השוק

על מסלול התנגשות עם רשות לני"ע: חוגג רכש מניות קמן; המניה מזנקת ב-20%

למרות שרשות ניירות ערך טרם פרסמה את עמדתה לגבי עסקת משה חוגג ולמרות התנגדות הדח"צית בחברה, חוגג רכש מניות קמן ב-50 אלף שקל בלבד והמניה מזנקת ב-20%
ניצן כהן | 
משה חוגג ענת גואטה (צילום יונתן סינדל ענבל מרמרי)
נראה כי משה חוגג עולה על מסלול התנגשות עם רשות ניירות ערך. בימים האחרונים רכש משה חוגג מניות קמן קפיטל בסכום זעום של 50 אלף שקל והמניה מזנקת ב-20%. 
נזכיר כי משה חוגג מעוניין למזג לתוך קמן את פעילות המטבעות הקריפטוגרפיים שלו, פעילות שקשה מאוד עד בלתי אפשרי לוודא כי היא ברת קיימא וניתן להצמיד לה הערכת שווי קונבנציונלית.
רשות ניירות ערך הודיעה עם ההודעה על כוונת חוגג למזג את הפעילות לתוך קמן, כי הנושא מצוי תחת סמכותה והיא בוחנת את נושא ההכנסה של פעילות קריפטוגרפית לבורסה מתוך כוונה להגן על המשקיעים מפני פעילות שלא ניתן לוודא את היתכנותה ואת קיומה בפועל ובטח לא את שוויה באמצעים קונבנציונליים.
בנוסף, התברר כי בעלי השליטה בחברה מעוניינים להמיר חוב של החברה אליהם למניות לאחר עסקת חוגג, מה שהופך את העסקה לכזו שיכולה להיחשב כעסקה שיש לבעלי השליטה בחברה עניין אישי בה. קמן יש לציין טוענת כי העסקה בה יומר חוב למניות אינה עסקה של בעלי עניין ולכן אין צורך בהליכי אישור חריגים לעסקה.
במקביל, לאחרונה שלחה דח"צית בחברה מכתב לחברה בו היא מסמנת את העסקה ככזו שיש לבעלי השליטה עניין אישי בה ולכן יש אישור של ועדת הביקורת. קמן דחתה גם את האמור במכתב של הדח"צית.
בימים האחרונים חתמו ציון קינן לשעבר מנכ"ל בנק הפועלים ואייל לפידות, לשעבר מנכ"ל הפניקס על עסקה בה יוקצו להם מניות בקמן לאחר אישור עסקת חוגג זאת בעוד הם יודעים כי יש בעיות בכל הנוגע לאישור העסקה ולמהות שלה.
כך או אחרת, העסקה של חוגג מציתה את הדמיון של המשקיעים חובבי הסיכון והם שולחים היום את המניה לעליות ש ל20%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה