טלוויזיה

הסופר סטרימר בדרך: ענקיות המדיה בפרויקט ענק שיושק עוד השנה

שלוש מענקיות המדיה האמריקאיות האחים וורנר, אי אס פי אן ופוקס, התאחדו למען פרויקט ענק וישיקו על פי הדיווח עוד השנה את ה"ספורט סופר-סטרימר"
מערכת ice | 
טלוויזיה (צילום shutterstock)
לעתים נדמה כי ענקיות המדיה יתקשו לחדש עם שלל הטכנולוגיות והפלטפורמות הקיימות היום לצפייה בסרטים, סדרות ואף שידורים חיים כמו אירועי ספורט או חדשות. למרות זאת, פעם אחר פעם הן מצליחות לעשות זאת, גם אם הן צריכות להתאחד עם מתחריהן למען פרויקט משותף שייקח את עידן הסטרימינג למחוזות חדשים.
פרויקט שכזה הוקם בארצות הברית על ידי שלוש ענקיות מדיה במדינה, האחים וורנר, פוקס ואי אס פי אן (ESPN) של דיסני. הפרויקט שלו ניתן השם "ספורט סופר סטרימר" צפוי להיות מושק עוד השנה במהלך הסתיו, כך על פי הפרסומים בארה"ב.
השירות שיינתן לצופים והלקוחות שיירכשו את השירות הוא אפשרות לצפייה בשידור חי בשלל אירוע הספורט במדינה, מליגת הכדורסל (NBA), ליגת הפוטבול האמריקאי (NFL), מרוצי המכוניות בקטגוריית נאסקר הכה אהובה במדינה, ואף בשידורי משחקי גביע העולם בכדורגל.

שלוש הענקיות ישלטו ויהיו בעלי הפרויקט הענק ויתחלקו שווה בשווה ביניהן, כאשר ניתן שליש לכל אחת. החברות מסרו כי פרטים נוספים על השירות צפויים להתפרסם בתקופה הקרובה, כמו גם המחיר המבוקש לשירות, שכרגע נותר חסוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה