דיגיטל וטק

המסיכה המדהימה הזו עולה יותר מדי ומגיעה מאוחר מדי

היא מסננת את האוויר שאתם נושמים, מאירה באורות צבעוניים ועולה הון תועפות - אבל עד שהיא תתחיל להימכר אף אחד כנראה כבר לא ירצה אותה
יאיר מור | 
מסיכת Hazel של Razer (צילום יח"צ)
את המסיכה הזו לא תמצאו זרוקה באמצע הרחוב: יצרנית אביזרי הגיימינג Razer הודיעה כי היא מתכננת להתחיל למכור את המסיכה המתקדמת שלה, שהוצגה במקור כרעיון בלבד.
המסיכה, ששמה Project Hazel ("פרויקט שקד"), הוצגה במסגרת תערוכת האלקטרוניקה CES שנערכה בינואר האחרון. במקור, היא היתה לא יותר מרעיון פרוע, אך חודשיים לאחר מכן הודיעה החברה כי עקב התעניינות רבה היא תנסה להפוך את הרעיון למציאות. עתה, במסגרת תערוכת המשחקים E3, שגם היא מתקיימת השנה באופן וירטואלי, הכריז מנכ"ל רייזר, מין-ליאנד טאן, כי החברה ביצעה במסיכה כמה שינויים קלים כדי להפוך את הייצור של מה שנראה במקור כמו מדע בדיוני לאפשרי, וכי היא פותחת את ההרשמה להזמנת מסיכות.

בניגוד למסיכות חד-פעמיות, המסיכה של רייזר עשויה מפלסטיק ממוחזר, עם שולי סיליקון לאיטום מושלם של אזור האף והפה, רצועות ניתנות להתאמה, כיסוי קדמי שקוף ודוחה אדים כדי שניתן יהיה לראות את הבעות הפנים, תאורת לד צבעונית בתוך המסכה כדי להאיר את הפנים בחושך ותאורה צבעונית נוספת מסביב לרשתות, המסננות את האוויר באמצעות פילטרים בתקן N95 הניתנים להחלפה ומשמשות בו-זמנית כרמקולים להעברת הקול של לובש המסיכה.
המסיכות הראשונות יגיעו רק ברבעון הרביעי - כלומר לא לפני חודש אוקטובר, בעוד בישראל החובה לעטות מסיכות בוטלה היום כמעט לחלוטין ובמדינות רבות ברחבי העולם היא עומדת ככל הנראה להתבטל בחודשיים הקרובים. עם זאת, לטענת טאן, מדינות רבות שאינן יכולות לחסן את אוכלוסייתן בקצב שבו מדינות עשירות במערב עושות זאת יזדקקו למסיכות לעוד זמן מה, ולהערכת מומחים תיירים שירצו לטוס בין מדינות יאולצו כנראה להמשיך להשתמש במסיכות עוד לפחות שנתיים, כך שייתכן כי המסיכות החדשות עדיין ימצאו להן קהל. בנוסף, הוא ציין כי רבים מתכוונים להמשיך לעטות מסיכות ליתר ביטחון גם אם לא תהיה חובה כזו.
המחיר טרם נמסר, אך הוא צפוי להיות גבוה מאוד. המכירה גם תתבצע במקבצים קטנים, כך שהיא תיקח זמן רב וייתכן כי רבים שנרשמו ראשונים יציעו אותן למכירות פומביות באתרים כגון איביי תמורת מחירים מופקעים עוד יותר. בינתיים, מי שרוצה "למדוד" את המסיכה יכול למצוא פילטר שלה באינסטגרם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה