24/7

כך חברות מנסות להחזיר עובדים למשרד

המנהצים מציעים יותר תמריצים, כולל ארוחות חינם ושולחנות פינג-פונג, כשהם נאבקים להחזיר את הצוות למשרד, בעוד החששות לגבי העלות והערך של הנסיעה לעבודה מכבידים על נוכחות ברחבי העולם.

מערכת ice | 
עבודה מהבית
מדיניות עבודה היברידית הוצגה בכל מקומות העבוד בעולם במהלך מגיפת ה-COVID-19, אך נתונים וראיונות עם בכירים במגזר הפיננסי הראו שהנוכחות במקומות העבוד פחתה בעולם.
כשהוצאות כמו דלק ומזון עולות במהירות, לעובדים שרגילים לחסוך בעלויות נסיעה יש סיבה נוספת לרצות להתרחק, מה שמציב למעסיקים אתגר להגביר את המשיכה של עבודה במשרד.
 
"מעסיקים שלמו סכום לא מבוטל כדי להפוך את המשרד לאטרקטיבי ותכליתי יותר", אמרה לרויטרס קתרין וויילד, מנכ"לית השותפות של ניו יורק, תוך שהיא מציינת מגוון הטבות, החל מארוחות חינם ועד לשיפור המרחב החברתי עם פינג-פונג.
אבל סקר עולמי של כמעט 80,000 עובדים שנערך הראה שהעובדים אינם מצייתים למדיניות העבודה ההיברידית.
כאשר לארגונים יש מדיניות הדורשת יומיים או שלושה ימים במשרד, המדיניות אינה תואמת את מה שקורה בפועל.
"כשיצאנו מהסגר והתקנות היו רפויות, אנשים ניסו להיכנס למשרד... וכשהם הגיעו לשם, הם גילו שכל מה שהם עושים זה להיות בשיחות זום", אמר אנדרו מאוסון, מנכ"ל AWA.
"הסיבה שאנשים לא נכנסים למשרדים היא בגלל שהם התרגלו לסגנון חיים ולמבנה עלויות שמתאים להם", אמר.
מנהלים בכירים יכולים להיות בין הנחושים ביותר להשאר בבית, אמרה קלי ביבר, מנכ"לית בריטניה ואירלנד של חברת הסקרים Ipsos, אשר מוותרת על המדיניות ההיברידית של יומיים בשבוע לטובת גישה גמישה יותר.
"אנחנו מוצאים שחלקם פחות סובלניים לתסכולים זעירים במשרד, או שהם מרגישים שהנסיעה למשרד היא נטל מיותר... אבל הם מפספסים את חווית העבודה במשרד" אמרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה