שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: פרופ' לס בקמפיין עיריית תל אביב לתמיכה בעסקים מקומיים

לא רק שהקורונה היא שפעת, גם מיץ פלפל חריף ושום הוא רק "פיקנטי" ועילפון זאת סתם שינה - כך לדברי הפרופסור שהביא איתו לפרסומת המון הומור עצמי. הודות למטרה חשובה וביצוע מעולה - זו פרסומת השבוע
מערכת אייס | 
פרסומת השבוע: זה הזמן לקנות מקומי - פרופסור לס (צילום מתוך הפרסומת)
עוד ועוד ענפים במשק חוזרים לפעילות, והשבוע פורסם המתווה מעורר המחלוקת של האוצר לעידוד התעסוקה. בצד השבת הפעילות העסקית, בעיריית תל אביב מנסים לעודד את הביקוש מצד הצרכנים וקוראים להם לתמוך בעסקים המקומיים באמצעות סדרה של שלושה סרטונים.
לצורך הראשון מתוכם, העירייה רתמה את פרופסור יורם לס, שבעידן הסאונד-בייטס הפך לכוכב רשת כשהשמיע בערוצים השונים את הביקורת שלו על צעדי הממשלה להתמודדות עם הנגיף. בפרסומת שהפיקה מחלקת הניו מדיה של עיריית תל אביב, הפרופסור כמעט ומאמץ בחום את החיקוי מ"ארץ נהדרת", כשהוא מוכיח שעם כל הכבוד לטייטל הוא גם יודע לא לקחת את עצמו ברצינות. על התסריט הקורע, ההגשה המצחיקה עוד יותר וגם המסר החשוב – זו פרסומת השבוע של "אייס".
דבר הקופירייטר, גיא אורדיבר:
איך נכנסת לפרוייקט ואיך יצאת ממנו?
"נכנסתי לפרויקט בהתרגשות גדולה מכיוון שזה קמפיין הסרטים הגדול הראשון שכתבתי עבור העירייה. יצאתי מסופק מאוד כי על סמך הסרט הראשון עם פרופסור לס שפורסם, נראה שזה עובד יפה והמסר עובר. בסרטונים הבאים יופיעו טל מוסרי ורבקה מיכאלי, כשצריך לציין ששניהם וגם פרופ' לס השתתפו בסרטונים האלה בהתנדבות".
האתגר או הפיצוח הכי גדול בפרוייקט?
"האתגר הכי גדול היה להחליט מי יהיו הפרזנטורים ולהספיק לכתוב להם תסריטים מותאמים אישית בזמן מאוד קצר יחסית לפני שהתחילו הצילומים".
משפט קאלט שתפס על הסט:‏
״אקשן״.
מה זרם הכי בקלות?
"רוב האנשים מכירים את טל מוסרי בעיקר כמנחה בתכניות ילדים אבל הוא שחקן עם חוש קומי מעולה. היה תענוג לעבוד איתו". 
דבר מנהל מחלקת הניו מדיה של עיריית תל אביב יפו, עדי אזולאי: "הקמפיין הזה מגיע לאחר פעולות רבות שהעירייה עשתה למען העסקים בעיר, וכן, גם לאחר הרבה ייאוש וכעס שהצטבר בתקופת הקורונה. בדומה למה שאנחנו עושים במשך כל השנה בניהול הסושיאל של העירייה, גם לנושא הרציני הזה רצינו להכניס שמחת חיים. לעשות קמפיין שיעלה חיוך גם אצל בעלי העסקים וגם אצל התושבים. על מנת להגיע לחשיפה גבוהה ככל האפשר, פנינו אל הנכסים הכי גדולים שלנו – האנשים הטובים (והמפורסמים) שגרים בעיר הזו. לשמחתנו כולם נענו להזמנה ברוחב לב ובהתנדבות מלאה".
"בכל אחד מ-3 הסרטונים, ה'סלבס' מציינים שהעירייה שלחתה אותם לקדם את העסק, כי הם כמובן...סלבס, ובכל סרטון הם לא ממש עוזרים, אלא בעיקר גורמים לנו לצחוק. היופי האמיתי בסרטונים הללו הוא הפיצוח של המסר שלנו לתושבים – אתם לא צריכים להיות סלבס ולהעלות איזה סטורי על מנת לעזור לבעלי העסקים, פשוט תקנו מקומי. את כל העבודה על הקמפיין משלב הקונספט, דרך הליהוק ותיאום ההפקה עשינו אנחנו, 'אין האוס' בתוך העירייה בעבודה מאומצת, תקציב מינימלי וזמן קצר.  אותי זה מרגש מאוד".  
קרדיטים:
קריאייטיב: גיא אורדיבר, עדי אזולאי, צוף יצחקי
הפקה: יובל מנשרוב, טל שפיר- אבינטע
בימאי: טל אלמוג
מנהל מחלקת ניו מדיה: עדי אזולאי
שחקנים: חאדר אבו- סייף, טל שפיר אבינטע, פרופ' יורם לס
שחקן אורח: ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי
סגנית דובר העירייה: ליבי טישלר
ראש מינהל תקשורת ושיווק ודובר העירייה: איתן שוורץ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה