דיגיטל וטק

NTT מקימה בישראל מעבדת חדשנות

ענקית התקשורת היפנית תחפש בישראל חברות ופיתוחים אקדמיים בתחומי אבטחת הסייבר, בריאות דיגיטלית ורובוטיקה
מערכת ice | 
גון סוואדה (צילום NTT)
שחקנית חדשה-ישנה בתחום החדשנות בישראל:  NTT DoCoMo, ספקית התקשורת הסלולרית הגדולה ביפן ואחת החברות הבולטות בתחום התקשורת העולמי, הודיעה היום על הקמת מעבדת חדשנות בישראל תחת השם NTT Innovation Laboratory Israel.
המעבדה של החברה בישראל תתמקד בתחומי אבטחת הסייבר, בריאות דיגיטלית ורובוטיקה, וצוות המעבדה יקדם שיתופי פעולה עם מוסדות אקדמיים בארץ, במטרה לאתר תחומי עיסוק חדשים, פרויקטים פוטנציאליים של מחקר ופיתוח (מו"פ) וערך מוסף ללקוחות התאגיד.
הקמת המעבדה מגיעה כהמשך לביקורו בישראל של נשיא ומנכ"ל החברה, ג'ון סוואדה, בתחילת 2020, רגע לפני התפרצות הקורונה. צעד נוסף של החברה שנבע מביקורו בישראל היה הקמת קרן NTT Finanace Israel LP בשיתוף עם OurCrowd של ג'ון מדבד לפני כחודשיים, לצורך השקעה בסטארט-אפים ישראלים.
מי שתנהל את המעבדה החדשה היא נועה אשר, שמסרה כי "חברות ישראליות שיצרו שתופי פעולה עם היחידות העסקיות השונות ב-NTT ועם חברות-הבת יוכלו לפעול דרכן לא רק ביפן, אלא גם ב-88 השווקים האחרים בהם אנחנו פועלים. ההכרזה על הקמת הפעילות בישראל מאותתת ליתר החברות היפניות על החשיבות בהידוק היחסים הכלכליים עם החדשנות הישראלית".
NTT DoCoMo אינה חדשה בשוק הישראלי, ומאחוריה הסטוריה ארוכה של השקעות ושיתופי פעולה בשוק המקומי: כבר ב-2009, למשל, היא רכשה מרד בנד טכנולוגיה לניהול עדכונים לטלפונים ברשת הסלולר שלה תמורת מיליוני דולרים; ב-2016 היא השתתפה בסבב גיוס בסך 30 מיליון דולר ל-SundaySky, שמפתחת טכנולוגיה ליצירת סרטונים מותאמים לגולש; ולאחרונה בחרה ב-LiveU כספקית טכנולוגיית השידור הסלולרי לאולימפיאדה שתיערך ביפן בקרוב.
NTT DoCoMo היא חברה בולטת בתחום התקשורת, ונמנית על 100 החברות הרווחיות בעולם (Fortune 100). היא נסחרת ב-3 בורסות (טוקיו, לונדון וניו-יורק), ויש לה 982 חברות-בנות וכ-300,000 עובדים ברחבי העולם. בין היתר, היא השתתפה בפיתוח טכנולוגיות דור 3 ודור 5, והיתה מרשתות הדור החמישי הראשונות בעולם. כמו כן, היא היוצרת של האימוג'י. לדברי סוואדה, השנה צפויה החברה להשקיע במו"פ כחצי טריליון ין יפני (כ-5 מיליארד דולר).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה