דיגיטל וטק

ASUS מכריזה על Zenfone 8: זה מה שצפוי לכם

מצלמות מקצועיות של סוני מקדימה ומאחור, מסך AMOLED של סמסונג, ביצועים בעוצמה של Snapdragon 888 החדש של קוואלקום, עיצוב שמתאים לכיס ועוד. הנה המכשיר החדש של ASUS
מערכת ice |  1
סמארטפון (צילום pexels)
ASUS מכריזה על Zenfone 8, טלפון חכם קומפקטי ומהיר בעיצוב שמתאים לכיס המגיע עם ה- Snapdragon 888 ותמיכה ב-5G, מסך AMOLED של סמסונג בגודל 5.9 אינץ', סוללת 4,000mAh ועמידות למים ואבק בתקן IP68.
נקודות מפתח
הביצועיסט הקומפקטי: ביצועים עילאיים עם העוצמה של Snapdragon 888 החדש של קוואלקום, עם תמיכה ב-5G והשבב הגרפי Adreno 660.
מסך AMOLED של סמסונג עם תמיכה ב-120 הרץ: תצוגת 5.9 אינץ' מלאת חיים המאפשרת גלילה חלקה ומהירה, עם ההגנה העדכנית Gorilla Glass Victus של קורנינג
סוללת 4,000mAh רבת עוצמה: עוצמה שנמשכת לאורך זמן עם תמיכה ב-Quick Charge וב-PD, וכן בחירת מצבי עבודה אוטומטיים כדי להציע ביצועים מיטביים.
מצלמות של סוני ברמה מקצועית מלפנים ומאחור: שתי מצלמות מאחור, הראשית עם חיישן 64 מגה-פיקסל והשנייה עם חיישן 12 מגה-פיקסל לצילומי רוחב על, ומצלמה קדמית בגודל 12 מגה-פיקסל מתחת לחריר.
עיצוב שמתאים לכיס: גודל קומפקטי וקל לתפעול שעוצב כדי להציע ניידות עם תפעול נוח ביד אחתASUS מכריזה היום על Zenfone 8, הטלפון החכם הכי חדש, מהיר וקומפקטי בדור הזה של משפחת Zenfone. Zenfone 8 הוא טלפון חכם עתיר ביצועים עם מסך בגודל 5.9 אינץ' המוצע בעיצוב ידידותי לכיס, שקל מאוד לשאת ועוד יותר קל להשתמש בו. הוא גם הזוכה הגאה של הפרס היוקרתי  2021 Red Dot Product Design Award, פרס שמכיר באיכות העיצוב הגבוהה שלו.

Zenfone 8 הוא הטלפון העוצמתי ביותר במשפחה מאז ומתמיד. העוצמה שלו מבוססת על מעבד ה-Snapdragon 888 5G המתקדם של קוואלקום, המיוצר בליתוגרפיה של 5 ננו-מטר, ומציע עד 16 גיגה-בייט זיכרון RAM מסוג LPDDR5 במהירות 6,400 מגה-ביט/לשנייה ועד 256 גיגה-ביט זיכרון ROM. זיכרון ה-RAM מהיר יותר בכ-16% לכל היותר מזיכרון LPDDR5 סטנדרטי, והמעבד מהיר יותר ב-25% לכל היותר מהדור הקודם, כשהביצועים הגרפיים זוכים לדחיפה מדהימה של 35% 1, מה שמאפשר ל-Zenfone 8 לטפל בכל משימה ללא מאמץ.
Zenfone 8 מציע בנוסף את מהירויות ה-5G הגבוהות ביותר, בתוספת טכנולוגיית WiFi 6E2 המעודכנת המציעה תמיכה ב-6 גיגה-הרץ כדי להבטיח הורדות מהירות ויציבות יותר.
סוללת 4,000mAh רבת עוצמה למרות גודלו הקומפקטי הידידותי לכיס, Zenfone 8 מגיע עם סוללה רבת עוצמה המציעה נפח עבודה של 4,000mAh המאפשרת לו לעבוד יותר זמן, ועם תמיכה של מטען HyperCharge המציע טעינה מהירה בהספק של 30 וואט לכל היותר.
מצב המערכת החדש ב-ZenUI 8 מאפשר למשתמשים לבחור בין חיי סוללה לבין ביצועים בתלות בצרכים שלהם, עם מספר מצבים אוטומטיים ביניהם ניתן לעבור בקלות. המצב המתקדם מאפשר למשתמשים לכוונן במדויק את המשתנים של ביצועי הסוללה בהתאם לטעמם. Zenfone 8 יודע לנהל היטב את הסוללה בכדי לשמור על בריאותה ועל אורך חיים ממושך. מערכת הניהול של הסוללה מציעה מספר אפשרויות טעינה, כולל טעינה יציבה, טעינה מתוזמנת ומגבלת טעינה עליונה. יש גם מערכת ניהול אפליקציות מתקדמת המגבילה את מספר האפליקציות הבלתי פעילות ברקע כדי לספק חיסכון גדור בצריכת חשמל שמגיע עד 67%.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הסדרה מעולה
    מולי 05/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי משנת 2015,עובד פנטסטי. מתי מגיע לארץ?אני אשמח להיות הראדון שקונה...הרכב מנצח לא מחליפים!
    סגור