טלוויזיה

אברי גלעד מודה: "נאלצים להסתיר מהצופים את האמת"

המגיש של קשת 12 סיפר מה היה ידוע על המוות של 24 חיילים בעזה: "כבר בתחילת הערב ידענו מה קרה, ומה המספר, ואסור היה בתכלית האיסור לומר. ויש בעיה. אנחנו משדרים תכנית אקטואליה לילית, לשקר לצופים בפנים. בפנים שלנו שלא אמורות להסגיר"
מערכת ice |  93
אברי גלעד (צילום מסך כאן 11)
תחת כותרת קצרה של "24", אברי גלעד, מגיש קשת 12 וכותב הטור ב'ישראל היום', תיאר את תחושותיו בדף הפייסבוק שלו לאחר המוות של 24 לוחמי צה"ל ברצועת עזה ביממה אחת ולא חסך גם בביקורת.
גלעד פתח וכתב: "קמנו לבוקר קשה. 24 מטובי אנשינו נפלו יחד בעזה. כל אחד זהב 24 קראט. 24 עולמות התרסקו, 24 משפחות נסדקו, 24 עתידים נמחקו. למי יש מקום בלב לכל כך הרבה צער בבת אחת? לי קשה להכיל. והאמת היא שבעוד הידיעה המרה התפרסמה בבוקר, אני כבר ידעתי בערב קודם, כי אני פועל ייצור בתעשיית התקשורת, ואצלנו יודעים עוד לפני שהגרי מודיע רשמית".

עוד המשיך: "כבר בתחילת הערב ידענו מה קרה, ומה המספר, ואסור היה בתכלית האיסור לומר. ויש בעיה. אנחנו משדרים תכנית אקטואליה לילית, ונאלצים להסתיר מהצופים שלנו את האמת הידועה לנו ולהמשיך כאילו המצב רגיל. כלומר לשקר לצופים בפנים. בפנים שלנו שלא אמורות להסגיר מחד, ולא יכולות להתעלם מאידך. וזה מורכב".
רק בשבוע שעבר, גלעד, השתתף בדיון שנערך בפאנל חדשות 12, במהלכו סיפר הפרשן החרדי ישראל כהן על תפילה שהתקיימה ברחבת הכותל עבור שלום החיילים, השבעת כלל החטופים ורפואת הפצועים. כמו כן, הוא סיפר על סדר התפלות העתיד להתקיים, כשאיש התקשורת עצר אותו והפתיע את כולם כשהוציא כיפה.
גלעד אמר: "אם אתם לא מתכוונים להגיע – שלא תגידו הפסדנו, זה מה שהולכים להגיד", ולאחר מכן קרא את קריאת "אחינו כל בית ישראל". כמו כן, חשוב להזכיר כי באולפן ישב גם חן אביגדורי, שבאשתו וביתו חזרו מהשבי.
תגובות לכתבה(93):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 80.
    את מי זה פאקינג מעניין ?
    הי 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי גלעד מ-חוק אצלי ?
    סגור
  • 79.
    אברי גלעד
    א.ש 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שאסור לכם. כל עוד המשפחות לא יודעות אין מה להודיע. תחשוב על המשפחות שנ4סון נפלעליהם. ומה עם יתר המשפחות שהיו נכנסות ללחץ.
    סגור
  • 78.
    בפעם הראשונה אני מסכימה עם שיקרי התקשורת (ל"ת)
    שלומית 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 77.
    אחלה אברי!
    אלי 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנרכיסטים לא אכפת שנפסיד במילחמה העיקר שביבי יפול.בושה.בושה.בושה!לכם
    סגור
  • 76.
    השבטים
    דורון 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אנחנו מסתירים את השחיטה שלכם ביום הדען תהנה
    סגור
  • טען עוד
  • 75.
    גם שררים וגם הסתרה
    דויד מלמד 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה שערוצי הזבל יסתירו ערוץ 14 יחשוף . אני רואה רק ערוץ 14 ערוץ אמוני ואמת !
    סגור
  • 74.
    לא נשכח ולא נסלח
    מיכל הקטנה 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אל תדאג אברי, מזמן הפסקנו לצפות בערוצי הפייק שלכם, כל דבר שאתם מוציאים מהפה פייק, ותמיד אתם מתגוננים וטוענים שברשתות החברתיות יש פייק שמתברר בסופו של דבר כנכון. ואני אישית הפסקתי להקשיב לדברים שלך עוד מהתקופה שקראת לי "כרוצחת, כרוצחת" למרות שמעולם לא התנגדתי לשום חיסון חוץ מהתרכיב של פייזר, במקום זה, קראת לסגור עליי את כל הברזים, אבל עדיין לא נשברתי והלכתי עם האמת שלי! ועכשיו האמת נחשפת 17,000,000 איש מתו בעולם מהזריקות של הקורונה, כניראה שבגלל זה התחילה המלחמה, צריך הסחת דעת כדי שאנשים שוב לא יתעסקו בנושא, כי עכשיו זה לא הזמן, עכשיו יש מלחמה!
    סגור
  • 73.
    אז בא אגיד לך שלא היו 24, אתה טועה (ל"ת)
    דני 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 72.
    התקשורת היא בובה על חוט לצערי
    בובות על חוט 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    5 1
    רק את זה לא מדווחים? אתם כלי בידיי ההון שלטון במקום להיות תקשורת עצמאית אתם שופרות. מאכזב ומכעיס נורא
    סגור
  • 71.
    אתם משקרים קבוע . רק שהשקר הזה הוא במטרה לכבד את המשפחו
    מירי 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ודוקא כאשר מדובר בכבוד לחללים ולפשפחות שעדין לא קיבלו את הידיעה המרה אתה מרגיש אשם. איפה האשמה שלכם כאשר באופן קבוע מעלימים ומסתירים מידע מהצופים כדי לחזק את האגנדה "רק לא ביבי". אתם מזמן לא עיתונאים
    סגור
  • 70.
    ביקורת
    סיגל 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה יש לרוץ למיקרופון ולהודיע טרם המשפחות קיבלו את הידיעה?? קשה לך להתאפק??? אם קשה לך, תמצא מחליף! כל העם הזה בוכה! לכולם קשה! הטמטום וההפקרות של כולם הביאו אותנו למצב הזה. ובמיוחד של המשפיע הראשי ומקבלי ההחלטות. איפה כולם היו????? אבל המשפחות השכולות צריכות לשמוע על כך מהתקשורת? רק שואלת.
    סגור
  • 69.
    הכל ידוע
    רווית 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    על 8000 ״מאומתים״ לשוקורונה הם כן ידעו אבל על 30 טנדרים חמושים שחדרו אלינו ושחטו אותנו הם ״לא ידעו״.
    סגור
  • 68.
    עדיף שישתוק. ובכלל שישדרו שירי א'י ולא את הרעל שהם מאכי (ל"ת)
    ציונית 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 67.
    הוא שותף למחדל
    יו 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    3 9
    מי שמדבר שכח שהכריח את העם לקחת זריקות רעל שבגללם אחי המהמם נרצח
    סגור
  • 66.
    אז ידעת
    אני 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אז התקשורת יודעת יש משפחות שעדיין לא יודעות אז מה הדחף לצקצק בשם האמת הרדודה לספינים תקשורתיים. זכות המשפחות לדעת לפני הציבור. חשיבה מאכזבת . אבל אין מה לצפות מהתקשורת. בוא נתחיל שתתחילו לדווח מציאות אמת בשאר הנושאים
    סגור
  • הוא רק אומר שזה קשה, לדעת ולהמשיך כאילו כלום לא קרה. (ל"ת)
    נאוה 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 65.
    גם ככה כולם בחרדות סומכת על הצבא שיודע לעשות מה שצריך
    ימימה 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    7 0
    גם ככה כולם בחרדות סומכת על הצבא שיודע לעשות מה שצריך
    סגור
  • 64.
    התקשורת בעיקר משקרת כל יום כל היום
    מיכל 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סטנדרטי. בעיקר עוסקת בהנדסת תודעה.
    סגור
  • 63.
    גם בטלגרם ידעו בלילה ידיעה קשה ביותר
    דרומי 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה קצת מאחר ..,אבל זה לא חשוב מה שחשוב זה החיילים המדינה החטופים אמן שהכול יגמר בטוב
    סגור
  • 62.
    אדיף לשתוק
    שרי 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי אתה שתשדר הודעה שכזו עוד לפני שההורים האומללים קיבלו את ההודעה על מות בנם. מי אתה , חצוץ. סתם כתב בטלויזיה.
    סגור
  • 61.
    אתה פשוט לא מבין
    יוסי 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם היית יודע מה זה לקבל ידיעה שהקרוב לך מת דרך הטלויזיה איזה צער זה לא היית אומר שנאלצת לשקר. אנחנו עברנו את זה במשפחה שאחיין שלי ראה את התמונה של אבא שלו בטלויזיה וככה הוא שמע שאבא שלו מת שנים האחיין לא יצא מזה
    סגור
  • 60.
    דוקא בקורונה שיקרת בלי למצמץ די יפה-
    דניאל 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    10 1
    ופתחת פה- וואחד ג'ורה- על סרבני החיסונים... נו, נקוה שאולי גם מזה התפכחת
    סגור
  • 59.
    עברי גלעד
    ללי 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין פלא שערוץ התבהלה עושה ודברים.
    סגור
  • 58.
    זה במלחמה מהנצים החמאסים
    ציוני לציון 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מערבולת רגשות אשמה ??
    סגור
  • 57.
    הלם פלוס נוסף
    לש 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזמן שמתי לב לתרגיל העצוב של דובר צהל
    סגור
  • 56.
    יודעים הכל
    מ. 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש טלגרם, כל האמת שם! מה שלא מראים בחדשות מראים שם. אז שלא יחדש לנו כלום.
    סגור
  • 55.
    למה?
    לא הבנתי 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לספר בטלויזיה בלי שאמרו למשפחות זה חוסר כבוד וחוסר אחריות ..זה בסדר מה שעשו אל תכעס
    סגור
  • 54.
    ערוץ 12 גורם לחרדות קשות
    אלי 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    20 2
    ערוץ 12גורם לחרדות קשות צריך לסור אותו קורע את העם
    סגור
  • 53.
    זה בסדר
    יפיתה 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    20 0
    אין כאן שקר לציבור. פשוט לא כל דבר צריך לעדכן בזמן אמת. במיוחד בסיטואציה שצריך להודיע למשפחות החללים הקדושים קודם.
    סגור
  • 52.
    אז מה?
    עמיר מ. 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    13 0
    נו...אז מה,?!?!זה לא שקר!!! קודם כל,צריך להודיע למשפחות... ואתה שיושב באולפן תקשורת...יודע, וצריך לציית לתזמון לפי הוראות דובר צהל
    סגור
  • 51.
    אברי גלעד איש מקסים הוא ימני מושתק .
    נובמת 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    20 10
    אומנם עשה זאת אולי בגלל כסף אני מקווה שהוא יום אחד יתפקח ויגיד את מה שצריך להגיד בתקשורת על הערוץ שמעסיק אותו היום וחבל שלא עבר ל14. מקווה שהוא חפרפרת בערוץ 12 ויעשה את עבודתו נאמנה לציבור ולא לערוצי התעמולה.
    סגור
  • 50.
    דווקא אתה וממך
    שור 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    9 6
    הייתי מצפה לגלות הבנה ולהצדיק את אי אמירת כל האמת וסאת מסיבות שלי ולפחות לרוב הציבור הן ברורות,אז מה זאת ה"יציאה" הלא מובנת הזו,לא חסר לך רייטינג.
    סגור
  • 49.
    נאלצים להסתיר הצופים את האמת
    אברהם 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    16 1
    מקרינים באותו ערבשל האסון את הכוכב הבא בושה ערוץ 12
    סגור
  • 48.
    יום לפני כבר ידעו
    עזתי בע"מ 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הטיקטוק דיברו על 26 הרוגים יום לפני ...
    סגור
  • אני גם ידעתי לפני שעה 12 בלילה (ל"ת)
    א.א 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 47.
    מי בכלל רוצה לצפות בך?
    הלו 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    10 3
    אתה וארז המיץ של ה*בל
    סגור
  • 46.
    תפילות
    אייק 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    4 9
    תפילות "עזרו " מאוד בזמן השואה תפילות מאוד "עזרו " במלחמות ישראל תפילות מאוד עזרו באסון מירון תפילות מאוד עזרו באסון הכרמל התפילות עוזרות מאוד למי שמתפלל בכותל ולא נילחם . אלוהים לא עזר לאף אחד אף פעם .
    סגור
  • 45.
    לא הירגישו על פניכם והתנהגותכם דבר.הסתרתם זאת יפה.אני י (ל"ת)
    רוני 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 44.
    אני לא צופה בערוץ 12.
    שלומי מודאג מאוד 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    20 2
    אברי. חבל על המוניטין שבניתה במשך שנים. אהבתי מאוד לצפות בך בערוץ 13. גם משפחתי הפסיקו לצפות בך. ערוץ 12 לא בשבילינו יותר מידי מוטים שמאלה ולא מאוזנים. לא אוהבים לצפות בערוץ 12
    סגור
  • 43.
    רוב מהומה על מאומה
    קשקשן 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    5 3
    לא לספר זה לא לשקר, תפסיק לאחז עיניים, אף אחד לא מצפה ממך לשקר, אבל אי אפשר להכניס את אלפי משפחות לחרדה , לפני שהודיעו לכל המשפחות, זה יותר חשוב מהצורך שלך להתרברב תראו אני יודע, פשוט ילדותי.
    סגור
  • 42.
    רק בורא עולם יכול להציל אותנו. אבל זה תלוי בנו (ל"ת)
    לילך 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    18 4
    סגור
  • לא נתתי לדברר
    עמיר יהוהמ. 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני מודיע בקול רם לא מיניתי אף דובר לדברר אותי!!! לא מיניתי אף נציג לדבר בשמי!!! כל הליצנים(רבנים וכו ) שכאילו מדברים בשמי או מפרשים את רצונותי(כאילו) הם בביזנס סביב שמי....בקיצור בעברית זה שרלטנות.!!!
    סגור
  • 41.
    אמת או שקר
    גילה 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אברי יקר. לא לומר מה שיודעים זה ממש לא שקר. לא הבנתי למה הקושי שלך לא לומר מה שאתה יודע לפני שהמשפחות מעודכנות גורם לך להרגיש שהנך משקר??
    סגור
  • 40.
    אברי גלעד
    סמארה 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אברי גלעד מץננג 'אמי מדווח מדמע אני חי" הוא מספיק שנים. בתקשורת בכדי לדעת שלא משדרים על אסון מהסוג הזה לפני שהמשפחות עודכנו אז מה הוא מחרטט עכשיו על שמשקרים לצופים? התחזות ליפה נפש מעוררת שאט נפש.
    סגור
  • 39.
    פראבדה (ל"ת)
    ריקי 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 38.
    להסתיר את האמת
    צדק ואמת 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה מה שאתם עושים כל הזמן - משקרים לצופים, עכשיו פתאום נזכרת שקיימת גם אמת שאותה נגרשתם לא לספר עד שהמשפחות יקבלו את בשורת איוב? פתאום האמת חשובה לך? עוד שקר ממסכת השקרים שלכם בתשקורת
    סגור
  • 37.
    ״אבירי התיקשורת״ נעלבו?
    אלי בי 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נעלבת מזה שצריך להודיע קודם למישפחות? נו באמת, תמיד אתם אומרים אמת? רק את האמת? כולכם הרי סוכני הסתה וסרסטרי שנאה יש עדיין מי שמאמין לעיתונאים?
    סגור
  • 36.
    עברי גילעד
    מנחם 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על רגישות לא שמעת אנחנו מדינה קטנה כולם מכירי את כולם לא לספר מיד יש צנזורה.
    סגור
  • 35.
    אברי גלעד
    קעטבי דליה 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    24 1
    נו...מה אתה עושה ראש קטן..ברור שאי אפשר לפרסם עד שהמשפחות יודעות. פחות ברברת תעזור לך..האמת כולכם נמאסתם..איבדנו את הסבלנות להקשיב לשטויות שלכם..כנראה אין לכם מספיק תשומת לב..
    סגור
  • אמר שעל ליבו , גם זה קשה לך להכיל ? למה כי הימני ? (ל"ת)
    לוחם גאה 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • נכון,קצת שקט (ל"ת)
    מ 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    אם כל כך קשה לך אברי, תמצא מקצוע אחר
    מישל 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    13 14
    ההקרבה שלך לא עושה טוב לאף אחד.
    סגור
  • הייתם מתים , כאן אנחנו צריכים ורוצים אותו יותר מכל (ל"ת)
    לוחם גאה 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 33.
    אברי גילעד
    דבורה 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    19 1
    אברי נשמה יקרה למה לפרסם לפני שהמשפחות יודעות.גם כך כולנו במטח ובעצבים מתוחים
    סגור
  • 32.
    משעמם
    נוי 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    10 2
    " כולם שקרנים......חוץ ממני ......לכולם אגו שעומד להישרף בתוכו ,,,,,,חוץ ממני
    סגור
  • עצוב
    חי 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תקשיבו זה מרסק כמה עצוב
    סגור
  • 31.
    משעמם (ל"ת)
    נוי 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 30.
    משת״פ של שלטון הפשע והדמים. (ל"ת)
    אזרח 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    7 14
    סגור
  • 29.
    נווו באמת...
    שרון 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    7 2
    ועדיין אתה שם. יורק לבאר שאתה שותה ממנה כבר שנים. מכפיש כרגע את התקשורת שמפרסנת אותך. המשתמש בה לצאת צדיק. אתה איש תקשורת שאמור לחכות עד שהידיעה כולה תגיע למשפחות, גם במחיר פנים חתומות ועסקים כרגיל.
    סגור
  • 28.
    באותה מידה יכלו לקרוא פרק מפינוקיו. אותו האפקט (ל"ת)
    ביידן החותי 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    4 10
    סגור
  • 27.
    הסגרת זאת בשאלה לשרקי…
    אליקים 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מה יהיה שלומך מחר בבוקר ? והוא ענה כמו עכשיו
    סגור
  • 26.
    טעות כתיב
    קלודט 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ביתו-הבית שלו. בתו-הבת שלו. בכתבה דובר על אב שאיבד את בתו(!הבת שלו) ולא את ביתו( הבית שלו).
    סגור
  • 25.
    אחריות איננה שקר
    צחי 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    14 3
    מי שעסק בנושא הנפגעים יודע שאי אפשר להוציא הודעות סתמיות לפני ש ודיעו למשפחות. לו היו נוהגים בהוגעות חלקיות היינו מכניסים מאות אלפים לחרדה למה? אברי חכמים היזהרו בדבריכם
    סגור
  • 24.
    אברי
    אשר 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 6
    אברי היקר תמיד היית איש ישר תמשיך כך
    סגור
  • 23.
    דיי לשחק אותה
    אורי 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    12 5
    מספיק עם המשחקים שלכם כל המדינה מה7.10 ימנית קיצונית האנשים הכי שמאלנים שהיו היום יותר קיצוניים מכהנא ואתם ממשיכים לשחק אותה כאילו קיים שמאל בישראל כאילו אנחנו לא מבינים שאתם מביאים אוטובוסים לאברבנאל ועוד בתי חולים ומשחררים אותם בנקודות שיעשו רעש וכל זה יתהפך עליכם מאחד בקרוב כי לעם היהודים כבר אין סבלנות ואין רחמים
    סגור
  • פשוט לא הבנתי את מה שכתבת....
    גדי. מ. 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    5 3
    רוץ לאברבנאל, (רצוי באוטובוס), כדי להחליף את התרופות.
    סגור
  • 22.
    זה לא לשקר זה להיות אחראי
    טאי 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    23 4
    זה להיות אחראי כדי ששום הורה או בין משפחה אחר לא ישמע מהחדשות אלא מאנשי הצבא
    סגור
  • 21.
    קודם חייבים להודיע למשפחות! לכן אין כאן שקר.
    מישהי 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    13 2
    אין מה לעשות. חובה לדווח להורים ולמשפחה קודם. אז אל תרגיש שאתה משקר. להיפך. אתה עושה חסד גדול בכך שמאפשר למשפחות לקבל את ההודעה ראשונים. לא הכל בשם חופש התקשורת והרעב למידע.
    סגור
  • 20.
    אברי גלעד
    זואי 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    4 7
    הצופים יודעים יותר ממך אברי גלעד. על הנעשה עם החטופים עם המלחמה שלא תגמר בגלל נתניהו וגלנט ועוד ועוד אנחנו משם יודעים הכול הממשלה הרעה הזאת הולכת ממש מהר הביתה.
    סגור
  • 19.
    הסטיק המתהפך (ל"ת)
    לא מעניין 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 18.
    על החיסונים מאז ועד היום הסתרתם (ל"ת)
    חלי 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 17.
    האמת
    סנשו פנשה. 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מכל הפטפטת המוזיקה ,שיש פה עדיף ,שלט תדעו ולא תפרסמו כלום .
    סגור
  • 16.
    שקרים תקשורת
    איכפתהיק 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לפעמים צריך לשתוק עד שמיידעים את משפחת החייל שנפל. אם זו הסיבה אז זה בסדר...כולם יודעים שהתקשורת משקרת אותנו כל יום..מספקת מידע חלקי בלבד וגם הוא לא תמיד בדוק ומאומת. זו הסיבה שהפסקתי לצפות בחדשות בשני ערוצים ויש שניים נוספים שכן דואגים להעביר מידע אמת בדוק...צריך פשוט לצפות בערוצים הראויים. המבצעים עבודתם נאמנה...כמה חבל אך זו המציאות העצובה.
    סגור
  • 15.
    ערוץ הדכדוך והתסכול!! במקום להרים מורידים!! (ל"ת)
    ליטל 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 14.
    התקשורת משקרת לעם כבר 60 שנה,,
    אבי,, 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    26 3
    כל הערוצים צבועים, שקרנים, עושים מניפולציות על הצופים שלהם,,, כבר שנים שאני לא צופה בטלוויזיה
    סגור
  • 13.
    אברי
    ניצה 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    10 0
    זה שאתה מרגיש ששקרת מילא. הצופים בטוח יסלחו לך. ההודעה להורים חשובה פי אלף ממה שאתה מרגיש. אז אל תרגיש רע . אנחנו מבינים וסולחים
    סגור
  • 12.
    ברשתות החברתיות אנשים כבר הפיצו את זה לפני כן (ל"ת)
    דורי 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 11.
    יש נורמליות.
    אורלי ו 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    8 0
    נורמלי לגמרי להשהות פרסום למספר שעות. זו הגנה על משפחות הנהרגים והגנה על כלל משפחות החיילים שבעזה. איפוק הוא כח. זו לא צנזורה. זו השהיית הפרסום. הדחף לרוץ לפרסם הוא לא מהראש. הוא מהבטן..וצריך בכל המישורים לעבוד על יכולת לשליטה בדחפים. כל שאר המילים של אברי גלעד הם שיתוף רגשות..שאני מבינה שאינם פשוטים...אך לעשות מזה אידאולוגיה זו ניבזות. או טיפשות. וסבתי היתה אומרת...אנשים יותר טיפשים מרשעים. ואני מקווה שהיא צדקה.
    סגור
  • 10.
    אברי אתה איש יקר (ל"ת)
    לימור 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • כמה יקר?
    החברה מניה 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה גובה השוחד?
    סגור
  • 9.
    אברי
    שלום 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הבן אדם בור.. איך מעסקים אותו אין לו איטלגנציה לראיין או להביע דיעה אולי להנחות תוכניות משחקים אי אפשר להקשיב לו
    סגור
  • 8.
    שטויןת
    אק 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תגובה לא לעניין. לא לעדכן את הציבור זה לא לשקר. ואם לא מדווחים, יש סיבות שבדרך כלל קשורות למשפחות. נראה לי שעדכון המשפחות יותר חשוב מאברי גלעד שידווח לציבור. די לערבב את כולם.
    סגור
  • אולי סתם רצה לשתף שכאב לו
    גליה 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אי אפשר לדעת אם אמרו למשפחות ואולי אמרו לחלקם ולא רצו לפרסם עד שיהיו בטוחים שכל המשפחות יודעות. אולי סתם רצה לשתף שכאב לו ושהוא בין אדם רגיש
    סגור
  • 7.
    ערוץ 14.
    בבר. 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    9 8
    אני צופה אך ורק בערוץ 14 תודה.
    סגור
  • 6.
    אקטואליה
    איילת ציונוב אשר 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לדעת ולא לשדר בזמן אמת זה הדבר הכי אחראי שיכול להיות!!!!!!!!!!!!!! מה פתאום להעביר מידע לתקשורת מהרגע להרגע לפני שמעדכנים את מי שצריך לעדכן באמת?!!!!!!!
    סגור
  • 5.
    תגובה
    Rtc 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    9 6
    ערוץ 12 ערוץ של שקר.מתי אתם אומרים אמת . ערוץ של תבוסתנים.
    סגור
  • די להסתה ולפילוג. שים לב שזה מה שאתה עושה (ל"ת)
    אחת העם 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • ערוץ 14 רק נוזף לא יודע בכלל לדבר מעבר לזה שהוא נרוץ
    דיאן 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    4 9
    של מציאות מדומינת כך תקופת ההפיכה המשפטית הוא כינה את הערוצים האחרים ערוצי הבהלה בשל החשש ממלחמה
    סגור
  • 4.
    "השבעת החטופים"? "סדר התפלות"? "באשתו וביתו חזרו"? (ל"ת)
    ללא הגהה- לא מקצועי! 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    בלבול מח. כשאין אישור לדווח
    שלמה 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אז לא מדווחים. וזה לא נקרא לשקר
    סגור
  • 2.
    סוגרים את המדינה
    ישראל 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    את המפתחות מסרנו לעולם הערבי כולו
    סגור
  • 1.
    צינזורה
    חניבעל 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אל תגידו בגת אל תספרו בחוצות אשקלון פן תשמחנה בנות פלשתים פן תעלוזנה... כבר בזמן מלכות דוד ידעו את הסוד הזה לא צריך לפרסם כל דבר סייג לחוכמה שתיקה האויבים שלנו שומעים ורואים הכל מהתקשורת שלנו הבלתי אחראית ופועלים בהתאם לכן לא יזיק לסתום להם את הפה
    סגור
  • זה לא שלא מספרים פשוט מספרים בזמן הנכון (ל"ת)
    דורי 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור