טלוויזיה

אם החטופה התראיינה לאל ג'זירה: "לא באמת צפיתי שזה מה שיקרה"

מירב לשם גונן, אמה של החטופה רומי, התראיינה לאל ג'זירה, ערוץ טלוויזיה המזוהה עם חמאס. לאחר שקיבלה יחס מזלזל מצד המראיין, עצרה את הריאיון ואמרה: "קיוויתי שרומי תראה את הריאיון"
מערכת ice | 
אל ג'זירה (צילום shutterstock)
בימים אלו, משפחותיהם של החטופים והחטופות המוחזקים בשבי חמאס פועלים בכל הזירות על מנת להעלאות את המודעות. מירב לשם גונן, אמה של רומי שנחטפה מהמסיבה ברעים, התראיינה לערוץ 'אל ג'זירה' המזוהה עם ארגון הטרור הרצחני חמאס אשר במהלכו עצרה את הריאיון.
בריאיון לאל ג'זירה, שאל אותה המראיין על מהימנות המידע שקיבלה כי בתה רומי מוחזקת בשבי חמאס: "אני רואה מסיבות עיתונאים עם משפחות החטופים. את פנית לממשלת ישראל, הממשלה שלכם, שהבטיחה לכם שרומי היא בין החטופים, על פי ההצהרות שבהן הם יצאו?". בתגובה לכך, מירב אישרה את דבריו ואמרה כי "המידע שברשותך זהה למידע שברשותי, אתה יכול לשאול את הממשלה שלי לגבי מידע נוסף".  
בהמשך הריאיון, אמר המראיין כי הוא אינו מכיר שמות של החטופים ואין לו מידע רב על כך ושאל אותה על רומי: "האם בתך גויסה לצבא הישראלי או לא? ואני כמובן מבין את הרגשות שלך". לאחר שענתה מירב כי בתה לא הייתה חיילת וכי בימים אלו עבדה כמלצרית בתל אביב באחד מבתי הקפה, המשיך להתעמת איתה המראיין ודרש תשובה ברורה האם עד כה גויסה לצה"ל.
כאמור, המשיך המראיין להתעמת איתה ואמר: "למה את לא עונה לשאלתי מירב?. שאלתי ברורה האם בתך גויסה לצבא הישראלי או לא? מירב יש לי מידע, אמרו לי שהמידע שלי שגוי, שהיא גויסה לצבא הישראלי לפני עבודתה כמלצרית. האם המידע שברשותי נכון או לא?". לבסוף, ענתה מירב כי בתה רומי אכן גויסה לצה"ל בעבר ושירתה כפרמדיקית.
היום (חמישי), סיפרה מירב לערוץ 12 על הריאיון לאל ג'זירה והיחס המזלזל שקיבלה מהמראיין ואמרה: " אני מניחה שקצת יש בי מין התמימות, לא שיערתי שזה ילך לשמה. ההבטחה שלהם הייתה שזה 10 דקות ריאיון, שזה גם בפני עצמו הרבה, שבו אני אוכל לספר את הסיפור של רומי. אני מודה שתהיתי מה האינטרס שלהם אבל אתה יודע, אני לא באמת רואה אל ג'זירה ביום יום, לא באמת צפיתי שזה מה שיקרה".
בנוסף לכך, סיפרה מירב כי אחת הסיבות לכך שהחליטה להתראיין לאותו ערוץ נובעת מהתקווה כי אולי בתה תצפה בקטע הריאיון ותראה אותה: "קיוויתי גם שאולי אתה יודע, רומי רואה אותי, גם אני מניחה שזה אחד הערוצים שצופים , אולי היא רואה אותי שם, אולי היא ראתה שאני עמדתי ודיברתי שם". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה