כסף וצרכנות

מומחי הקריפטו מנתחים את הצהרת אמזון: "שינוי גישה של חברות הענק"

לאחר ההודעה המפתיעה של ענקית הסחר המקוון, שי דתיקה נשיא INX מסביר ל-ice: "עדים להפיכתו של הביטקוין, לנכס לגיטימי בסל ההשקעות של חברות ציבוריות", אבי סלמה מנכ"ל Hyposwiss בישראל: "נדבך נוסף של תמונה שמתחילה להתבהר לה אט אט"
כפיר אדר | 
ביטקוין (צילום pixabay)
בזכות המהלך המסתמן של אמזון לפיו היא בודקת את האפשרות לקבל כבר בהקדם את הביטקוין כאמצעי תשלום, ערכו של מטבע הקריפטו הבכיר טיפס הבוקר (שני) משמעותית וחזר למחוזות בהן לא היה כבר שבועות ארוכים. מומחי הקריפטו מנתחים ל-ice את המהלכים האחרונים ומה המשמעות שלהם.
אבי סלמה מנכ"ל הנציגות הישראלית של Hyposwiss מדגיש: "נוכחנו לראות את ירידתו של הביטקוין בשבוע שעבר מתחת ל-30 אלף דולר וכיום אנו רואים כי עלה מעל ל-38 אלף דולר. זה התחיל בסופ"ש האחרון מנכ"ל טוויטר, ג'ק דורסי מצהיר כי הביטקוין יהווה חלק בלתי נפרד מעתיד החברה ונמשך עם מה שמסתמן על ידי אמזון כבדיקה של אפשרות לקבלת תשלומים בביטקוין. הדבר מהווה שינוי גישה משמעותי של חברות הענק, היות ולפני כשש שנים הצהירה ענקית הסחר המקוון כי הם זקוקים לפיתוחים בתחום התשלומים אך ציינו כי אין להם תכניות לשלב את הביטקוין בשל חוסר היענות מצד לקוחותיהם".
עוד מוסיף סלמה: "הצהרות אמון אלו מהווים נדבך נוסף של תמונה שמתחילה להתבהר לה אט אט, וככל שיותר חברות מובילות ברחבי העולם יאמצו את טכנולוגיית הבלוקצ'יין ומוסדיים יכנסו לתחום המטבעות הקריפטוגרפים – נראה צמיחה מתמשכת והבנה של השוק על ידי הגורמים המובילים".
שי דתיקה מייסד שותף ונשיא חברת הקריפטו INX מדגיש: "אנו עדים להפיכתו של הביטקוין, לנכס לגיטימי בסל ההשקעות של חברות ציבוריות וקרנות חסכון לסוגיהן. במקביל, מתקדמת ההכרה הרגולטורית בעולם לתחום מחד, והוצאה מחוץ לחוק פעילויות בתחום שאינן פועלות תחת רישוי ואסדרה. רכבת ההרים של הביטקויין לחיוב ולשלילה, מביאה למודעות גוברת והולכת לעולם הבלוקצ'יין, לרבדים שונים באוכלוסייה. יחד עם זאת, צריך לזכור שמדובר בשוק תנודתי מאוד, ויכולות להיות ירידות חדות ומימושי רווחים".
עוד מוסיף דתיקה ל-ice: "אימוץ טכנולוגיית הבלוקצ'יין ויישומה על ידי רגולטורים מובילים בעולם (רשות ניירות הערך האמריקאית SEC ) מעניקה גושפנקא כי הביטקוין כאן בשביל להישאר. ומה לגבי הספקנים? אני שמח לשמוע דעות ומגוונות, במקרה הזה, לדעתי, הם ימשיכו ויביטו מבחוץ על העתיד בהתהוות"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה