קריירה ולימודים

זו הסיבה ש-GetPackage קיבלה מענק בשווי מיליוני שקלים

החברה זכתה להכרה על היותה מהחברות החדשניות במשק הישראלי מטעם רשות החדשנות שהכירה בטכנולוגיה שלה כחדשנית, והעניקה לה מענק שמן לטובת מחקר ופיתוח
כפיר אדר | 
מענק דולר (צילום אנספלאש)
בכל שנה מעניקה רשות החדשנות מענקים למספר מצומצם של חברות ישראליות שונות במטרה לעודד ולקדם חדשנות טכנולוגית בתעשייה הישראלית. הרשות מפעילה תכניות לקידום יזמות וחדשנות טכנולוגית, שמטרתן לשמור על היתרון התחרותי של התעשייה הישראלית בעולם בזירת החדשנות והפיתוח.
פלטפורמת המשלוחים של GetPackage נמנתה בין עשרות אלפי חברות שהתמודדו על ההכרה בשנת 2021, ולאחר בחינת רשות החדשנות, קיבלה החברה מענק בשווי מיליוני שקלים לטובת פיתוח וקידום הטכנולוגיה, שהוכרה על ידי הרשות כחדשנית הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה פונקציונלית.
חברת GetPackage פיתחה אלגוריתם ייחודי הבונה מסלולי משלוחים עפ"י ביקושים בזמן אמת לפי אזורי הפעילות. בצורה זו ממקסמת החברה את זמן העבודה של השליח, כך שיוכל לבצע כמות משלוחים מירבית במהלך שעות הפעילות.
פלטפורמת GetPackage פועלת באופן הבא: לקוח מזמין משלוח באמצעות ממשק לקוח, אפליקציה או API. המערכת מרכזת את כלל המשלוחים שנוצרו ומפעילה את האלגוריתם המייצר מסלולים אופטימליים. במקביל המערכת מאתרת את השליחים הקרובים ביותר לנקודת ההתחלה של כל מסלול ומציגה להם את ההצעות השונות. השליחים מבצעים את המשלוחים באמצעות אפליקציה ייעודית המשדרת ללקוחות את התקדמות השליח וסטטוס המשלוחים בזמן אמת.
רשות החדשנות הוקמה בעקבות החלטת הממשלה, ומטרתה קידום החדשנות בתעשייה הישראלית, בדגש על תעשיית ההייטק הישראלית המהווה מנוע צמיחה עיקרי במשק. מתוקף תפקידה מפעילה רשות החדשנות תוכניות לקידום יזמות וחדשנות טכנולוגית בישראל, מוצעים תנאי מימון, תמיכה ביצירת שיתופי פעולה בין חברות בתעשיית ההייטק, ובין חברות אלו לבין קבוצות מחקר אקדמיות, יצירת שיתופי פעולה בינלאומיים - ומענקים לתמיכה  והשקעה במחקר ופיתוח.
ניר בנגל, מנכ"ל ומייסד חברת GetPackage: "ההכרה של רשות החדשנות בגטפאקג' כחברה טכנולוגית נותנת גושפנקא הן לעומק הטכנולוגי והן לצד העסקי הגלובלי אליו החברה חותרת במרץ. בכוונת גטפאקג' לבסס את מעמדה כחברה גלובלית מובילה בשירותי משלוחים עם התמקדות ב – LAST MILE בד בבד עם מתן פתרון גם למשלוחים מרוחקים יותר. הפתרון של החברה מבוסס על כלכלה שיתופית וטכנולוגיה פורצת דרך בתחום."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה