלקוחות חדשים, אנו צופים כי מגמת הצמיחה תימשך גם מעבר לשנת 2021".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה