כסף וצרכנות

אלו הערוצים שנפתחו חינם בעקבות המצב הביטחוני

חברת yes פתחה לכל לקוחותיה בכל רחבי הארץ  את ערוצי הפרמיום, ערוצי הלייף סטייל וכל ערוצי הילדים. HOT הרחיבו את פתיחת מגוון הערוצים ללא תשלום לכל הארץ והרחיבה מגון סרטים למנויי ה-VOD ללא עלות | כל הפרטים
שירה יום טוב | 
HOT ,yes (צילום freepik)
לאור המצב הביטחוני והשהות המתוחה של ילדי ישראל בבתים, עולמות התוכן לילדים פותחים תוכניות שידור מיוחדות, זאת לאחר שהוט ו-yes הודיעו כבר על פתיחה של ערוצי הפרימיום שלהם לתושבי הדרום.
בחברות yes הוסיפו כי עקב המצב הביטחוני, חברת yes תשדר תכנים חינמיים לילדים שנמצאים בבית, על מנת לעזור להם לעבור ולהתמודד עם התקופה המתוחה והמורכבת. היום ובמהלך הסופ"ש יעלו מספר הפקות מיוחדות. בנוסף, חברת yes פתחה לכל לקוחותיה בכל רחבי הארץ  את ערוצי הפרמיום (האופנה, הראליטי, השעשועונים, קומדי בר, DIY ועוד), ערוצי הלייף סטייל (האוכל, הבריאות, הטיולים, בית פלוס) וכל ערוצי הילדים. ללקוחות STINGTV  נפתחו כל הערוצים שהשירות מציע ב"חבילה המושלמת" (ערוצי הילדים, סרטים, טבע, ספורט ועוד) כולל ערוצי הפרמיום (ריאליטי, שעשועונים, קומדי בר).
בחברת HOT הודיעו על שורת מהלכים:  החברה מרחיבה את פתיחת מגוון הערוצים ללא תשלום לכל הארץ וכמו כן מרחיבה  את התכנים להורים ולילדים בספרית ה-VOD בחינם.
לטובת הילדים השוהים בבית, חברת HOT הרחיבה את שעות התוכן בחינם והוסיפה שלל תכנים - מתחם "חזקים ביחד" ב-VOD YOUNG כמו סרטים חינם לכל המשפחה ביניהם מיניונים, טרולים, דוליטל ועוד. עבור לקוחותיה המבוגרים, החברה מרחיבה מגוון סרטים למנויי ה-VOD ללא עלות וכן מעלה קטגוריה מיוחדת המרכזת את מיטב התכנים הקומיים, שיאפשרו הפוגה קלה מהמצב. על פי החברה: הערוצים והתכנים יפתחו ללקוחות בשעות הקרובות ויהיו זמינים עד ליום רביעי, ה-19 במאי. פתיחת הערוצים מתבצעת באופן אוטומטי ואין צורך ביצירת קשר עם מוקדי השירות.
פלטפורמת התוכן לילדים ולנוער BIGI מציעה תכנים לילדים ולנוער, בשל המצב הבטחוני, ובמטרה להעניק להם קצת עידוד והנאה בימים הקשים. פלטפורמת BIGI מביאה עולם תוכן לילדים ונוער הכולל ספרייה עשירה עם כל הסדרות של ערוץ הילדים וערוץ לוגי; מופע הבנים והבנות, גאליס, השמינייה, הפיג'מות, ארתור ועוד. לצד התכנים הפלטפורמה מציעה גם תוכן חדש ומקורי בלעדי לBIGI. לצורך מימוש ההטבה מורידים את האפילקציה ללא צורך בהרשמה.
פתיחת הפלטפורמות לכלל הילדים מצטרפת לשידורים המיוחדים שפתח הערוץ מאתמול בהם משדרים מיוחדים בעקבות המצב בהנחיית עודד פז ובהשתתפות פיקוד העורף ואורחים שונים שיעודדו ויעזרו לילדים בתיווך המצב.
בנוסף, גם ערוץ ניקלודיאון עולה החל מהיום בתוכנית יומית מיוחדת שתעזור לילדים לעבור את המצב יחד. טל מוסרי ושירלי לוי  יארחו, יצחיקו ויתנו  טיפים להתמודדות עם המצב. הם יפגשו ילדים מאזורים שונים בארץ, יארחו נציגה מפיקוד העורף שתענה על שאלות הצופים וישוחחו עם פסיכולוגית ילדים שתתן עצות פרקטיות להתמודדות עם התקופה. גם קים אור אזולאי ורביד רונן (כוכבת סקיי) תתארחנה ותספרנה  על החוויות שלהם, וגולת הכותרת: הפתעה מיוחדת לטל מוסרי עם לא אחרת מאשר ביתו דריה.
 בנוסף, תאגיד השידור כאן הודיע כי לאור המצב הביטחוני והנחיות ראשי הערים על סגירת מוסדות החינוך ברחבי הארץ יעלו תכנים מיוחדים בשידור חי בערוצי הדיגיטל של החינוכית. 
לאורך היום שחקניות ושחקנים מהסדרות השונות יציעו רעיונות למשחק, לצפייה, לקריאה, ללמידה בטיקטוק של כאן חינוכית. לדוגמה, אתמול בשעה 14:00 עלתה בלייב השחקנית אופק בן מאיר (איה צור מ"לבד בבית").  בנוסף, השחקן שחר שטראוס (אופק מ"ילדי בית העץ") עלה בערוץ עם סרטון של מסרים מרגיעים. השחקנית רומי אבירם (הגר מ"הבאר") מציעה רעיונות למשחק, והשחקנית מיכאלה רון (אפי מ"שקשוקה") מציעה פעילות משפחתית שתעביר את הזמן. כל אלו במטרה לעודד את הילדים, לחזק אותם ולהפיג מעט מהחששות. 
נוסיף כי לאור המצב הביטחוני, ובהיעדר מסגרות חינוכיות פעילות, מועדון אשמורת של הסתדרות המורים יצא ביוזמה של ימי שידורים מיוחדים עבור ילדי ישראל שפתוחים לציבור הרחב החל מ-10:00 בבוקר ועד אחר הצהריים, באמצעות הזום. במהלך הפעילויות הילדים לוקחים חלק פעיל ומשתתפים במשחקים והפעלות ביחד עם האמנים. בין המשתתפים: אנה זק, לאון שניידרובסקי, קים בן שמעון, אינדה גיים, סטפן לגר ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה