כסף וצרכנות

רכושכם נפגע בעקבות הלחימה? זה מה שעליכם לעשות

רשות המיסים הסבירה כי פעילות קרן הפיצויים לטיפול בנזקים לרכוש פועלת במתכונת מוגברת, כאשר נרשמו 150 פגיעות ברכוש. מה עליכם לעשות ומה אסור בתכלית? כל התשובות בפנים
כפיר אדר | 
פגיעת קסאם בבית פרטי (צילום אדי ישראל פלאש90)
ברשות המיסים הודיעו היום (שלישי) כי עובדי קרן הפיצויים – מס רכוש מלווים בשמאים ומהנדסים, פועלים משעות הלילה באזורים שנפגעו מהטילים שנורו מרצועת עזה, בתיאום עם כוחות הביטחון, ונותנים מענה ראשוני למי שרכושם נפגע.
ברשות הסבירו כי האזרחים המבקשים להודיע על פגיעה ברכושם יכולים לפנות למרכז המידע של הרשות או להגיש  תביעת נזק ישיר באופן מקוון. במוקדי קרן הפיצויים מס רכוש נרשמו עד כה באזור הדרום וירושלים כ-150 פגיעות ברכוש בדרגות שונות (מבנים ורכבים) מתוכן, בדרום שתי פגיעות ישירות משמעותיות בבתי מגורים בהן ניתן לדיירים מענה של דיור חלופי.
בנוסף, בעת הגשת תביעה בזמן מלחמה, ברשות המיסים מבקשים כי הפנייה תעשה קרוב לזמן האירוע, מיד כשמתאפשר על ידי כוחות הביטחון, מגיעים אנשי קרן הפיצויים (מס רכוש) ברשות המסים, לאזור שנפגע יחד עם שמאים ומהנדסים.
הצוותים עוברים בין הדירות, העסקים או המשרדים שנפגעו, מסבירים למי שנפגעו מהן הזכויות שלהם ומנחים אותם איך להגיש תביעה. ברשות הדגישו: "אין לפנות ציוד, מלאי, פסולת או כל חפץ זר שנמצא בבית המגורים או בעסק, ללא תיאום מוקדם עם שמאי מטעם קרן הפיצויים. אסור לתקן ללא בדיקת שמאי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה