שיווק ופרסום

בהשקעה של מאות אלפי שקלים: פיליפס משיקה בישראל את Sonicare

החברה השיקה את מותג בריאות הפה בקמפיין שעלותו מאות אלפי שקלים. מגוון מברשות השיניים החשמליות של המותג הושקו בלעדית בסופר פארם. מי המשפיעניות שייקחו חלק בהשקה הנוצצת?
כפיר אדר |  1
Philips Sonicare (צילום יחצ)
רויאל פיליפס, מובילה עולמית בטכנולוגיות בריאות, השיקה בישראל את מותג בריאות הפה Sonicare, הנחשב לאחד המותגים הפופולריים ביותר באירופה ובארה"ב, בקמפיין שעלותו מאות אלפי שקלים.
הקמפיין יכלול חסות בטלוויזיה ופעילות משפיעניות ברשת. הפתרונות החדשניים של המותג יוצעו לצרכנים בלעדית בכל סניפי רשת סופר פארם ברחבי הארץ ויכללו 5 סדרות של מברשות שיניים חשמליות חכמות ברמות מחיר שונות. כחלק מקמפיין ההשקה, סופר פארם יצאו במבצע של 25% הנחה לתקופה של שבועיים על כל מברשות השיניים. משפיעניות מובילות כמו דנית גרינברג, דניאל עמית, קורין גדעון, מירן בוזגלו ומיכל ויצמן (מיכל הקטנה), ייקחו חלק בקמפיין ההשקה.
יעל סונסינו, מנהלת שיווק פיליפס Sonicare ישראל, אמרה כי, "לאור החזרה של כולנו לשגרה חדשה והאפשרות לחייך ללא מסכה ברשות הרבים, אנו מאמינים כי עכשיו הזמן הנכון להביא גם לישראל את המברשת שהצליחה כל כך באירופה וארה"ב. פיליפס Sonicare היא מברשת השיניים הראשונה המבוססת על גלי קול והיא מברשת השיניים הסונית המומלצת ביותר על ידי רופאי שיניים בעולם. מעבר לביצועים המרשימים שלה, העיצוב שלה יוצא דופן והיא נראית ממש כמו אביזר טיפוח המגיע במגוון צבעים".
סונסינו מסבירה כי, "מטרת הקמפיין היא לייצר מודעות למותג פיליפס Sonicare בישראל ולהדגיש את הבידול של הפתרונות של פיליפס אל מול המתחרים. חלוקת המוצר לנסיינים אשר ישתפו את הציבור ברשמים מההתנסות שלהם משמשת אותנו כדי להעביר את היתרונות של המותג בצורה האותנטית ביותר בלי מסרים מוכתבים מראש – מה שמדגיש את הביטחון שלנו בהצלחת פיליפס Sonicare בישראל".
מברשות השיניים של פיליפס Sonicare פותחו בשיתוף פעולה עם רופאי שיניים מתוך הבנה עמוקה של היגיינת ובריאות הפה. הטכנולוגיה של Sonicare מוכחת כטכנולוגיה בעלת יעילות מקסימלית בהסרת רובד החיידקים (פלאק) המסייעת להפחתת עששת ונתמכת במאות מחקרים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה המחירים האלו?
    בוני 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאחר מבצע 25% הנחה דגם 4500 עולה 450 ש"ח, באמזון כולל שילוח עולה 280 ש"ח.
    סגור