טלוויזיה

ניר דבורי כועס בשידור: "רוצים לסיים? אנחנו צריכים להשתגע"

דבורי התייחס להתנהלות ישראל בסוגיית החטופים: "כולם יבהלו עכשיו, כי גם להם יש עוד רגע בחירות וגם הם רוצים לסיים את האירוע הזה". עוד הוסיף: "אז אתם רוצים לסיים? תתחילו להשפיע, תתחילו ללחוץ, תתחילו לשנות, ואנחנו צריכים, במילה פשוטה - להשתגע. פשוט כך".
מערכת ice | 
ניר דבורי (צילום מסך קשת 12)
ניר דבורי שוב לא מפחד להשמיע דעה אחרת. במהלך השתתפותו בפאנל בתכנית קשת 12, שם עלה לדווח על נושא עסקת החטופים והצורך לשחרר אותם בפעימה אחת, ואז תקף את התנהלות הממשלה במשא ומתן מול חמאס וקרא: "מדינת ישראל צריכה להשתגע".
עוד טען דבורי במהלך השידור: "אני חושב שמדינת ישראל צריכה לקבל החלטה שהיא שוברת את הכלים, שתייצר משבר יזום, תכניס צבא בכמויות, תעצור את הסיוע ההומניטרי, תייצר משבר שכולם ילחצו, כולם יעלו אליך לרגל, כולל האמריקאים".

הוא המשיך ואמר בצורה נחרצת: "כולם יבהלו עכשיו, כי גם להם יש עוד רגע בחירות וגם הם רוצים לסיים את האירוע הזה". עוד הוסיף: "אז אתם רוצים לסיים? תתחילו להשפיע, תתחילו ללחוץ, תתחילו לשנות, ואנחנו צריכים, במילה פשוטה - להשתגע. פשוט כך".
רק בשבוע שעבר נרשם בוקר מיוחד באולפן חדשות הבוקר של קשת 12, כאשר ניר דבורי ציין את יום הולדתו ה-52, בהפתעה בזמן ראיון שגרתי לניב רסקין שהמטיר על הכתב הצבאי הבכיר של חדשות 12 ברכות מחממות לב.
תחילה סיפר דבורי כבשגרה על מבצע החיסול בבית החולים בג'נין לפנות בוקר של צה"ל, במהלך נועז במיוחד, כאשר שלושה מחבלי חמאס חוסלו על ידי הימ"מ, הכוחות התחפשו לרופאים ואחיות וחיסלו את המבוקשים. בהמשך התייחס למתווה עסקת החטופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה