דיגיטל וטק

פייסבוק מציגה פיצ'רים חדשים למנהלי קהילות

דף בית חדש, כלים חדשים לניטור תוכן ויישוב סכסוכים ודרכים חדשות לבקרה על הקהילה. הרשת החברתית עם שורה של צעדים לטובת 70 מיליון מנהלי הקהילות והמגשרים שפועלים בפלטפורמה
כפיר אדר | 
גוגל, פייסבוק (צילום pexels)
קהילות הפייסבוק נמצאות בליבת העשייה של החברה, עם 70 מיליון מנהלי קהילות ומגשרים שפועלים על גבי הפלטפורמה. כדי להמשיך ולתמוך בפעילותם של מנהלי הקהילות, פייסבוק מציגה החל מהיום (חמישי) מספר חידושים.
דף בית חדש למנהלי קהילות – פייסבוק עיצבה מחדש את דף הבית של מנהלי הקהילות, כדי שיוכלו לגשת בקלות לתכנים שדורשים תשומת ליבם, לאתר את הכלים השונים שנדרשים לניהול  הקהילה ולגשת לפיצ'רים חדשים שיושקו בעתיד.  
כלים חדשים לניטור תוכן ויישוב סכסוכים – לפני מספר חודשים פייסבוק השיקה את ה-Admin Assist, כלי חדש למנהלי קהילות שמסייע לנהל את הפוסטים בקבוצה על בסיס קריטריונים מוגדרים מראש, וכך להגן על הקהילה מפני ספאם ולסייע בגישור סכסוכים. כעת פייסבוק מציגה פיצ'ר נוסף במסגרת הכלי שינטר את התגובות על פי קריטריונים מוגדרים, וכך יסייע לשמור על שיח בטוח וראוי בקרב חברי הקהילה. במקביל, החברה בוחנת כלי חדש, מבוסס בינה מלאכותית, שיתריע למנהלי הקהילה על סכסוכים פוטנציאליים ויעזור להם לזהות שיחות בעייתיות ושנויות במחלוקת.
דרכים חדשות לבקרה על הקהילה – החברה מציגה דרכים חדשות לבקרה ופיקוח על המתרחש בקהילה – כך למשל, המנהלים יוכלו מעתה לקבל תקציר על הפעילות של כל אחד מחברי הקהילה כדי לוודא שהאופי של הקהילה נשמר. בנוסף, מנהלי הקהילה יוכלו לתייג את כללי הקהילה בפוסטים ובתגובות כדי להפנות את הגולשים אליהם.
פייסבוק משיקה קבוצות חדשות לקהילת יוצרי הגיימינג
בפייסבוק פועלת קהילה גדולה של יוצרי גיימינג, שמשדרים את המשחקים שלהם בלייב סטרימינג. כדי להמשיך ולפתח את חוויית השימוש עבור הגיימרים והמעריצים שלהם, פייסבוק משיקה את "Streamer Fan Groups" – קבוצות ייעודיות ליוצרי גיימינג, שנועדו להעשיר את הפעילות שלהם על גבי הפלטפורמה.
במסגרת הקבוצות החדשות, מעריצים יוכלו לצרוך את התכנים של הגיימרים ולדבר עליהם מעבר לשידור החי. חברי הקבוצות השונות יוכלו לשוחח דרך צ'אטים וחדרי שיחה, שיוצגו כהאשטאגים ויחולקו לפי תחומי עניין שונים, או לחפש בקבוצה מעריצים ושחקנים איתם יוכלו לשחק בעצמם. השימוש בקבוצות ייבחן תחילה בקרב קבוצות קטנות של יוצרי גיימינג, ובהמשך יושק בהדרגתיות ליתר קהילת היוצרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה