שיווק ופרסום

'איקאה' ו"הסטורי של אווה" כובשים את תחרות LIA הלונדונית

שני המהלכים גרפו יחד 17 פרסים, כולל את פרס הגראנד לאיקאה. מהלך איקאה עומד לסגור את סבב התחרויות שלו ולעומתו הסטורי של אווה רק מתחיל וזה כבר נראה מבטיח
משה בנימין |  2
LIA (צילום יחסי ציבור)
17 פרסים בסך הכל הוענקו לסוכנויות מישראל בתחרות הפרסום הלונדונית LIA שנחתמה לאחרונה. כל 17 הפרסים התחלקו בין 2 עבודות בלבד, מהלך איקאה של מקאן תל אביב ועמותת TOM והסטורי של אווה של היזם מתי כוכבי ובתו מיה בסיוע המשרדים ליאו ברנט, חברת התוכן C ודבי תקשורת.
שני המהלכים נמצאים בנקודות שונות על רצף הזמן מבחינת תחרויות הפרסום העולמיות. בעוד שמהלך איקאה ThisAbles עומד לסגור את סבב התחרויות בהצלחה מרשימה, הסטורי של אווה שיצא לדרכו במאי 2019 ולא התחרה בפססטיבל קאן רק מתחיל את דרכו וכפי שזה נראה דרכו "סוגה בשושנים".  
מהלך איקאה ThisAbles זכה ב12 פרסhם בסך הכל. בראשם גראנד LIA בקטגוריית עיצוב וב-6 פרסי זהב בחדשנות בעיצוב, עיצוב מוצר, Health & Wellness, זהב בIntegration: Business-to-Consumer, זהב ב-Non-Traditional: Home Furnishings/Appliances וזהב נוסף ב-The NEW: Brand Action. בנוסף זכה המהלך בכסף ב-Digital: Home Furnishings/Appliances, ב-Health & Wellness: Devices and Diagnostics, ב-Health & Wellness: Innovation וכן בעוד 2 פרסי ארד ופינליסט אחד. 
 
הסטורי של אווה, מהלך האינסטגרם שהפך לסנסציה עולמית בין לילה זכה בזהב ב-Branded Entertainment: Social Awareness וזהב נוסף ב-TV/Cinema/Online Film: Social Media. בנוסף זכה המהלך בארד בקטגוריית Social Influencers: Use of Instagram ובעוד 2 פיינליסטים. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אבל...
    איקאה רעיון של מקאן 11/2019/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פחות הבנתי מה הקשר של ליאו לרעיון של "הסטורי..." זה רעיון והפקה של מתי כוכבי. על מה הפרס בדיוק?
    סגור
  • 1.
    LIA זניח כמו דירוג שבועי ב"זכורות ואהובות" של גלובס
    די לאוננות עצמית 11/2019/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מזלזל בשני המהלכים, הם זכו ויזכו בפרסים ראויים. אבל LIA לא שווה אייטם. אתם חושבים שלרשום סופרלטיב "תחרות בינ"ל" אמור להרשים אותנו כי רובנו מכירים רק את קאן וקליאו.
    סגור