שיווק ופרסום

אסף גרניט בקמפיין חדש: מי מצטרף אליו לפרסומות SAUTER?

"אוכל טוב מחבר בין אנשים": לראשונה מאז נבחר כפרזנטור מותג SAUTER, השף בקמפיין טלוויזיה לצד שפים ממסעדותיו. הקמפיין צולם מספר ימים לפני נסיעתו לקבלת כוכב מישלן  המכובד, למסעדת "שבור" בפריז בפעם השלישית ברציפות 
מערכת ice | 
אסף גרניט ומיקי ביטון (צילום מיכה לובטון)
חטיבת הסחר והמותגים של אלקטרה מוצרי צריכה, יבואנית ומשווקת מוצרי Sauter, המותג המוביל,  מספר 1 בקטגוריית ואפייה בישראל, משיקה קמפיין חדש, בהובלת השף המוערך ומעוטר כוכב המישלן אסף גרניט. הקמפיין מתמקד במכנה משותף המחבר בין אנשים בכל מקום והוא אוכל והוא מצטלם במועד מרגש במיוחד עבור גרניט ערב נסיעתו לקבלת כוכב מישלן , למסעדת "שבור" שבפריז.
האוכל, מפגיש  בין כולנו, מחבר בין אנשים ומקרב בין בני האדם. הוא מפגיש סביב אותו שולחן  יחד, אנשים מרקעים שונים, בעלי דעות שונות ומהמפגש נותר זיכרון של שמחה וביחד. לראשונה מאז נבחר להיות פרזנטור של מותג SAUTER, יככבו בקמפיין לצד גרניט השפים המובילים ממסעדותיו ביניהם שקד שאול, אסי סרי, אורי אליעד ורומי קריינר.

בפרסומת, נראה השף אסף גרניט במטבח בין סירים מבעבעים, סביבו שפים המלווים אותו במסעדותיו ויחד הם מכינים מנות שונות. השפים המלווים את אסף מייצגים את רבדי האוכלוסייה המגוונים בישראל, ותמונת הסיום המרגשת כשגרניט, מגיש את סיר לשולחן כשמסביבו קבוצת שפים, באווירה של משפחה, חברות, צחוק ואווירה כיפית. על כך מתבסס הקמפיין החדש, באנלוגיה מושלמת לעולם הבישול והאוכל, ובמטבח בו נרקח הכל.
מיקי ביטון, מנכ"ל חטיבת הסחר והמותגים באלקטרה מוצרי צריכה: "מאז ומתמיד, האוכל הוא גורם מאחד, הוא נוגע בכולנו ,הוא מרגש ותורם לאווירה טובה, בין בני משפחה, חברים וקהילות. השף אסף גרניט, ממשיך ללוות את מותג הבישול והאפייה המוביל בישראל : Sauter .

צילום: מיכה לובטון
תזמון הקמפיין מושלם עבור מותג SAUTER, גרניט המריא השבוע לפריז לקבלת  כוכב מישלן המכובד  (זו הפעם השלישית ברציפות) למסעדת "שבור",  ומעמד זה מדגיש ומדייק את  ערכי המותג Sauter מותג הבישול והאפייה מספר 1 בישראל,  יחד עם ערכי המקצועיות והבינלאומיות של השף אסף גרניט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה