שיווק ופרסום
חברת יחסי הציבור הסינית Sinofy פותחת נציגות בישראל עם משרד רימון-כהן
המשרד הישראלי, בהנהלת האסטרטג רוני רימון, יציע שרותי יחסי ציבור לחברות הייטק ישראליות שמעוניינות בחשיפה תקשורתית וחיבור למשקיעים מקומיים בשוק הסיני באמצעות החברה הסינית בתחומי: בלוקצ'יין, פינטק, תוכנה, חומרה, מד-טק, IT, אבטחת סייבר, AI, רובוטיקה ועוד
משרד יחסי הציבור והייעוץ האסטרטגי רימון-כהן ושות', בהנהלת האסטרטג רוני רימון, מרחיב את הנוכחות הגלובלית שלו. החברה תשמש כמשרד הישראלי של Sinofy.studio הסינית ובכך תוכל להציע לחברות ישראליות, במיוחד בתחומי הטכנולוגיה, חשיפה באמצעי התקשורת המגוונים בסין ומדינות נוספות באזור המזרח. בנוסף, החברה תציע לחברות סיניות חשיפה במדיה הישראלית כולל שרותי ניו-מדיה, ניהול משברים והיכרות עם משקיעים. עידית רוזנברג ומיכל זילבר, שותפות ברימון-כהן ושות' ומנהלות מחלקת ההייטק של החברה ינהלו את הקשר עם החברה הסינית ואת הפעילות מול התקשורת המקומית.
חברת יחסי הציבור Sinofy.studio , שבסיסה בשנחאי, מתמחה בפתרונות יחסי ציבור מקצה לקצה, המותאמים במיוחד להצלחה בשוק הסיני. החברה מסייעת לחברות סטארט אפ, בכל השלבים לבנות את המותג שלהן, לספר את סיפורן ולהגיע לקהלים חדשים בשוק הסיני כולל נוכחות תקשורתית וחיבור למשקיעים מקומיים. לחברה לקוחות בתחומים מגוונים ביניהם: בלוקצ'יין, פינטק, תוכנה, חומרה, מד-טק, IT, אבטחת סייבר, AI, רובוטיקה ועוד.
לחברה משרדים במזרח התיכון, צפון ודרום אפריקה, במדינות הנורדיות ובמרכז אסיה. מחלקת ההיי-טק הוותיקה של רימון כהן תשמש כחברה הישראלית של החברה הסינית. על פי ההסכם בין שתי החברות, עידית רוזנברג ומיכל זילבר, מנהלות מחלקת ההייטק הוותיקה של "רימון-כהן" יהיו הצוות הישראלי שייצג בארץ את החברה הסינית.
רוני רימון השותף המנהל את "רימון-כהן": "בימים אלה כשחברות ישראליות מזהות פוטנציאל עסקי רחב בשוק הסיני וממקדות את מאמצי השיווק והחשיפה שלהן בשוק זה, ישנו ערך מוסף רב למשרד ישראלי בעל גישה לעיתונות ולמדיה ברחבי סין. לא אחת נכשלים שת"פ וקמפיינים של חברות ישראליות בסין עקב פערי תרבות עסקיים ותרבותיים. הקמת המשרד הישראלי של החברה הסינית, תאפשר לנו לגשר על פערים אלו באמצעות ניצול הידע והקשרים המקצועיים של משרד יחסי ציבור מקצועי ברחבי סין".
אמירסן רוברטו, מייסד ומשקיע אנג'ל בקבוצת סינופי מוסר: "לא רק שסין כיום היא הכלכלה השנייה בגודלה בעולם, היא גם האומה המחוברת הדיגיטלית ביותר בעולם. שוק עם כל כך הרבה פוטנציאל זקוק לאסטרטגיית יחסי ציבור שמתחשבת בתרבות, בשפה ובמגמות במדינה. אנחנו השילוב של שניהם, יחסי ציבור וטכנולוגיה המגובים על ידי חוקרים, ותיקים בתעשייה ושותפים בעולם ההון סיכון, שכולם מתורגמים ל -10 שנות מגורים כמו גם ניסיון בסין. הצוות שלנו נרגש לעזור לגופי הטכנולוגיה הישראלים במוצר, בשירות ואפילו בהשקת משרדים בשוק הסיני בכדי למקסם את הישגיהם האסטרטגיים. בנוסף, אנו יכולים גם לוודא שטביעת הרגל הדיגיטלית שלהם תהיה משמעותית בשוק המקומי ותניע את הקהילות והגופים הרלוונטיים בנוכחותם ותאתר הזדמנויות עסקיות עבורם. "
עידית רוזנברג ומיכל זילבר, שותפות ברימון-כהן ושות' ומנהלות מחלקת ההייטק של החברה מוסרות: "כלל בסיסי בעולם יחסי הציבור אשר נכון לגבי רוב המדינות בעולם ובוודאי משמעותי ביחס לסין, הוא מציאת ה"זוית" המקומית. חברות בינלאומיות המבקשות להגיע לחשיפה בשוק הסיני חייבות להתייחס להקשר המקומי, לרלבנטיות לשוק זה ואפילו למסרים הספציפיים לאזור המסוים בסין בו הן מוצאות עניין. לפיכך, הדרך האפקטיבית היחידה לנהל מערך יחסי ציבור בשוק זה היא שיתוף פעולה עם חברת יחסי ציבור מקומית שמכירה היטב את מורכבות השוק ובעלת קשרים אישיים עם המדיה והאקוסיסטם המקומי."
אמירסן רוברטו, מייסד ומשקיע אנג'ל בקבוצת סינופי מוסר: "לא רק שסין כיום היא הכלכלה השנייה בגודלה בעולם, היא גם האומה המחוברת הדיגיטלית ביותר בעולם. שוק עם כל כך הרבה פוטנציאל זקוק לאסטרטגיית יחסי ציבור שמתחשבת בתרבות, בשפה ובמגמות במדינה. אנחנו השילוב של שניהם, יחסי ציבור וטכנולוגיה המגובים על ידי חוקרים, ותיקים בתעשייה ושותפים בעולם ההון סיכון, שכולם מתורגמים ל -10 שנות מגורים כמו גם ניסיון בסין. הצוות שלנו נרגש לעזור לגופי הטכנולוגיה הישראלים במוצר, בשירות ואפילו בהשקת משרדים בשוק הסיני בכדי למקסם את הישגיהם האסטרטגיים. בנוסף, אנו יכולים גם לוודא שטביעת הרגל הדיגיטלית שלהם תהיה משמעותית בשוק המקומי ותניע את הקהילות והגופים הרלוונטיים בנוכחותם ותאתר הזדמנויות עסקיות עבורם. "
עידית רוזנברג ומיכל זילבר, שותפות ברימון-כהן ושות' ומנהלות מחלקת ההייטק של החברה מוסרות: "כלל בסיסי בעולם יחסי הציבור אשר נכון לגבי רוב המדינות בעולם ובוודאי משמעותי ביחס לסין, הוא מציאת ה"זוית" המקומית. חברות בינלאומיות המבקשות להגיע לחשיפה בשוק הסיני חייבות להתייחס להקשר המקומי, לרלבנטיות לשוק זה ואפילו למסרים הספציפיים לאזור המסוים בסין בו הן מוצאות עניין. לפיכך, הדרך האפקטיבית היחידה לנהל מערך יחסי ציבור בשוק זה היא שיתוף פעולה עם חברת יחסי ציבור מקומית שמכירה היטב את מורכבות השוק ובעלת קשרים אישיים עם המדיה והאקוסיסטם המקומי."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.חחחחחחח ו.. חחחח (ל"ת)מנכובסקי 06/2021/03הגב לתגובה זו0 0סגור