טלוויזיה

אילנה דיין בחשיפה מפתיעה: החטופה הזו קרובת משפחה שלי

דיין שידרה את שובה של שני גורן מהשבי של חמאס ברצועת עזה, וסיפרה בשידור חי באולפן: ״אנחנו קרובות משפחה״. ורק בשעות הלילה המאוחרות, הגיעה הבשורה כי גורן הוחזרה לישראל והיא בריאה ושלמה.
מערכת ice |  1
אילנה דיין (צילום פייסבוק/עובדה)
מגישת התכנית 'עובדה' בקשת 12, אילנה דיין, העיתונאית הוותיקה שניצבת בפרונט תמיד אך לא יודעים עליה יותר מדי, חשפה אמש (שישי) פרט מפתיע מאוד לגבי חייה האישיים, כאשר סיפרה על הקרבה המשפחתית שלה לאחת החטופות שבדיוק השתחררו. 
דיין שידרה את שובה של שני גורן מהשבי של חמאס ברצועת עזה, וסיפרה אמש (חמישי) בשידור חי באולפן: ״אנחנו קרובות משפחה״. ורק בשעות הלילה המאוחרות, הגיעה הבשורה כי גורן הוחזרה לישראל והיא בריאה ושלמה.

על פי מבזק מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים: "שני גורן, בת 29, היא הבחורה הכי מצחיקה בעולם. האחות הקטנה במשפחה. זו שכולם עומדים דום לבקשותיה. שני עובדת בחינוך הבלתי פורמאלי בקיבוץ ניר עוז בו היא גרה, וידועה כדמות מוכרת בקהילה, כזו שכולם אוהבים ומתאהבים בה".
עוד הוסבר לגביה: "בכל סיטואציה בחיים, שני היא האדם שכולם יירצו שיעמוד לצידם, היא תמיד אומרת את המילה הכי מצחיקה ומתאימה, כזו שמרגיעה, יש בה המון הכלה לכל סביבתה. שני נחטפה מביתה בקיבוץ, יש לה כלבה שנחטפה גם היא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מפתיע בכלל, שום דבר טוב לא הגיע אלינו מארגנטינה
    מראה שעל הקיר 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חוץ ממסי, אבל הוא לא התחזה ליהודי.
    סגור