שיווק ופרסום
פרסומת השבוע: הסטנדאפיסטית שעושה טיטול מחיתול ובדרך מתעצבנת על הילדים
במקום החיוכים והמוזיקה המרגיעה שהפכו לסטנדרט בפרסומות לחיתולים, במקאן הביאו את ויטלזון יעקבס ואיתה ההצגה הקבועה שלה: להתעצבן באוטו כשהילדים מאחור. כך הופכים פרסומת לסרטון שהיינו שמחים לראות בפיד
אף מותג חיתולים או טיטולים כנראה לא רוצה להיות גרפי מדי בפרסומות שלו, וכך סיימנו עם קמפיינים שמציגים את הצרכים של הקטנטנים שלנו בתור המשימה הנעימה בתבל - נעם, חיוכים ושפע רוגע. ואז הגיעה הפרסומת שעשו במקאן לטיטולים פרימיום של חוגלה מבית קימברלי קלארק.
ואם כבר קמפיין שמספר את האמת הפחות נעימה על גידול ילדים אז למה לא לקחת את הסטנדאפיסטית שעשתה מזה קריירה? הבחירה של משרד הפרסום ברביטל ויטלזון יעקבס התאימה פה כמו כפפה ליד. עוד יותר חכם, ואולי גם מתבקש, היה הרעיון לא לכפות על הפרזנטורית קונספט שיווקי ומתאמץ אלא לתת לה לעשות את מה שהיא עושה הכי טוב: מצלמה בקדמת הרכב, הילדים במושב האחורי – ויאללה תתחילי לירות.
להיתקל בין שטף הפרסומות באחת שנראית כמו סרטון שהיה מעלה לכם חיוך באמצע הפיד זה למצוא את שביל הזהב בין לשרת את הלקוח ללספק לצופה תוכן מוצלח, ולא סתם אלה סוג הפרסומות שמצליחות ליצור באזז בשנים האחרונות. הודות לכל אלה, זו פרסומת השבוע הנבחרת של אייס.
דבר הבמאי יונתן גרופינקל:
איך נכנסת לפרויקט ואיך יצאת ממנו?
"חיפשו במאי קומי, נראה לי פרויקט סופר מגניב ובעיקר מקורי. אין הרבה פרסומות לחיתולים שאומרות את האמת על ההורות".
"חיפשו במאי קומי, נראה לי פרויקט סופר מגניב ובעיקר מקורי. אין הרבה פרסומות לחיתולים שאומרות את האמת על ההורות".
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
"למצוא את התובנה שהמותג הישראלי 'טיטולים' - הכי מבין את התינוקות בישראל, ולכן גם הכי מבין את האימהות הישראליות. השלב הבא הוא לתת לאימא ישראלית אמיתית (רביטל ויטלזון) להגיד את הדברים כמו שהם, בגובה העיניים ובהומור. לא ממקום מתייפייף כנהוג בקטגוריה".
"למצוא את התובנה שהמותג הישראלי 'טיטולים' - הכי מבין את התינוקות בישראל, ולכן גם הכי מבין את האימהות הישראליות. השלב הבא הוא לתת לאימא ישראלית אמיתית (רביטל ויטלזון) להגיד את הדברים כמו שהם, בגובה העיניים ובהומור. לא ממקום מתייפייף כנהוג בקטגוריה".
משפט קאלט שתפס על הסט: "תסדרו לה את התלתל!", וגם של רביטל שאמרה: "הלקוחה צחקה! תרשמו שהלקוחה צחקה!"
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
"הילדים הקטנים שעל הסט הפתיעו לטובה וסיפקו את הסחורה ביג טיים. יש סיכון בעבודה עם ילדים ובטח בגיל טיטול - אבל כולם היו מעולים"
"הילדים הקטנים שעל הסט הפתיעו לטובה וסיפקו את הסחורה ביג טיים. יש סיכון בעבודה עם ילדים ובטח בגיל טיטול - אבל כולם היו מעולים"
קרדיטים:
קריאייטיב: סיגל עבודי, אדם פדר, עדי מנור ואור אסולין
ניהול לקוח: דפנה אנגל, מעין ענבי, הדס שאול
אסטרטגיה: אתי עבדי, שי ניסינבוים, אורי צפרוני
הפקה: אלון שמואלוף, גלעד גדיש
במאי: יונתן גרופינקל
חברת הפקה: גרין
יח"צ: שלמור תקשורת
קריאייטיב: סיגל עבודי, אדם פדר, עדי מנור ואור אסולין
ניהול לקוח: דפנה אנגל, מעין ענבי, הדס שאול
אסטרטגיה: אתי עבדי, שי ניסינבוים, אורי צפרוני
הפקה: אלון שמואלוף, גלעד גדיש
במאי: יונתן גרופינקל
חברת הפקה: גרין
יח"צ: שלמור תקשורת
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.פרסומת מעצבנת איך שהיא מדברת עם תנועות הידייםויקי 07/2020/22הגב לתגובה זו0 0ממש לא כיף לראות את הפרסומת הזאת היא עושה כאב ראש עם הדיבור המהיר ותנועות הידיים שלהסגור