טלוויזיה

אחרי שצילמו אישה שחושפת חזה בשידור חי: רשת הטלוויזיה מתנצלת

במהלך שידור של רשת ESPN, צולמה בטעות אישה שהיא חולצת את השד מבעד חולצתה ומביטה אל הבניין הסמוך. הרשתות החבתריות סערו וגעשו, והרשת הוציאה התנצלות
מערכת ice | 
מגישת החדשות (צילום מסך BBC)
רשת הטלוויזיה הגדולה, ESPN, הוציאה הודעת התנצלות אתמול (חמישי), זאת לאחר שבמהלך אחד מהשידורים החיים שלה, המצלמה עברה ברחוב על פני עובדי אורח, כשלפתע המצלמה צילמה אישה, שבדיוק משחקת עם החזה שלה, שולפת אותו החוצה וחושפת את שדיה בפני המצלמה, כשהיא מוציאה לשון ומסתכלת אל עבר אחד החלונות ברחוב.
האירוע המביך נרשם במהלך ה-suger bowl, מה שהביא לסערה גדולה ברשתות החברתיות, שבאו בטענות כלפי הרשת. חלק מהאנשים ברשתות תהו האם השידור היה בדיליי, שכן בארצות הברית יש תקדים של שידור באיחור של כמה שניות כדי להימנע ממקרים מביכים בשידור חי, ואם אכן כך הדבר, מדוע בחרה הרשת כן לשדר את הקטע הזה ולא לצנזרו?
הסרטון כמובן רץ חזק ברשתות החברתיות, אך מטעם הצנעה בחרנו שלא להוסיף אותו לכתבה. כזכור, רק השבוע אירעה פאדיחה גדולה ברשת אמזון פריים, אחרי שמגישת הטלוויזיה, צ'ריסה תומפסון, אמרה לפרשן במהלך הפאנל "יש לי פטמות, אתה יכול לחלוב אותי?". מה שהשאיר אותו בהלם מוחלט, על אף שהקטע המדובר נלקח מהסרט "פגוש את ההורים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה