דיגיטל וטק

את הטרמפיסט הבא של ג'ף בזוס לחלל כולם מכירים

הטיסה האזרחית השנייה של Blue Origin מתוכננת לחודש הבא, ועתה נראה כי בקפסולה יהיה הפעם אדם מפורסם במיוחד, שככל הנראה נשלח לחלל כסוג של פרסומת
יאיר מור |  1
ג'ף בזוס והטיל של Blue Origin (צילום יחצ)
הטיסה התקדימית של ג'ף בזוס לחלל לפני כחודשיים אמנם היתה הראשונה מסוגה – אך כמובן לא האחרונה. עתה, מדווח אתר הרכילות TMZ כי הטיסה האזרחית השנייה של חברת החלל של בזוס, Blue Origin, צפויה להיות לא פחות מסעירה ומתוקשרת מהראשונה, למרות שבעיקרון היא תבצע את אותו מסלול של שיגור, טיסה של מספר דקות בקצה החלל ונחיתה לאחר כרבע שעה.
לפי המקורות של האתר, בטיסה השנייה של קפסולת ה-New Shepard, שאמורה להמריא במהלך החודש הבא, יהיה השחקן הקנדי ויליאם שאטנר, המזוהה במיוחד עם תפקיד קפטן קירק בסדרה "מסע בין כוכבים". שאטנר ישתתף בטיסה במסגרת עסקה לתיעוד שלה לצורך סרט תיעודי, שישמש מעין פרסומת לטיסות לחלל, כך שהוא לא צפוי לשלם תמורת הטיסה – בניגוד לאורח בטיסה הקודמת, ששילם כ-28 מיליון דולר ובסופו של דבר ביטל את השתתפותו בטענות של לו"ז עמוס מדי.
המקורות מסרו כי סוכניו של שאטנר טרם הצליחו למכור את הזכויות לשידור הסרט, לאחר שמו"מ מול ערוץ דיסקאברי – המקום הטבעי לסרטים בנושא מדע וחלל – נכשל.
שאטנר בן ה-90 גם יהפוך לאדם המבוגר ביותר ששוגר אי פעם לחלל – שיא שנשבר כבר בטיסה הקודמת של בזוס, שעליה היתה מרי  וואלאס "וולי" פאנק בת ה-82.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין סופ לטימטום
    חיחי 09/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביחד איתו שיטיסו גם ארון קבורה
    סגור