שיווק ופרסום
ג'וזי זירה ומאיה קיי ביחד: זה הקמפיין החדש שקיבלו
משקה האנרגיה המוביל "BLU" מקבוצת " BLU תעשיות" עולה בקמפיין קיץ תדמיתי תחת הסלוגן "OUT OF THE BLU". הקמפיין בכיכוכם של הפרזנטורים עולה בשלטי חוצות בכל רחבי הארץ בהשקעה כוללת של כ-500,000 שקל
מותג משקה האנרגיה המוביל BLU מקבוצת "BLU תעשיות" עולה בקמפיין שילוט חוצות חדש ורחב בפריסה ארצית בהובלת הפרזנטורים ג'וזי זירה ומאיה קיי בהשקעה כוללת של כ-500,000 שקל.
את הקמפיין מובילה חברת "יארא לפרסום" תחת הסלוגן - "Out Of The Blue" לטובת המשקה המזוהה עם חיי הלילה ואירועי הקיץ כאשר הקמפיין מבוסס על מסר מרענן וצעיר המחזק את אופי המותג BLU.
את הקמפיין נבחרו להוביל שני הפרזנטורים, ג'וזי זירה, ה-DJ ויוצא תוכניות ריאליטי ובמיוחד 'האח הגדול' ומאיה קיי משפיענית הרשת, יוצאת הישרדות ודוגמנית, העולים בקנה אחד עם ערכי החברה.
עוד ב-
משקה האנרגיה המוביל BLU שייך לקבוצת "BLU תעשיות" בבעלות התעשיין ענאן שמשום, קבוצה הפועלת בתחום המשקאות. המיחזור בשיתוף יפאורה תבורי, שמן למאכל, עוגות בחושות תחת המותג עוגל׳ה, מסחר מניב ועוד..
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה