שיווק ופרסום
ביתילי חוזרת הביתה: תקציב המיליונים שוב עם יהושע TBWA
תקציב רשת הריהוט חוזר שוב לרמי יהושע לאחר 3 שנים במשרד הפרסום אברהם. אז, היו אלה חילוקי דעות שהעבירו את התקציב המכובד מיהושע לאברהם אחר עשור של שיתוף פעולה. יהושע: "שמחים לפתוח את 2023 ברגל ימין עם חזרתה של קבוצת ביתילי אלינו"
לאחר שבביתילי החליטו לעזוב לאחר עשור את משרד הפרסום יהושע TBWA ולעבור למשרד הפרסום אברהם, קבוצת ביתילי חוזרת שוב למשרד הפרסום של רמי יהושע יחד עם המותגים IDdesign ו-Urban - ועם הנדוניה כמובן של תקציב של 10 מיליון שקל.
נזכיר: כבר ב-2008 עם רכישת משרד הפרסום נחמני-צפריר על ידי משרד הפרסום יהושע TBWA, התקבל התקציב של ביתילי שהייתה תחת חסותם של נחמני-צפריר כבר משנת 2000. לאחר למעלה מעשור, בשנת 2019, לאחר דיווחים על מחלוקות בין הצדדים, עבר התקציב של רשת הרהיטים למשרד הפרסום אברהם שגבר במכרז על ראובני פרידן וזרמון. ביהושע כינו זאת "לא ראינו את הדברים באופן שווה". ההחלטה לעבור התקבלה אז על ידי עופר איתני, מבעלי רשת ביתילי ומנכ"ל קבוצת כרמל גרופ הכוללת את המותגים IDdesign ו-Urban.
עתה, לאחר למעלה מ-3 שנים, רשת ביתילי חוזרת שוב למשרד הפרסום יהושע TBWA שהגיבו על כך: "שמחים לפתוח את 2023 ברגל ימין עם חזרתה של קבוצת ביתילי אלינו ליהושע".
רק לאחרונה סוכנות הפרסום העולמית TBWA הוכתרה כזוכה בתואר "הסוכנות הבינלאומית לשנת 2022" על ידי מגזין הפרסום היוקרתי אדוויק (ADWEEK), זו הפעם השנייה ברציפות. החברה זכתה לשבחים על השפה ותוצרי הקרייאטיב, הצמיחה העסקית, החדשנות ומיצוי הפוטנציאל עד תום ברחבי העולם. כיום החברה פרוסה ב-95 מדינות, מונה מעל ל-100 משרדים ומעסיקה יותר מ- 11,000 עובדים סביב העולם.
עוד ב-
בישראל, מיוצגת TBWA על ידי משרד הפרסום יהושע. היו"ר והבעלים רמי יהושע מוסר: "זו גאווה גדולה להיות חלק מסוכנות הפרסום הכי קריאייטיבית והכי חדשנית בעולם. נמשיך להוביל את לקוחותינו למהלכים דיסרפטיביים פורצי דרך, תוך שימוש בשיטות ובמודלים המוכחים של TBWA".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.סופסוף...אישאחד 01/2023/02הגב לתגובה זו0 0סופסוף מתקנים את הנזקים ש י. ברקת עשה בתכופת הכהו ה שלו כמנכל יהושועסגור