כסף וצרכנות

טסים לחו"ל? אלו ההנחיות החדשות שאתם צריכים להכיר

קנסות להורים על הורים לילדים שמפרים בידוד, שינוי מספר ימי הבידוד, הצהרת נוסע וחתימה לפני עלייה על טיסה שלא יגיע לאחד היעדים בעלי סיכון גבוה, הגדלת מספר עמדות הבדיקה בנתב"ג ועוד. הנה כל הצעדים של הממשלה למאבק בקורונה המתחדשת
כפיר אדר |  1
המראות מנתב"ג (צילום Magma Images)
בתום התייעצות שרי הממשלה, הוחלט על שורה של צעדים כחלק מהמאבק בהתפרצות המחודשת של הקורונה בישראל. במוקד: הגברת אכיפת הבידוד לשבים מחו"ל - גיוס 250 שוטרים באופן ייעודי למשימת האכיפה לפרק זמן מוגבל.
כמו כן, תתבצע הקמת מתחם בדיקות בנתב"ג באישור הצעת מחליטים בממשלה, הגדלה משמעותית של מספר עמדות הבדיקות בנתב"ג, קמפיין הסברה ייעודי לחידוד החשיבות שבשמירה על הנחיות הבידוד בקרב שבים מחו"ל.
יהיה צורך במילוי טופס נוסע יוצא וחתימה על תצהיר טרם עליה לטיסה, על מנת לוודא אי הגעה ל-6 המדינות שבסיכון גבוה: ארגנטינה, רוסיה, הודו, דרום אפריקה, מקסיקו וברזיל. וגם: איסור יציאה למדינות בסיכון גבוה, אלא באישור מראש של ועדת חריגים.
כמו כן, הנחה ראש הממשלה החדש נפתלי בנט לקיים עבודת מטה לבחינת אי ההתאמה בין מספר מפרי הבידוד מבין השבים מחו"ל לבין מספר הקנסות שהוטלו בפועל (באחריות המל"ל), לבחון הטלת קנסות על הורים לילדים מפרי בידוד במסגרת חוק הקורונה (באחריות היועץ המשפטי לממשלה). גיבוש המוכנות לקראת אפשרות של התפרצות תחלואה נוספת (באחריות משרד הבריאות), ייקבע דיון המשך בימים הקרובים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זועה בגלל חוסר אכיפה, עונשים קולקטיבים. כלום לא השתנה ב
    אותו ראש 06/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעט מפרי בידוד. וטסים למדינות נגועות. כולם מדלמים את המחיר. בושה
    סגור